Oprindeligt indsendt af Sheed
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2020/2021
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Måske har de opgivet at spørge ham om noget. Der kommer jo kun pølsesnak og ligegyldigheder fra ham.
Håber også på top 6, men lykkedes det ikke har MH fejlet og må gå.Last edited by sinus; 12-09-2020, 09:40.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Leif Rasmussen i dagens gode kommentar i FS/FAA:
- OB er nu i en situation uanset syvendepladsen i sidste sæson, at man skal gøre sig fortjent til omgivelsernes tillid.
Det er der jo intet nyt i. Men der er nogen i ledelsen, der snart må fatte det.
Leif mener også at de næste 2-4 kampe er skæbnekampe for JM's kontrakforlængelse.
Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægLeif Rasmussen i dagens gode kommentar i FS/FAA:
- OB er nu i en situation uanset syvendepladsen i sidste sæson, at man skal gøre sig fortjent til omgivelsernes tillid.
Det er der jo intet nyt i. Men der er nogen i ledelsen, der snart må fatte det.
Leif mener også at de næste 2-4 kampe er skæbnekampe for JM's kontrakforlængelse.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægI dag er jeg vågnet op med den holdning at jeg er pisse ligeglad med opstilling,skader og taktik.
Jeg glæder mig bare til at skal på stadion med knægten og gutterne for at se noget bold og få stemningen i kroppen igen.
Og måske liiige få en griller med brøø
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægI dag er jeg vågnet op med den holdning at jeg er pisse ligeglad med opstilling,skader og taktik.
Jeg glæder mig bare til at skal på stadion med knægten og gutterne for at se noget bold og få stemningen i kroppen igen.
Og måske liiige få en griller med brøø
de unge i løbet af sæsonen og så er det lidt ligegyldigt om vi bliver nr 7 eller 9.
817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Helt samme her, har ingen forventninger til hverken kampen i dag eller sæsonen som helhed. Jeg håber vi får en masse spilletid til
de unge i løbet af sæsonen og så er det lidt ligegyldigt om vi bliver nr 7 eller 9.
- Likes 1
Comment
-
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...e-maal/8276749
Tøffe har os til nummer 8.tror han havde os i top 5 sidste år. Håber MH får ret med top 6 men eksperyerne er mere lunkne i år i forhold til sidste år.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæghttps://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...e-maal/8276749
Tøffe har os til nummer 8.tror han havde os i top 5 sidste år. Håber MH får ret med top 6 men eksperyerne er mere lunkne i år i forhold til sidste år.
Comment
Comment