Oprindeligt indsendt af QuesT

Se indlæg

Annoncering

Collapse

No announcement yet.

Sæsonen 2020/2021

Collapse

X
- 

Ja, helt sikkert.Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
 Det er nok et temperaments spørgsmål. Han er kommet ud til meget ja, men det har også været satset i min bog. Vi må se i længden, om det er noget han bare har en god fornemmelse for.

Men tænk hvis han bare ved den er der hver gang og det passer.

Crazy shit han kan blive vild :)
 Comment
- 

Elsker alt den hjælp man kan få herinde :)Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
 12*69=828 vs 699

Takker.
 Men er det ikke også noget med at Leasy gør det på samme måde ;)

Det er jo altid lidt dyrere når man betaler i rater, sådan er det jo alle steder (inkl. i banker og sådan).
 - Likes 1
 Comment
- 

Jeg gav 699 for vores sæsonkort , månedskort koster vist 69/ mdOprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
 Jeg havde også misforstået det i første omgang.

Ang. den samlede pris ved jeg ikke om det bliver dyrere, har ikke selv brug for den mulighed.

men helt okay det koster lidt ekstra at købe på “ afbetaling”817 ⚪️
 Y.N.W.A ❤️
 - Likes 1
 Comment
- 

Det skal også være dyrere, for abonnement-optionen gør det muligt efter et halvt år at opsige med en måneds opsigelse. Deb fleksibilitet har os traditionelle sæsonkortholdere jo ikke. Her synes jeg Ca. 100 kr. i forskel er helt fair.Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
 Elsker alt den hjælp man kan få herinde :)

Takker.
 Men er det ikke også noget med at Leasy gør det på samme måde ;)

Det er jo altid lidt dyrere når man betaler i rater, sådan er det jo alle steder (inkl. i banker og sådan).
 Comment
- 

Jeg syntes 69kr er billigt med kun 1 måneds opsigelse hvis den er det. Måske endda for billigt.Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
 Det skal også være dyrere, for abonnement-optionen gør det muligt efter et halvt år at opsige med en måneds opsigelse. Deb fleksibilitet har os traditionelle sæsonkortholdere jo ikke. Her synes jeg Ca. 100 kr. i forskel er helt fair.
 Men vi må bare erkende at vi pt ikke engang kommer til at sælge 5000 billetter til en premiere kamp mod FCK i tørvejr og 18-20 grader

Vanvittigt. Håber virkelig at dette dyk skyldes Covid19
 Comment

Comment