Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2020/2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Depeche Se indlæg
    Mange herinde snakker om foråret som værende “gratis”. Jeg deler simpelthen ikke den opfattelse. Jovist har vi 9 point til stregen. Men dem kan vi sagtens smide, hvilket kampen i dag er med til at illustrere på
    bedste vis.

    Der skal ikke meget mere end et godt Lyngby eller Horsens run til for at vi kommer i fare. Og havner vi først der, hvad skal så redde os...?

    Det her forår er mere gravalvorligt end gratis.
    Enig

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

      Pas.

      Nej, det var vist i forhold til plastikken og drejede sig om amatørerne ... synes bare jeg husker noget fra Thorborg etc. også, vedrørende pleje af Odense Stadions græstæppe.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Depeche Se indlæg
        Mange herinde snakker om foråret som værende “gratis”. Jeg deler simpelthen ikke den opfattelse. Jovist har vi 9 point til stregen. Men dem kan vi sagtens smide, hvilket kampen i dag er med til at illustrere på
        bedste vis.

        Der skal ikke meget mere end et godt Lyngby eller Horsens run til for at vi kommer i fare. Og havner vi først der, hvad skal så redde os...?

        Det her forår er mere gravalvorligt end gratis.
        Kald mig bare naiv, men jeg kan ikke se det ske. Dels skal vi nok hente nogle point her og der, men jeg kan slet ikke se Lyngby eller Horsens sætte en stime sammen med mange sejre, som er nødvendigt for dem, hvis de skal redde sig. I de sæsoner hvor et hold har reddet sig fra en meget svær situation, har det næsten altid været fordi, at de har haft en eller flere offensive spillere som har kunne lave mange mål for dem og tippe de tætte kampe over til deres fordel. Da Randers reddede sig dengang var det Movsisyan og Beckmann der gjorde det, da Sønderjyske gjorde det nogle år efter, var det ham Okotie der lavede masser af mål, og da AaB reddede sig i sidste sekund, var det også fordi, at Duncan var kommet hjem og havde lavet nogle afgørende mål for dem der holdte dem i live.

        Jeg kan simpelthen ikke se, hvem det skal være der kan gøre det for hverken Horsens eller Lyngby. Vi har 18 kampe tilbage af sæsonen, hvis vi bare vinder et par stykker af dem og spiller en 4-5 uafgjorte, hvilket vel ikke ligefrem er et hyperoptimistisk scenarie, så er vi ude i, at Horsens eller Lyngby skal snitte mindst 1,5 point pr. kamp og nok vinde en 7-8 af de sidste 18. For to hold der har vundet 1 af de første 14 kampe og ikke snitter over 0,5 point, er det bare meget svært at se for mig.

        Comment


          Tillykke til ledelsen i OB - top-6 forsvinder stille og roligt i tågen, og I har allerede opsagt træneren. I kan nu sige, hvad sagde vi, han kunne ikke føre os derop, hvor OB (MH) mener, at holdet med de nuværende spillere hører hjemme. Hvad skal vi bruge forårssæsonen på? At gå efter en mere og mere minimal chance, for at komme i top-6? At komme længst muligt væk fra 11. og 12. pladsen?
          Holder vi JM sæsonen ud, står man med en ny træner til sommer, der får meget kort tid til at præge holdet, inden efteråret, og en ny sæson, begynder. Fyrer man JM nu, begynder vi at ligne AGF, da de var værst. Det begynder allerede nu at se ud til, at også den næste sæson kan blive, undskyld mig ordene, røvsyg. Med mindre man finder det interessant at kæmpe med om at undgå de sidste pladser i ligaen.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg
            Tillykke til ledelsen i OB - top-6 forsvinder stille og roligt i tågen, og I har allerede opsagt træneren. I kan nu sige, hvad sagde vi, han kunne ikke føre os derop, hvor OB (MH) mener, at holdet med de nuværende spillere hører hjemme. Hvad skal vi bruge forårssæsonen på? At gå efter en mere og mere minimal chance, for at komme i top-6? At komme længst muligt væk fra 11. og 12. pladsen?
            Holder vi JM sæsonen ud, står man med en ny træner til sommer, der får meget kort tid til at præge holdet, inden efteråret, og en ny sæson, begynder. Fyrer man JM nu, begynder vi at ligne AGF, da de var værst. Det begynder allerede nu at se ud til, at også den næste sæson kan blive, undskyld mig ordene, røvsyg. Med mindre man finder det interessant at kæmpe med om at undgå de sidste pladser i ligaen.
            Vi skal passe på at holde afstand til Horsens og Lyngby.
            Ellers er det vel kun pokalturneringen som kan give lidt glæde. Ja, ja, ved godt... men man må ja håbe
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

              Vi skal passe på at holde afstand til Horsens og Lyngby.
              Ellers er det vel kun pokalturneringen som kan give lidt glæde. Ja, ja, ved godt... men man må ja håbe
              Man kan ikke frygte, at Horsens og Lyngby, som har meget svært ved at vinde, henter 10 point på os resten af sæsonen, og så samtidig tro, at vi har en chance for at slå FCM ud over to kampe, og derefter kan slå to hold yderligere ud. Enten tror man på det ene eller det andet.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                Man kan ikke frygte, at Horsens og Lyngby, som har meget svært ved at vinde, henter 10 point på os resten af sæsonen, og så samtidig tro, at vi har en chance for at slå FCM ud over to kampe, og derefter kan slå to hold yderligere ud. Enten tror man på det ene eller det andet.
                Det går om OB. Så alt er muligt...
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Fedt Herning/Ikast taber hjemme til sønderjydske
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Vi skal nu hente 8-10p på FCK,Sdj,AGF eller randers på 8 kampe samt holde FCN og Aab bag ved os. Den næste der siger at de stadig tror på Top 6 vil jeg gerne forære et gavekort på en olfert. Det er slut.. Overstået.. Der skal kigges nedad.. Vi er en del af nedrykningen.. Accepter det..

