Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2020/2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Okore skulle være solgt til Kina for ca 3 mill. Så lykkedes det sgu alligevel for dem at få penge for ham

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Okore skulle være solgt til Kina for ca 3 mill. Så lykkedes det sgu alligevel for dem at få penge for ham
      3 mill med mindre end 5 måneder tilbage af kontrakten? Hvis det er rigtigt må man sige at AaB har landet sig en dygtig sportschef

      Comment


        Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

        3 mill med mindre end 5 måneder tilbage af kontrakten? Hvis det er rigtigt må man sige at AaB har landet sig en dygtig sportschef
        Syntes nu altid de har været gode til at sælge deroppe. Væsentligt bedre end os ihverfald

        Comment


          Oliver

          Ryan. Larsen. Tverskov. Skjelvik.

          Drachmann. Okusun.

          Sabbi. Jebali. Frøkjær.

          Kadrii.
          Last edited by Plum; 08-02-2021, 16:21.
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            Oliver

            Ryan. Larsen. Tverskov. Skjelvik.

            Drachmann. Okusun.

            Sabbi. Jebali. Frøkjær.

            Kadrii.
            Tanken er sjov men nok utænkelig. Okosun er bedst når han får lov at være fri og kan skubbe frem, når vi sparker langt og komme med i feltet på indlæg. Foran ham og Drachmann ligger der 3 spillere der nødigt løber hjem. Det ville gå helt galt defensivt.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

              Tanken er sjov men nok utænkelig. Okosun er bedst når han får lov at være fri og kan skubbe frem, når vi sparker langt og komme med i feltet på indlæg. Foran ham og Drachmann ligger der 3 spillere der nødigt løber hjem. Det ville gå helt galt defensivt.
              Syntes både Frø og Jebali deltager i returløb. I går reddede Jebali os moden stor chance iet langt tilbageløb

              Comment


                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                Syntes både Frø og Jebali deltager i returløb. I går reddede Jebali os moden stor chance iet langt tilbageløb
                Det er jo ikke fordi, at de ikke deltager, men de tænker helt klart mest fremad i banen og de er ikke typerne der knokler hårdt defensivt. Så kan man sige, hvad man vil om Kløve, men det arbejde han ligger for dagen defensivt er langt højere end det de præsterer. Jeg tror ikke på, at du kan spille med 4 spillere der tænker så meget offensivt, og så en Okosun bag dem der skal have lov til at løbe meget med frem og i feltet. Det bliver jo nogle ekstremt store områder Drachmann skal dække, og i forvejen har vi nogle backs i Ryan og Skjelvik der også skal have hjælp defensivt. Det ville være sjovt at se, men jeg tvivler på at det fungerer i praksis.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                  Tanken er sjov men nok utænkelig. Okosun er bedst når han får lov at være fri og kan skubbe frem, når vi sparker langt og komme med i feltet på indlæg. Foran ham og Drachmann ligger der 3 spillere der nødigt løber hjem. Det ville gå helt galt defensivt.
                  Gør ikke noget at der bliver scoret 4 mål så længe at der bliver scoret 5 ....
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Tænker dette er rigtig godt nyt for OC mht at komme med til EM

                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bund...rdig-i-schalke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Tænker dette er rigtig godt nyt for OC mht at komme med til EM

                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bund...rdig-i-schalke
                      Det kunnen det meget vel være - hvem står foran som det er nu? Schmeichel, Jesper Hansen/Jonas Lössl (næppe begge da en af dem kommer til at tilbringe det meste af foråret på bænken). Andre? Ellers ser det i den grad fornuftigt ud for hans muligheder

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                        Det kunnen det meget vel være - hvem står foran som det er nu? Schmeichel, Jesper Hansen/Jonas Lössl (næppe begge da en af dem kommer til at tilbringe det meste af foråret på bænken). Andre? Ellers ser det i den grad fornuftigt ud for hans muligheder
                        Jeg har det sådan nu

                        Schmeichel
                        1. målmanden i FCM
                        2. målmanden i FCM/OC

                        Vi må se. Chancen er der

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Jeg har det sådan nu

                          Schmeichel
                          1. målmanden i FCM
                          2. målmanden i FCM/OC

                          Vi må se. Chancen er der
                          Hvis OC holder niveau så håber jeg Hjulmann kigger mere på fremtiden end fortiden når der skal udtages en 3. målmand som jo yderst sjældent får en rolle ved en slutrunde. Det vil give OC værdifuld erfaring og selvtillid at komme med.

                          Har en fornemmelse af at JH stopper til sommer.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                            Hvis OC holder niveau så håber jeg Hjulmann kigger mere på fremtiden end fortiden når der skal udtages en 3. målmand som jo yderst sjældent får en rolle ved en slutrunde. Det vil give OC værdifuld erfaring og selvtillid at komme med.

                            Har en fornemmelse af at JH stopper til sommer.
                            JH stopper næppe lige inden en slutrunde med dansk deltagelse på hjemmebane. Muligvis efter. Jeg kan dog ikke forestille mig at en 2. målmand i FCM der næppe har spillet meget i foråret vil stå foran OC.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                              JH stopper næppe lige inden en slutrunde med dansk deltagelse på hjemmebane. Muligvis efter. Jeg kan dog ikke forestille mig at en 2. målmand i FCM der næppe har spillet meget i foråret vil stå foran OC.
                              Jeg nævner det bare lige igen: Hvis U21 kommer videre fra gruppen, så kan spillerne fra den trup først støde til med få dage til åbningskampen. Vil man som landstræner gerne have sin 3. keeper med i hele træningslejren og optakten til slutrunden, eller er det okay man bare kommer dalrende, når kampene skal til at begynde? Jeg ved godt, hvad jeg ville vælge.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                                Jeg nævner det bare lige igen: Hvis U21 kommer videre fra gruppen, så kan spillerne fra den trup først støde til med få dage til åbningskampen. Vil man som landstræner gerne have sin 3. keeper med i hele træningslejren og optakten til slutrunden, eller er det okay man bare kommer dalrende, når kampene skal til at begynde? Jeg ved godt, hvad jeg ville vælge.
                                Det er rigtigt, den havde jeg misset. Jeg er dog stadig ikke helt klar over hvor målmands konkurrenterne er i forhold til spilletid/skader hvorfor mit oprindelige spørgsmål. Hvis dem der er inde omkring holdet hedder Schmeichel, Jesper Hansen, Lössle, Rønnow og OC tror jeg nu nok det kan blive spændende set med OB øjne, såfremt Rønnow kommer til at kæmpe med skader og manglende spilletid i foråret og enten Lössl eller Hansen helt bliver henvist til bænken.

                                Comment

                                Working...
                                X