Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Enig der er helt sikkert muligheder. Jeg synes også det viste sig rimelig klart at vi var nedrykningspuljernes bedste hold. Hvor langt der så er op til de næste er så spørgsmålet. Foruden AGF, som havde en kæmpe sæson, så er det jo længe siden vi har mødt de øvrige i en betydende kamp. Meget er sket med de respektive hold i den periode, så jeg synes også det er mere åbent end flere gør det til. Det som trigger mig mest er bare at vi ikke er mere aggressive på at få malet sådan en lortesæson væk. Hvorfor er det man ikke lige får afsat se midler som skal til, for at vi tager et lille skridt op. Vi ved de er til stede, men af forunderlige årsager er man åbenbart så stensikker på på sin trup at man sætter sig i venteposition til at forbedre truppen
    Jeg er meget på linje her, men omvendt har jeg også svært ved at se, hvor truppen helt åbenlyst skriger på forstærkning, hvis vi antager, at vi kan være bare nogenlunde skadesfri. Derfor kan jeg måske godt forstå logikken i at vente og se, om der dukker nogle muligheder op mod slutningen af vinduet, hvor der for alvor vil være tale om en profil, der kan løfte start-11'eren. Så er det så omvendt bekymrende, at Makienok og N'Doye tilsynelande er MHs idé om, hvem sådanne spillere kan være.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

      Jeg er meget på linje her, men omvendt har jeg også svært ved at se, hvor truppen helt åbenlyst skriger på forstærkning, hvis vi antager, at vi kan være bare nogenlunde skadesfri. Derfor kan jeg måske godt forstå logikken i at vente og se, om der dukker nogle muligheder op mod slutningen af vinduet, hvor der for alvor vil være tale om en profil, der kan løfte start-11'eren. Så er det så omvendt bekymrende, at Makienok og N'Doye tilsynelande er MHs idé om, hvem sådanne spillere kan være.
      afhænger også af hvordan vi skal stille op, som jeg huske JM så ville han med JBL og RJL gerne spille med 3 stoppere fordi de 2 havde kvaliteter i det fremadrettede spil. Jørgen er lidt det sammen, er ikke imponeret af hans defensiv, men han kan meget frem af banen. Skal vi spille med en klassisk 4 kæde bagerst så har vi mange reserver af semi kvalitet og vel dybest set ikke backs til det. Når de kigger på angribere, så hænger det vel sammen med at ML er langt fra at komme på banen, og han er nok heller ikke god nok.
      Det kunne tyder på, at MH kigger efter et skur og det kunne være et fint supplement til det vi har. Svaret på dit spørgsmål er at vi nok blive nummer 8 plus minus 2 placeringer med den nuværende trup. Det er ikke rigtigt godt, det er heller ikke helt skidt. Skal vi flytte os, så skal der egentlig forstærkninger til i alle kæder.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
        Grunden til at vi ikke henter forstærkninger ind til holdet kan måske også være, at man vil lægge et pres på JM, ved at MH udtaler at truppen er god nok til top 6. Samtidig har OB jo tradition for at lade cheftræneren bestemme meget, når man henter nye spillere til holdet. Der kommer en vinterpause, hvor man kan evaluere, og måske er man allerede ved at spekulere i at JM skal skippes afsted her, og så vil man hente en ny træner ind, som kan være medbestemmende på indkøb af nye spillere.

        Ærlig talt tror jeg nu også at der er fine muligheder for at ende top 5 eller 6 med nuværende trup, hvis de holder sig rimelig skades fri henover efteråret. Top 3 eller europæisk tror jeg dog ikke på med nuværende trup, men det er jo heller ikke vore målsætning.
        Jeg er ikke enig i den del med at lægge press på JM, men er enig i resten. Jeg har også lige læst på bold at CV har det svært i forhold til at købe forstærkninger i Brøndby og jeg tænker at det er lidt det samme her. Der er den økonomiske del og hvis vi skal købe så skal det være nogle der går direkte i startopstillingen. Jeg tænker at man godt kan sammenligne der. iflg SFÅens seneste podcast så lyder det i hvert fald til at vi kigge på en midt-midt og en angriber. Vi må se om det lykkes, men det skal være ordenligt det der kommer ind, ellers så er jeg tilfreds med hvad vi har.
        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

        Comment


          Gad vide om man måske spekulere i kontraktudløb på nogle spillere, som man vurdere ikke at kunne afsætte, og som vil blive “overflødige”, hvis der købes ind?
          Så kan det blive en sæson eller to med status quo, hvorefter det så siger “røvhul” og man investerer i spillere fra en højere hylde.

          Derudover er det stadig usikkert hvordan OSE lander efter Corona’en (Endnu usikkert hvornår man rammer noget der ligner det normale igen), så vel som man måske afventer/sparer lidt sammen mht. stadion?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
            Gad vide om man måske spekulere i kontraktudløb på nogle spillere, som man vurdere ikke at kunne afsætte, og som vil blive “overflødige”, hvis der købes ind?
            Så kan det blive en sæson eller to med status quo, hvorefter det så siger “røvhul” og man investerer i spillere fra en højere hylde.