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Fedt Herning/Ikast taber hjemme til sønderjydske
                      Ja det var lækkert

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Vi skal nu hente 8-10p på FCK,Sdj,AGF eller randers på 8 kampe samt holde FCN og Aab bag ved os. Den næste der siger at de stadig tror på Top 6 vil jeg gerne forære et gavekort på en olfert. Det er slut.. Overstået.. Der skal kigges nedad.. Vi er en del af nedrykningen.. Accepter det..
                        Ja, det er en tabt kamp. Spændende om OB så vælger at reagerer på det. Nu varsler de jo den her strategi-snak og får igennem et langt forår en historisk mulighed for at implementere grundstenene, da det næppe er sandsynligt vi kommer i nedrykningsfare.
                        Det skal selvfølgelig ikke være med JM ved roret, så det kunne jo være lidt spændende at man såfremt vores kommende træner fortsat ikke er på plads får kørt en Engstrøm eller Tonny ind midlertidigt til at kridte banen op. Det ville også gøre foråret markant mindre sygt for os fans at gribe det an på den måde, selvom de nok bare burde have gjort det fra efteråret sluttede

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Vi skal nu hente 8-10p på FCK,Sdj,AGF eller randers på 8 kampe samt holde FCN og Aab bag ved os. Den næste der siger at de stadig tror på Top 6 vil jeg gerne forære et gavekort på en olfert. Det er slut.. Overstået.. Der skal kigges nedad.. Vi er en del af nedrykningen.. Accepter det..
                          Jammen hvem er den naive tosse der troede på det (hej Hemme og Davidsen) fra sæsonstart. Personligt troede jeg en uge efter FCK kampen at jeg måske tog fejl om at vi er 8. Bedst. Så i rundt regnet 2% af det sidste år var jeg lidt i tvivl.
                          Hemme flytter os ikke, og det gør klubben ikke før bestyrelsen laver en strategi som en kommende sportsdirektøt får eneansvar for at gennemføre.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                            Ja, det er en tabt kamp. Spændende om OB så vælger at reagerer på det. Nu varsler de jo den her strategi-snak og får igennem et langt forår en historisk mulighed for at implementere grundstenene, da det næppe er sandsynligt vi kommer i nedrykningsfare.
                            Det skal selvfølgelig ikke være med JM ved roret, så det kunne jo være lidt spændende at man såfremt vores kommende træner fortsat ikke er på plads får kørt en Engstrøm eller Tonny ind midlertidigt til at kridte banen op. Det ville også gøre foråret markant mindre sygt for os fans at gribe det an på den måde, selvom de nok bare burde have gjort det fra efteråret sluttede
                            Tvivler på man gambler med en urutineret i et halvt år. Det bliver nærerme en OP type.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                              Jammen hvem er den naive tosse der troede på det (hej Hemme og Davidsen) fra sæsonstart. Personligt troede jeg en uge efter FCK kampen at jeg måske tog fejl om at vi er 8. Bedst. Så i rundt regnet 2% af det sidste år var jeg lidt i tvivl.
                              Hemme flytter os ikke, og det gør klubben ikke før bestyrelsen laver en strategi som en kommende sportsdirektøt får eneansvar for at gennemføre.
                              Enig. Mit eneste håb for sæsonen nu er et gennembrud og indkøring af Østrøm og Vestergaard + Fenger samt Frøkjær spiller et stærkt forår.
                              Og vi ikke skal ud i nogle grimme nedrykningskampe sidst på sæsonen.

                              Comment


                                Mon ikke der sker noget med JM, hvis vi taber til FCN? Top 6 er jo reelt uopnåeligt allerede nu (har det jo været hele sæsonen med den trup). Endnu et nederlag og så er det tæt på at være matematisk umuligt, fordi der er så mange foran hold foran os - og de kan jo ikke alle tabe alle runder.

                                Det vilde er, at ledelsen i OB stadig ikke vil kunne se, at

                                1. Der ikke er en klubstrategi, som er formuleret af folk med fodboldforstand - det er piv amatøragtigt at høre og se, hvad man forsøger at føre ud i livet
                                2. Truppen er langt fra, at man kan drømme om at komme i top 6
                                3. Det var en skandalebeslutning, at lade JM fortsætte i foråret - holdets moral er faldet 5-10% - det kan det skrøbelige niveau ikke bære (fyr eller forlæng!)

                                Find selv på de næste 10 punkter eller mere...

                                Samtidig må jeg sige, at jeg har mistet troen på JMs evner - han stiller igen og igen uden en decideret angriber a la Hylle. De er alle samme typer. De skaber tæt på intet.

                                Jeg er millimeter fra at trække OB-stikket til klubben er endt i kompetente hænder - altså om 20 år.

                                Det er efterhånden tåkrummende pinligt at være vidne til. Man får ondt i maven, når man hører dem udtale sig, når man hører dem fejlvurdere, når man hører dem tale tom snak og når man ser dem agere - eller ikke agere. Ansæt en fodboldkyndig mand. Fortæl ham, hvor mange penge han har. Lad ham lave en strategi. Følg strategien.

                                Comment

                                Working...
                                X