Oprindeligt indsendt af Chuck
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2020/2021
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Spørg spillerne om de syntes Blond gør det rigtigt? Fordi Blond minimum løber 20 km hver dag er det ikke godt for fodboldspillere.
Vil da nødig se hvor mange der kunne klare en uges træning i en topklub hvis de ikke kan holde til at træne under Blond.
Men måske klubben burde opgradere trænerteamet med flere fagfolk. Tænker mange andre klubber har ansat flere fysiske trænere til at trimme truppen.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Skal ikke kunne sige om de har ændret træningen i indeværende sæson. Men sidste sæson før Coronaen trænede de bestemt ikke fysisk hårdt i de 15-20 sessioner jeg overværede.
Vil da nødig se hvor mange der kunne klare en uges træning i en topklub hvis de ikke kan holde til at træne under Blond.
Men måske klubben burde opgradere trænerteamet med flere fagfolk. Tænker mange andre klubber har ansat flere fysiske trænere til at trimme truppen.
Allan Poulsen (hed vores tidligere head-fys ikke det) stoppede/gik på pension midt i sidste sæson, mener det var omkring nytår.
Siden han stoppede/gik på pension har vores skader sejlet ned over os, måske skulle klubben lige sweet-talke ham og smide 1-3 mill efter ham for at være vores konsulent og lære en op til at være mere klar end vores team tydeligvis var.
Kan man ikke behandle folk ordentligt efter en træning, kan du ikke forebygge og en mand der har været med til mange slutrunder (mener det var 43 slutrunder der blev nævnt i TB podcast) ved sgu hvad han gør.
Kan det muligvis have noget med vores mange skader at gøre, eller når jeg ikke ser på JB eller JM så tæller meningen ikke?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
Nu siger jeg lige noget.
Allan Poulsen (hed vores tidligere head-fys ikke det) stoppede/gik på pension midt i sidste sæson, mener det var omkring nytår.
Siden han stoppede/gik på pension har vores skader sejlet ned over os, måske skulle klubben lige sweet-talke ham og smide 1-3 mill efter ham for at være vores konsulent og lære en op til at være mere klar end vores team tydeligvis var.
Kan man ikke behandle folk ordentligt efter en træning, kan du ikke forebygge og en mand der har været med til mange slutrunder (mener det var 43 slutrunder der blev nævnt i TB podcast) ved sgu hvad han gør.
Kan det muligvis have noget med vores mange skader at gøre, eller når jeg ikke ser på JB eller JM så tæller meningen ikke?
Måske du tænker på bl.a. Martin Uhd, men det hænger vidst heller ikke helt sammen med din tidslinje;
https://fyens.dk/artikel/ob-fysioterapeuter-stopper
Comment
-
Hvis det er vi skal kigge på hvilke forandringer der har været, sådan ud fra hvornår de her skader tog til i omfang, så tror jeg mere man skulle kigge på de nye underlag, som blev lavet på træningsbanerne i vinters, både i Ådalen og ved Røde Stjerne.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægHvis det er vi skal kigge på hvilke forandringer der har været, sådan ud fra hvornår de her skader tog til i omfang, så tror jeg mere man skulle kigge på de nye underlag, som blev lavet på træningsbanerne i vinters, både i Ådalen og ved Røde Stjerne.
Jorden har været vendt, og er først sået til i April måned, og har siden skulle planeres, gro til, luftes etc.
Selv det nye RS-anlægs kampbane, måtte tidligst tages i den netop påbegyndte sæson.
Edit: En eller flere af banerne på det gamle RS-anlæg er vist dog ikke lagt om ... er der trænet på dem, uden at de er blevet forbedre det mindste, så ... ja, jeg har selv trænet der, og jeg var langt fra imponeret
Comment
-
Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
Allan Poulsen stoppede i OB i 2011 ...
Måske du tænker på bl.a. Martin Uhd, men det hænger vidst heller ikke helt sammen med din tidslinje;
https://fyens.dk/artikel/ob-fysioterapeuter-stopper
Comment
-
Det kan da godt være jeg har taget fejl, men bare der var ændringer i vores fys/læge stab op til sidste sæson (eller omkring nytår) men er da ikke sikker lige nu."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Spørg spillerne om de syntes Blond gør det rigtigt? Fordi Blond minimum løber 20 km hver dag er det ikke godt for fodboldspillere.
Comment
-
Det kan da godt være jeg har taget fejl, men bare der var ændringer i vores fys/læge stab op til sidste sæson (eller omkring nytår) men er da ikke sikker lige nu.
https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ny-man...daniel-roosen/"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Comment