            Derudover er det stadig usikkert hvordan OSE lander efter Corona’en (Endnu usikkert hvornår man rammer noget der ligner det normale igen), så vel som man måske afventer/sparer lidt sammen mht. stadion?
            Det er svært at at se at nogen uden for start 11 kan indbringe ret meget mere end et symbolsk beløb. Bortset fra de unge, men er det klogt at sælge arvesølvet. Det tænker jeg kun man skal gøre hvis beløb og klausuler er gode.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
              Gad vide om man måske spekulere i kontraktudløb på nogle spillere, som man vurdere ikke at kunne afsætte, og som vil blive “overflødige”, hvis der købes ind?
              Så kan det blive en sæson eller to med status quo, hvorefter det så siger “røvhul” og man investerer i spillere fra en højere hylde.

              Derudover er det stadig usikkert hvordan OSE lander efter Corona’en (Endnu usikkert hvornår man rammer noget der ligner det normale igen), så vel som man måske afventer/sparer lidt sammen mht. stadion?
              Det lyder højst sandsynligt i mine ører og det er tanker jeg selv har gjort. Indtil da må nogle finde niveau igen og så slår et par af de unge forhåbentlig rigtig igennem. Men forstærkninger er jo altid velkommen. Men så skal det også være reelle forstærkninger. Ved en naturlig udskiftning kan vi næppe tillade os at tro at alle bliver udskiftet med markant bedre spillere. Men NT må da gerne få den ide.
              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                Gad vide om man måske spekulere i kontraktudløb på nogle spillere, som man vurdere ikke at kunne afsætte, og som vil blive “overflødige”, hvis der købes ind?
                Så kan det blive en sæson eller to med status quo, hvorefter det så siger “røvhul” og man investerer i spillere fra en højere hylde.

                Derudover er det stadig usikkert hvordan OSE lander efter Corona’en (Endnu usikkert hvornår man rammer noget der ligner det normale igen), så vel som man måske afventer/sparer lidt sammen mht. stadion?
                Der er faktisk kun 3 mand der har kontraktudløb næste sommer. Og det er 3 mand der stort set er i start 11 alle 3.
                Men selvfølgelig hvis man kan hente 2 mand der er bedre end de 3 tilsammen så

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                  Der er faktisk kun 3 mand der har kontraktudløb næste sommer. Og det er 3 mand der stort set er i start 11 alle 3.
                  Men selvfølgelig hvis man kan hente 2 mand der er bedre end de 3 tilsammen så
                  Oliver Lund, Marco Lund og Kløve har alle 3 udløb næste sommer ja.
                  Men lur mig om man ikke prøver at forlænge med alle 3

                  Obbekjær og Vestergaard har indtil jul næste år.

                  Comment


                    Ja vel 5 år med dem - et med Max og uendeligt med jørgen, eller nowet.
                    Godt nok et stille vindue
                    Last edited by tOrnBjerg; 10-09-2020, 20:10.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                      Ja vel 5 år med dem - et med Max og uendeligt med jørgen, eller nowet.
                      Godt nok et stille vindue
                      Kløve og Oli bliver nok 2 år. Tror umiddelbart gerne man ville skrive længere med Marco

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Kløve og Oli bliver nok 2 år. Tror umiddelbart gerne man ville skrive længere med Marco
                        Kommer nok an på hvor længe JM er cheftræner. Ny mand plejer jo at have sine egne favoritter. En ting vi kan være sikker på, er at vi ikke kan være sikker på noget.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                          Kommer nok an på hvor længe JM er cheftræner. Ny mand plejer jo at have sine egne favoritter. En ting vi kan være sikker på, er at vi ikke kan være sikker på noget.
                          Tænker det meste måske er afklaret inden vi evt får ny træner

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Tænker det meste måske er afklaret inden vi evt får ny træner
                            Det ville da være topmålet af tåbelighed at binde os til nogle halvgamle og halvlunkne spillere uden at tage en evt. ny træner med på råd. Og hvis der er nogle der er desperate for at skrive kontrakt med dem, så overlever vi vel også den katastrofe.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                              Det ville da være topmålet af tåbelighed at binde os til nogle halvgamle og halvlunkne spillere uden at tage en evt. ny træner med på råd. Og hvis der er nogle der er desperate for at skrive kontrakt med dem, så overlever vi vel også den katastrofe.
                              Men du svarer ikke på om du tror jeg tager fejl?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Men du svarer ikke på om du tror jeg tager fejl?
                                Nej, det har du ret i. Jeg ved ærligt talt ikke, hvad jeg skal tro, jeg håber bare på at man er klogere end det.

                                Comment

                                Working...
                                X