Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2020/2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Jeg foretrækker nu hellere en konkurrent taber end FCM gør det. Hvis vi skal have en chance for det top 6 der, så har jeg altså budgetteret med, at Sønderjyske skal være et af de hold vi ender over.
    Jeg foretrækker altid uanset hvem de møder et nederlag til FCM, så må sønderjyske smide point i alle andre kampe.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

      Jeg foretrækker altid uanset hvem de møder et nederlag til FCM, så må sønderjyske smide point i alle andre kampe.
      Enig. Vi trænger snart til lidt kaos i den klub. De er sgu blevet for selvfede derovre and may they burn in hell

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        12*69=828 vs 699
        Nu er en fodboldsæson sjældent på 12 måneder, så tænker de 69 per måned, gør at man rammer 10*69
        ​​

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Schønde Se indlæg

          Nu er en fodboldsæson sjældent på 12 måneder, så tænker de 69 per måned, gør at man rammer 10*69
          ​​
          Men man betaler for alle 12 måneder, så 12*69
          siden 1887

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

            Men man betaler for alle 12 måneder, så 12*69
            Ja okay, skørt

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

              Måske har de opgivet at spørge ham om noget. Der kommer jo kun pølsesnak og ligegyldigheder fra ham.
              Håber også på top 6, men lykkedes det ikke har MH fejlet og må gå.
              https://www.bt.dk/superligaen/broend...ndig-lukke-ned. Tale der er til at forstå.
              Last edited by sinus; 12-09-2020, 09:40.
              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

              Comment


                Leif Rasmussen i dagens gode kommentar i FS/FAA:

                - OB er nu i en situation uanset syvendepladsen i sidste sæson, at man skal gøre sig fortjent til omgivelsernes tillid.

                Det er der jo intet nyt i. Men der er nogen i ledelsen, der snart må fatte det.

                Leif mener også at de næste 2-4 kampe er skæbnekampe for JM's kontrakforlængelse.
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                  Leif Rasmussen i dagens gode kommentar i FS/FAA:

                  - OB er nu i en situation uanset syvendepladsen i sidste sæson, at man skal gøre sig fortjent til omgivelsernes tillid.

                  Det er der jo intet nyt i. Men der er nogen i ledelsen, der snart må fatte det.

                  Leif mener også at de næste 2-4 kampe er skæbnekampe for JM's kontrakforlængelse.
                  https://fyens.dk/artikel/kommentar-o...-usikker-grund

                  Comment


                    I dag er jeg vågnet op med den holdning at jeg er pisse ligeglad med opstilling,skader og taktik.

                    Jeg glæder mig bare til at skal på stadion med knægten og gutterne for at se noget bold og få stemningen i kroppen igen.
                    Og måske liiige få en griller med brøø

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      I dag er jeg vågnet op med den holdning at jeg er pisse ligeglad med opstilling,skader og taktik.

                      Jeg glæder mig bare til at skal på stadion med knægten og gutterne for at se noget bold og få stemningen i kroppen igen.
                      Og måske liiige få en griller med brøø
                      Hvad mener du med “MÅSKE” en griller med brøø. Der er nogen ting der ikke er til forhandling


                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        I dag er jeg vågnet op med den holdning at jeg er pisse ligeglad med opstilling,skader og taktik.

                        Jeg glæder mig bare til at skal på stadion med knægten og gutterne for at se noget bold og få stemningen i kroppen igen.
                        Og måske liiige få en griller med brøø
                        Helt samme her, har ingen forventninger til hverken kampen i dag eller sæsonen som helhed. Jeg håber vi får en masse spilletid til
                        de unge i løbet af sæsonen og så er det lidt ligegyldigt om vi bliver nr 7 eller 9.

                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Hvad mener du med “MÅSKE” en griller med brøø. Der er nogen ting der ikke er til forhandling

                          Nåh ja

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                            Helt samme her, har ingen forventninger til hverken kampen i dag eller sæsonen som helhed. Jeg håber vi får en masse spilletid til
                            de unge i løbet af sæsonen og så er det lidt ligegyldigt om vi bliver nr 7 eller 9.
                            Ja. Jeg håber også bare på en sæson med masser af spilletid til Fenger,Frø,Hylle og de andre unge mens vi ikke kommer i nedrykningsfare på noget tidspunkt..

                            Comment


                              https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...e-maal/8276749
                              Tøffe har os til nummer 8.tror han havde os i top 5 sidste år. Håber MH får ret med top 6 men eksperyerne er mere lunkne i år i forhold til sidste år.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                                https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...e-maal/8276749
                                Tøffe har os til nummer 8.tror han havde os i top 5 sidste år. Håber MH får ret med top 6 men eksperyerne er mere lunkne i år i forhold til sidste år.
                                Tøffe rammer stort set intet i sine spådomme. Men en 8. Plads lyder meget realistisk

                                Comment

                                Working...
                                X