Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2020/2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

    Husk på at nu er muligheden der for at dømme dem, tidligere ville den ikke være der ... så ja der vil fortsat være fejl, men de bliver færre.
    Det husker jeg fint på, jeg siger bare at der sad to kommentatorere der kaldte det et "100% sikkert straffe", og der er en frådende fanbase der føler sig snydt. At finde balancen for, hvad der er "clear and obvious" bliver ekstremt svært, og den kommer næsten uundgåeligt til at variere fra dommerteam til dommerteam. Og det kommer til at give massere af diskussioner og brok.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

      Ja det tror jeg, ligesom vi kan blive nummer 5. Mærkerligere ting er sket i fodbold. Svært ar vide hvad Horsens kan uden Bo. Svært at vide hvad Vejle kan. Lyngby og de 2 andre bør vi kunne placere os over, men...
      Herudover tænker jeg vi er ret lige med Aab, Randers, fcn og Haderslev. Tror også vi ender efter FCM, FCK, Agf og Bif.
      Tror de falder helt sammen.

      Bo H. var 95 % af hvad det hold præsterede.
      Så den nye træner skal kunne få det samme ud af ingen ting og det kan han ikke.

      Så overlever ACH bliver jeg godt nok overrasket.

      Comment


        Hvor gav det en grim smag i munden, da KEP snakkede tvivlende om, hvorvidt de FCK´ere overhovedet spillede for logoet på brystet i nedtakten..

        Comment


          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
          Hvor gav det en grim smag i munden, da KEP snakkede tvivlende om, hvorvidt de FCK´ere overhovedet spillede for logoet på brystet i nedtakten..
          Men man må alt andet lige give ham, at på det punkt er "ekspert"-prædikatet velfortjent.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

            Men man må alt andet lige give ham, at på det punkt er "ekspert"-prædikatet velfortjent.
            Touche ;-)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

              Tror de falder helt sammen.

              Bo H. var 95 % af hvad det hold præsterede.
              Så den nye træner skal kunne få det samme ud af ingen ting og det kan han ikke.

              Så overlever ACH bliver jeg godt nok overrasket.
              Jeg tror faktisk at Jonas Dal er godt scoutet til det job. Det var stort set samme præmis han agerede under i Hobro og det gik jo ganske godt, så jeg tror ikke ACH skal afskrives på forhånd, men glædeligt hvis du får ret i påstand. Jeg synes det er ualmindeligt svært at pege på 2 nedryknings"favoritter" uden at nævne 7-9 hold fra SL

              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                Hvor gav det en grim smag i munden, da KEP snakkede tvivlende om, hvorvidt de FCK´ere overhovedet spillede for logoet på brystet i nedtakten..
                Han er kongen af hykleri. Jeg blev nød til at lukke ned for indslaget. Kan ikke forstå hvad tv3 ser i manden heller. Han er en god ekspert kommentator for nordjyder måske, for os er han en mand der har mistet al integritet og for resten af Danmark er han en forholdsvis perifær historisk superliga spiller, uden det store talent.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                  Tror de falder helt sammen.

                  Bo H. var 95 % af hvad det hold præsterede.
                  Så den nye træner skal kunne få det samme ud af ingen ting og det kan han ikke.

                  Så overlever ACH bliver jeg godt nok overrasket.
                  Vil være så fedt at få Horsens væk.
                  Horsens og Lyngby ud og op med EfB og VFF.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                    Vil være så fedt at få Horsens væk.
                    Horsens og Lyngby ud og op med EfB og VFF.
                    Hellere Silkeborg hvis det skal være de klassiske klubber.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                      Hellere Silkeborg hvis det skal være de klassiske klubber.
                      Havde det ikke været for det plastik lort havde jeg givet dig ret...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Havde det ikke været for det plastik lort havde jeg givet dig ret...
                        Good point

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                          Hellere Silkeborg hvis det skal være de klassiske klubber.
                          Ja SIF eller Viborg er fint for mig
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Vejle imponerer ingenlunde mod AGF. Troede de var bedre.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Vejle imponerer ingenlunde mod AGF. Troede de var bedre.
                              Og sidst de var oppe så de rigtigt stærke ud i de første runder og endte med at falde sammen. Jeg tror nu nok de skal komme i gang og AGF ude er heller ikke ligefrem nogen nem start. Vi så heller ikke selv særligt stærke ud da vi spillede deroppe sidst.

                              Comment


                                Vi har lavet et interview med Max Fenger og Mikkel Hyllegaard sammen. Se det lige her:

                                http://obstruktion.dk/video-intervie...og-hyllegaard/

                                Comment

                                Working...
                                X