Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2020/2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Gal eller genial?

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/1-di...indst-syv-mand

    Det må tiden vise

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Gal eller genial?

      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/1-di...indst-syv-mand

      Det må tiden vise
      Svært at sige, men der er masse af ambitionet i fodbold Danmark. Spændende at få foldet OBs ambition ud, samt ikke mindst om der bliver investeret nok i holdrt, stab og faciliteter til at det ikke bare bliver et fatamorgana.
      Det tyder på at der skal flere penge til bare for at holde placeringen i "budget ligaen".

      Comment


        Man kan kun holde af den mand. Jeg er glad for han smutter, men hvor er han dog en fantastik person og ambassadør for OB

        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/det-ha...raesentere-ob/

        Comment


          Ja, tak for alt Oli. Han har kæmpet altid for hver eneste bold og hans attitude er bare kanon. Så held og lykke fremover.

          Comment


            Oli tilhører til klubben. Hans attitude repræsenterer hvad elsker i fodbolden og er bedste OB-DNA. Beklager meget at den fælles vej slutter nu og kommer til at savne ham.
            Håber vi får ham tilbage til klubben en dag i en anden funktion. Om som motivationstræner, ungdomstræner eller what ever. Hvem kunne lære andre bedre hvad stolthed, ydmyghed, kærlighed til klubben og "mindst 110% i 24/7 betyder end Oli?
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              FCN ud med et overskud på 10 mill efter at have solgt spillere for 120-150 mill

              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...illionoverskud

              De skal sgu sælge nogle spillere for at få det til at løbe rundt

              Tror du skal læse artiklen endnu en gang

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg


                Tror du skal læse artiklen endnu en gang
                Har jeg gjort. Hvad tænker du specielt på? De 120 mill kroner i tilgodehavender? De kommer jo ikke ind og får betydning i overskuddet før de udbetales. Og det er i rater ligesom fremtidige salg nok bliver. Så det er bare en skrue uden ende

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  FCN ud med et overskud på 10 mill efter at have solgt spillere for 120-150 mill

                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...illionoverskud

                  De skal sgu sælge nogle spillere for at få det til at løbe rundt
                  Lige om lidt sælger de Kamaldeen for +100 mil og efter det salg popper der flere talenter op de sælger for kæmpe beløb og så længe det lader sig gøre har de intet at frygte. Man skal jo også huske at en meget stor del af de penge de får ind via salg går direkte i investeringer i talentudviklingen
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                    Lige om lidt sælger de Kamaldeen for +100 mil og efter det salg popper der flere talenter op de sælger for kæmpe beløb og så længe det lader sig gøre har de intet at frygte. Man skal jo også huske at en meget stor del af de penge de får ind via salg går direkte i investeringer i talentudviklingen
                    Den er jeg med på. Men hvis de skal sælge for 100-125 mill om året er der ikke den store mulighed for at ramme et år hvor de kan holde på alle talenterne. Der er selvfølgelig Kamaldeen i år der skæpper godt(selvom jeg tvivler på de får 100 mill efter brexit) men generelt er markedet hårdt ramt og de transfers de plejer at lave bliver sværere i år. Ligner også de mister en axe op igennem midten med målmanden,anføren og Kamaldeen

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Den er jeg med på. Men hvis de skal sælge for 100-125 mill om året er der ikke den store mulighed for at ramme et år hvor de kan holde på alle talenterne. Der er selvfølgelig Kamaldeen i år der skæpper godt(selvom jeg tvivler på de får 100 mill efter brexit) men generelt er markedet hårdt ramt og de transfers de plejer at lave bliver sværere i år. Ligner også de mister en axe op igennem midten med målmanden,anføren og Kamaldeen
                      Det er noget med, at han kun kan få dispensation til opholdstilladelse i UK, hvis prisen han handles for er tilstrækkeligt stor, da han ikke har spillet tilstrækkeligt med landskampe eller andre kampe på tilstrækkeligt højt niveau til at få dispensation dem vej igennem. Så det bliver over 100 mil hvis han ryger til United eller en anden engelsk klub.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Den er jeg med på. Men hvis de skal sælge for 100-125 mill om året er der ikke den store mulighed for at ramme et år hvor de kan holde på alle talenterne. Der er selvfølgelig Kamaldeen i år der skæpper godt(selvom jeg tvivler på de får 100 mill efter brexit) men generelt er markedet hårdt ramt og de transfers de plejer at lave bliver sværere i år. Ligner også de mister en axe op igennem midten med målmanden,anføren og Kamaldeen
                        De har helt sikkert ikke råd til at køre et par sæsoner uden storsalg. Men at de skal have så mange penge ind for at holde talentudviklingen må jo være fordi de investerer ret massivt .
                        Hvis det går som håbet at Herning/Ikast kun får bronze hvis de heller ikke kommer i et europæisk gruppespil så vil de også komme ud med ret store underskud.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                          De har helt sikkert ikke råd til at køre et par sæsoner uden storsalg. Men at de skal have så mange penge ind for at holde talentudviklingen må jo være fordi de investerer ret massivt .
                          Hvis det går som håbet at Herning/Ikast kun får bronze hvis de heller ikke kommer i et europæisk gruppespil så vil de også komme ud med ret store underskud.
                          Vi krydser fingre Magge. Det ville være magisk. De skal nu nok få skudt nogen afsted her til sommer.. Alene ham Mabil afslog de 37,5 mill for her sidste sommer, så de skal nok nok kunne breake even hvis de ville. Nu kommer Brentford nok i PL og så bliver der kanaliseret penge den vej på en eller anden måde.
                          Jeg hader den fucking lorteklub

