Oprindeligt indsendt af claudes1
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Jo. For han har signet Jørgen eller, hvordan var det nu det var
udmeldingen om at skrive fast kontrakt med ham og lidt senere den udmelding om Jørgen på lejekontrakt.
Og der er langt mere potentiale: vi har ja stadig mulighed at skrive fast med Jørgen, ophæve eller forlængre lejekontrakten.
"Jørgen-sagen" kan gøre OBs transfervinduet ja næsten mere spektakulært end FCKs med Wilczek. Der sker noget i OB og MH har det travlt."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg20 årige centrale midt, Nicolas Madsen fra FCM er en jeg godt kunne ønske mig til OB. Hvis han vil ind og spille fast på et midt superligahold. Er den helt urealistisk? Ville skyde på man skulle smide omkring 2,5 - 3 millioner kroner for ham.siden 1887
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg20 årige centrale midt, Nicolas Madsen fra FCM er en jeg godt kunne ønske mig til OB. Hvis han vil ind og spille fast på et midt superligahold. Er den helt urealistisk? Ville skyde på man skulle smide omkring 2,5 - 3 millioner kroner for ham.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
Eneste frygt ved et salg af Sander er at afløseren bliver en Makienok/N’Doye agtigt ringvrag.
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet vil være dumt ikke at sælge hvis der kan landes et beløb på 7-10 mill. for Sander.
OB solgte Top 6 med Bashkim og hentede derfor en Lieder ind som i hele karrieren aldrig var i nærheden af en Bashkim..."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
Ikke for enhver pris, men for ca. 10 mio. så er det da bare afsted"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Og hvis penge bliver reinvesteret i truppen!
Comment
Comment