Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg
    MH er uden evne til at kommunikere. Det troede jeg var en del af jobbeskrivelsen!
    Jo jo, vi er tilfreds med truppen i hensigt af kommunikationsniveauet også.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Schønde Se indlæg
      https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...ar-en-mulighed

      "- Jeg vil ikke for meget ind i den slags historier. Makienok er vist også skiftet til St. Pauli, og historien (om Makienoks afvisning af OB, red.) er jo en ting, som har gjort, at han er endt dernede."

      Skal det tolkes som, at det kun er fordi historien om Makienok der afviser OB er kommet ud, at det virkelig er grunden til, at manden ender i St. Pauli? Det lyder i mine øre ekstremt skørt, hvis det er tilfældet.... Hvis ja, hvilken planet bor MH på?
      Det var godt nok en finurlig formulering af, at manden fik et bedre tilbud , men da altid noget vi ikke offentliggjorde vi havde skrevet med Makienok, det er vel en slags fremskridt.....

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

        Det var godt nok en finurlig formulering af, at manden fik et bedre tilbud , men da altid noget vi ikke offentliggjorde vi havde skrevet med Makienok, det er vel en slags fremskridt.....
        Suk, MH og JF i Viborg må kæmpe om prisen for mest inkompetente til sportschef jobbet.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg

          Det er jo næsten lige før man savner Jesper Hansen.
          Dont mention the war.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

            Dont mention the war.
            Altså hvis det ikke bliver bedre vil jeg påstå at vi er gået et lille step ned med MH ift JH

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Altså hvis det ikke bliver bedre vil jeg påstå at vi er gået et lille step ned med MH ift JH
              Skulle jeg vælge lige nu, havde jeg uden at blinke valgt JH, selvom jeg utallige gange har bandet ham væk. JH havde i det mindste nogle enkle styrker ift. at skabe økonomisk balance. Lige nu kan jeg ikke se, hvor Hemmingsen kan byde ind med noget.
              Last edited by Balboa; 08-09-2020, 19:44.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg

                Skulle jeg vælge lige nu, havde jeg uden at blinke JH, selvom jeg utallige gange har bandet ham væk. JH havde i det mindste nogle enkle styrker ift. at skabe økonomisk balance. Lige nu kan jeg ikke se, hvor Hemmingsen kan byde ind med noget.
                Deres roller er måske også lidt forskellige til at kunne sammenligne 100%. JH ville nok ikke passe som sportschef. Så hellere end Thomas Helveg lign

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Altså hvis det ikke bliver bedre vil jeg påstå at vi er gået et lille step ned med MH ift JH
                  Ja, havde heller ikke set at det ville være muligt med en nedgradering. Bliver mere og mere overbevist om at NT ikke kører OB som de øvrige forretninger. Virker ikke som om han ønsker sparring men kun nikkedukker.
                  Last edited by tOrnBjerg; 08-09-2020, 22:01.

                  Comment


                    Hemmingsen lukker vinduet på klem..

                    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...n-naa-top-seks

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg
                      Hemmingsen lukker vinduet på klem..

                      https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...n-naa-top-seks
                      Jeg gidder slet ikke kommentere på ham længere, det er så sindsygt frustrerende at følge OB.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg
                        Hemmingsen lukker vinduet på klem..

                        https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...n-naa-top-seks
                        Siger han ikke, for en gangs skyld, bare det åbenlyse.

                        Vi er tilfredse, men holder øje, og måske der er nogen der skal prøvet noget nyt, og måske der kommer noget ind.

                        Havde ikke forventet andet, og forventer heller ikke at han siger andet i aften til mødet i København. Jeg er dog ærgerlig over, at man ikke har hentet nyt ind/sendt folk ud tidligere i vinduet, så vi stod bedst rustet helt fra start i sæsonen. Omvendt virker det som om, at transfermarkedet har været lidt afventende denne sommer generelt, og der er tit en del kabaler der skal gå op, før vi når til spillere ind i de danske klubber qua vores position i fødekæden. Men når man så samtidig ser på et hold som Vejle, som virkelig får oprustet frem mod sæsonstart, så er det jo selvfølgelig mærkværdigt, at vi ikke også selv kan gøre det samme. Tror (og håber) dog, at vi har kig på spillere på en anden hylde, uden at kende Vejles nyindkøb, hvilket er med til at trække processen lidt ud.

                        Men inderst inde havde jeg da håbet på mere ind/ud på nuværende tidspunkt, og det er skuffende at vi ikke har fornyet truppen yderligere end Sabbi.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                          Jeg gidder slet ikke kommentere på ham længere, det er så sindsygt frustrerende at følge OB.
                          Det er hård. Det hele udvikler sig til en selvdemontage af en klublegende.
                          At lukke vinduet mere eller mindre før man har åbnet det og det næsten fire før uger transferperioden lukker... der var det ja gyldne tider med JH. Hvor er alle de transferindtægter vi fik for Bashkim, Grubbe, Casper, Jørgensen?
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                            Det er hård. Det hele udvikler sig til en selvdemontage af en klublegende.
                            At lukke vinduet mere eller mindre før man har åbnet det og det næsten fire før uger transferperioden lukker... der var det ja gyldne tider med JH. Hvor er alle de transferindtægter vi fik for Bashkim, Grubbe, Casper, Jørgensen?
                            Aldeles enig. Tror Hemmingsen står foran en brat opvågning. Tager han selv ansvaret og konsekvenserne, hvis ikke det lykkes at komme i top 6. Generalen hører fortiden til, nu bør han tituleres amatøren.
                            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                              Aldeles enig. Tror Hemmingsen står foran en brat opvågning. Tager han selv ansvaret og konsekvenserne, hvis ikke det lykkes at komme i top 6. Generalen hører fortiden til, nu bør han tituleres amatøren.
                              Jeg vælger at skelne mellem spilleren Hemmingsen og sportsdirektøren Hemmingsen. Den første vil altid være en elsket legende. Den sidste må gerne pakke sine ting og forsvinde fra min klub.

                              Comment


                                Jeg er så træt af den evige ævl og kævl om målet i Danmark 3. største by er at ende med røven i vandskåben af top6.

                                Hvor fanden er ambitionerne?!

                                Comment

                                Working...
                                X