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Vi krydser fingre Magge. Det ville være magisk. De skal nu nok få skudt nogen afsted her til sommer.. Alene ham Mabil afslog de 37,5 mill for her sidste sommer, så de skal nok nok kunne breake even hvis de ville. Nu kommer Brentford nok i PL og så bliver der kanaliseret penge den vej på en eller anden måde.
                            Jeg hader den fucking lorteklub
                            Sjovt hvordan man kan se forskelligt på det. Jeg synes kun det er godt at FCM klarer sig så godt som de gør, det samme gælder alle andre klubber i Suppen. Tror kun det kommer til at gavne ligaen - vi må jo bare hanke op i os selv og følge med udviklingen!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                              Sjovt hvordan man kan se forskelligt på det. Jeg synes kun det er godt at FCM klarer sig så godt som de gør, det samme gælder alle andre klubber i Suppen. Tror kun det kommer til at gavne ligaen - vi må jo bare hanke op i os selv og følge med udviklingen!
                              Vi nærmer os jo PL tilstande hvor de samme hold bare vil dele titlerne imellem sig. Den lorte plastic klub kører jo med et driftunderskud på 60-75 mill hvert år. Hvis ikke mere. Jeg kan simpelthen ikke se det gavne OB at FCM får 50-200 mill hvert år gennem europa. Hvis de så bare kanaliserede en masse penge ned igennem det danske system var det ikke et vildt problem. Så ville alle få gavn.
                              Men de køber jo stort set alt udenlands og bruger en masse penge på deres akademi der lokker talenter væk fra Fyn. De er kloge på den måde. Forstærk ikke dine konkurrenter

                              Jeg ved godt at de point de så skraber sammen teoretisk kan gavne os. Men det er jo stadig kun i teorien. Kløften mellem os og dem bliver kun større hver gang de har succes. Men hvis du kan glæde dig over dette....

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Vi nærmer os jo PL tilstande hvor de samme hold bare vil dele titlerne imellem sig. Den lorte plastic klub kører jo med et driftunderskud på 60-75 mill hvert år. Hvis ikke mere. Jeg kan simpelthen ikke se det gavne OB at FCM får 50-200 mill hvert år gennem europa. Hvis de så bare kanaliserede en masse penge ned igennem det danske system var det ikke et vildt problem. Så ville alle få gavn.
                                Men de køber jo stort set alt udenlands og bruger en masse penge på deres akademi der lokker talenter væk fra Fyn. De er kloge på den måde. Forstærk ikke dine konkurrenter

                                Jeg ved godt at de point de så skraber sammen teoretisk kan gavne os. Men det er jo stadig kun i teorien. Kløften mellem os og dem bliver kun større hver gang de har succes. Men hvis du kan glæde dig over dette....
                                Ja det fatter jeg heller ikke. For mig bliver Brentford kamp en af årets kampe for mig. Til trods for at de har en god håndfuld dygtige danske spillere, en sympatisk og kompetent træner, som uden tvivl kommer i spil til landstrænertjansen en dag, samt en seværdig spillestil, så håber jeg inderligt de taber. Det gør jeg ene og alene fordi det kommer til at dryppe ned på Danmarks mest utålelige pisklub og det kan jeg ikke klare.

                                Comment

                                Working...
                                X