Oprindeligt indsendt af Entusiastens

Se indlæg

Annoncering

Collapse

No announcement yet.

Sæsonen 2020/2021

Collapse

X
- 

Det husker jeg fint på, jeg siger bare at der sad to kommentatorere der kaldte det et "100% sikkert straffe", og der er en frådende fanbase der føler sig snydt. At finde balancen for, hvad der er "clear and obvious" bliver ekstremt svært, og den kommer næsten uundgåeligt til at variere fra dommerteam til dommerteam. Og det kommer til at give massere af diskussioner og brok.

- 

Tror de falder helt sammen.Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
 Ja det tror jeg, ligesom vi kan blive nummer 5. Mærkerligere ting er sket i fodbold. Svært ar vide hvad Horsens kan uden Bo. Svært at vide hvad Vejle kan. Lyngby og de 2 andre bør vi kunne placere os over, men...
 Herudover tænker jeg vi er ret lige med Aab, Randers, fcn og Haderslev. Tror også vi ender efter FCM, FCK, Agf og Bif.

Bo H. var 95 % af hvad det hold præsterede.
 Så den nye træner skal kunne få det samme ud af ingen ting og det kan han ikke.

Så overlever ACH bliver jeg godt nok overrasket.
 Comment
- 

Jeg tror faktisk at Jonas Dal er godt scoutet til det job. Det var stort set samme præmis han agerede under i Hobro og det gik jo ganske godt, så jeg tror ikke ACH skal afskrives på forhånd, men glædeligt hvis du får ret i påstand. Jeg synes det er ualmindeligt svært at pege på 2 nedryknings"favoritter" uden at nævne 7-9 hold fra SLOprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
 Tror de falder helt sammen.

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke
 - Likes 1
 Comment
- 

Han er kongen af hykleri. Jeg blev nød til at lukke ned for indslaget. Kan ikke forstå hvad tv3 ser i manden heller. Han er en god ekspert kommentator for nordjyder måske, for os er han en mand der har mistet al integritet og for resten af Danmark er han en forholdsvis perifær historisk superliga spiller, uden det store talent.Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægHvor gav det en grim smag i munden, da KEP snakkede tvivlende om, hvorvidt de FCK´ere overhovedet spillede for logoet på brystet i nedtakten..
 - Likes 2
 Comment
- 

Vil være så fedt at få Horsens væk.Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
 Tror de falder helt sammen.

Horsens og Lyngby ud og op med EfB og VFF.817 ⚪️
 Y.N.W.A ❤️
 - Likes 1
 Comment
- 

Og sidst de var oppe så de rigtigt stærke ud i de første runder og endte med at falde sammen. Jeg tror nu nok de skal komme i gang og AGF ude er heller ikke ligefrem nogen nem start. Vi så heller ikke selv særligt stærke ud da vi spillede deroppe sidst.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægVejle imponerer ingenlunde mod AGF. Troede de var bedre.
 Comment
- 

Vi har lavet et interview med Max Fenger og Mikkel Hyllegaard sammen. Se det lige her:

http://obstruktion.dk/video-intervie...og-hyllegaard/
 - Likes 3
 Comment

Comment