Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2020/2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    MH bliver en anelse mere præcis i denne artikel på ob.dk

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/sports...al-i-top-seks/

    Og så får han da lige sendt en sviner afsted også
    Besynderlig lille sviner til EB ja. Det betyder jo nok at der har været noget om snakken (min tolkning), eller er det jo bare endnu en ekstrabladet artikel man trækker på skulderen over.

    Comment


      Julius er blevet klippet godt og grundigt.
      Og forfremmet til angriber

      Comment


        Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

        Besynderlig lille sviner til EB ja. Det betyder jo nok at der har været noget om snakken (min tolkning), eller er det jo bare endnu en ekstrabladet artikel man trækker på skulderen over.
        Måske har de opgivet at spørge ham om noget. Der kommer jo kun pølsesnak og ligegyldigheder fra ham.
        Håber også på top 6, men lykkedes det ikke har MH fejlet og må gå.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Julius er blevet klippet godt og grundigt.
          Og forfremmet til angriber
          Satme mærkeligt at se Julius med den frisure

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

            Har du nogen ide om hvad tallet til os fans ligger på?

            OB talte vel også de der månedskort? med i deres rekord?
            Men de der månedskort er jo også et sæsonkort, du betaler det bare i 12 mindre rater i stedet for 1 stor.

            Så det er ligeså meget et sæsonkort som det der er købt med kun 1 rate.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

              Men de der månedskort er jo også et sæsonkort, du betaler det bare i 12 mindre rater i stedet for 1 stor.

              Så det er ligeså meget et sæsonkort som det der er købt med kun 1 rate.
              Okay , jeg troede man købte den på månedsbasis.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Julius er blevet klippet godt og grundigt.
                Og forfremmet til angriber

                Comment


                  Kun mig der synes SønderjyskE's keeper virker ret vild?

                  Han ser i mine øjne ud som et godt køb, har reddet dem 3-4 gange her i de sidste 5-10 min af første halvleg.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                    Kun mig der synes SønderjyskE's keeper virker ret vild?

                    Han ser i mine øjne ud som et godt køb, har reddet dem 3-4 gange her i de sidste 5-10 min af første halvleg.
                    Jeg er også imponerende indtil videre

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                      Okay , jeg troede man købte den på månedsbasis.
                      Det var ikke sådan de forklarede det i Stemmer Fra Ådalen.
                      Der sagde de at du køber et årskort, men betaler det hver måned.

                      Så du betaler i januar selv om der ikke er kampe, men får så mere for 'pengene' i f.eks. Maj med flere kampe.

                      Og det var tænkt så unge mennesker også kan være med, er jo ikke sikkert en studerende har hele beløbet op til sæson og studiestart, men på denne måde skal de betale det samme hver måned, som så er lidt mindre.

                      Giver god mening at vi har det i mine ører :D

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                        Det var ikke sådan de forklarede det i Stemmer Fra Ådalen.
                        Der sagde de at du køber et årskort, men betaler det hver måned.

                        Så du betaler i januar selv om der ikke er kampe, men får så mere for 'pengene' i f.eks. Maj med flere kampe.

                        Og det var tænkt så unge mennesker også kan være med, er jo ikke sikkert en studerende har hele beløbet op til sæson og studiestart, men på denne måde skal de betale det samme hver måned, som så er lidt mindre.

                        Giver god mening at vi har det i mine ører :D
                        Sorry så havde jeg misforstået.

                        Men er enig det er en fed måde at gøre fet på selvom det bliver en smule dyrere i længden.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Jeg holder den sgu lige i bukserne over Sønderjyskes keeper endnu. Han har haft en fin redning, men også set mega usikker ud ude i feltet.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                            Sorry så havde jeg misforstået.

                            Men er enig det er en fed måde at gøre fet på selvom det bliver en smule dyrere i længden.
                            Jeg havde også misforstået det i første omgang.

                            Ang. den samlede pris ved jeg ikke om det bliver dyrere, har ikke selv brug for den mulighed.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Jeg holder den sgu lige i bukserne over Sønderjyskes keeper endnu. Han har haft en fin redning, men også set mega usikker ud ude i feltet.
                              Synes nu han har været ret vild selv i feltet.

                              Men igen han skal nok heller ikke vurderes på kun 1 halvleg, og nok heller ikke kun 1 kamp.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                                Synes nu han har været ret vild selv i feltet.

                                Men igen han skal nok heller ikke vurderes på kun 1 halvleg, og nok heller ikke kun 1 kamp.
                                Det er nok et temperaments spørgsmål. Han er kommet ud til meget ja, men det har også været satset i min bog. Vi må se i længden, om det er noget han bare har en god fornemmelse for.

                                Comment

                                Working...
                                X