Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2020/2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Vintertræningslejr finder sted i Odense denne gang:
    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/info-o...traeningslejr/
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Falk forlænger til 2025

      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-fc-koebenhavn

      Ham ser vi nok ikke i striwer igen. Han har faktisk også spillet flere kampe for FCK end for OB nu
      Fucking sjov video der er lavet btw
      følge Søren Sorgenfri er der ikke mere frikøbsklausul i kontrakten:
      "Rasmus Falks forlængelse med FCK betyder udover den langtidssikrede kontrakt, at der ikke længere er en frikøbsklausul i hans kontrakt #sldk"

      Ser ud som han gav op udlandseventyret. Så blev FCK-skifte godt for nationale trofæer men ikke mere. Spild af talent når man tager i betragtning at de så ud som langt mere dertid
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        følge Søren Sorgenfri er der ikke mere frikøbsklausul i kontrakten:
        "Rasmus Falks forlængelse med FCK betyder udover den langtidssikrede kontrakt, at der ikke længere er en frikøbsklausul i hans kontrakt #sldk"

        Ser ud som han gav op udlandseventyret. Så blev FCK-skifte godt for nationale trofæer men ikke mere. Spild af talent når man tager i betragtning at de så ud som langt mere dertid
        1 mill euro i sign on kan overbevise de fleste at skulle skrive under på en ny kontrakt tænker jeg

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          1 mill euro i sign on kan overbevise de fleste at skulle skrive under på en ny kontrakt tænker jeg
          Ja, men troede vi ikke alle at Falk havde talentet for langt mere end en karriere i Superligaen?
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

            Ja, men troede vi ikke alle at Falk havde talentet for langt mere end en karriere i Superligaen?
            Jo helt bestemt. Jeg troede på en “næsten Eriksen” karriere. Eller den nye Brian Laudrup ish i Skotland måske. Eller noget lign Delany

            Comment


              Endnu en tidligere OB profil forlænger i superligaen

              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...erik-tingager/

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                Ja, men troede vi ikke alle at Falk havde talentet for langt mere end en karriere i Superligaen?
                Jo, det havde - og har - han også, men det er jo ikke en lovmæssighed, at man skal udfolde sit talent på højeste mulige niveau. Hvis han er tryg og det hele spiller i privaten i Danmark, så har han vel fundet ro i det. Det har jeg fin forståelse for, selvom det er atypisk.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                  Jo, det havde - og har - han også, men det er jo ikke en lovmæssighed, at man skal udfolde sit talent på højeste mulige niveau. Hvis han er tryg og det hele spiller i privaten i Danmark, så har han vel fundet ro i det. Det har jeg fin forståelse for, selvom det er atypisk.
                  Han skal nok have tjent 50-75 mill kr brutto inden han afslutter sin karriere. Tænker han lever fint med et manglende udenlandseventyr

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Endnu en tidligere OB profil forlænger i superligaen

                    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...erik-tingager/
                    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...r-aaben-for-dk

                    Nej Hemmingsen, bare nej.
                    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                      Ari var en god fyr at have i truppen og man kunne ikke sætte en finger på indstillingen men allerede dertid var . indstillingen større end evnerne. Og nu med 33 år og hvor det ikke mere nok for spilletid i Oostende vil han næppe være et emne for os. Det skulle endda Hemme se .... håber jeg.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                        Hvis det sker bliver jeg nødt til at tage en pause fra OB. Han var jammerlig da han var her sidst
                        OB: Danske mestre i 2075/6

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

                          Hvis det sker bliver jeg nødt til at tage en pause fra OB. Han var jammerlig da han var her sidst
                          Han var en af flere der blev fejlplaceret på banen ...
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                            Han var en af flere der blev fejlplaceret på banen ...
                            Muligvis. Husker bare alt for godt hans makkerskab med den anden islænding
                            OB: Danske mestre i 2075/6

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

                              Muligvis. Husker bare alt for godt hans makkerskab med den anden islænding
                              Den anden islænding ? Har jeg muligvis lykkelig glemt
                              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                                Den anden islænding ? Har jeg muligvis lykkelig glemt
                                Hallgrimur?

                                Comment

                                Working...
                                X