Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ser sgu ud til at det lykkes at få Sander væk. Melder ikke noget om det er køb eller leje.

    https://www.nettavisen.no/sport/sand...424028347.html

    Comment


      Altså hvis OB er hans Hjerteklub som han har udtalt, så forventer jeg også han score selvmål når vi skal til Herning den 17 okt.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Der står ikke hvor lang kontrakten er?
        5 år sagde de i SFÅ’s livevideo..

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

          5 år sagde de i SFÅ’s livevideo..
          Well smack my ass and call me Judy.... Det var godt nok en lang en af slagsen

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

            5 år sagde de i SFÅ’s livevideo..
            Kilden var tipsbladet som har tweetet at det var en fejl og opdateret deres artikel hvornkontraktlængden er fjernet

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Ser sgu ud til at det lykkes at få Sander væk. Melder ikke noget om det er køb eller leje.

              https://www.nettavisen.no/sport/sand...424028347.html
              Nu er det Brann Bergen. De har ikke i nærheden af de samme midler som Molde. Så vi skal nok ikke sætte næsen op efter et stort salg

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Well smack my ass and call me Judy.... Det var godt nok en lang en af slagsen
                Jeg synes jeg læste på Twitter at det var en fejl fra Tipsbladet på længden af kontrakten. De meldte ikke noget nyt.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg

                  Jeg synes jeg læste på Twitter at det var en fejl fra Tipsbladet på længden af kontrakten. De meldte ikke noget nyt.
                  Jeg tænker også mere 2-3 år

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Nu er det Brann Bergen. De har ikke i nærheden af de samme midler som Molde. Så vi skal nok ikke sætte næsen op efter et stort salg
                    Og de forsøgte her til sidst at hente en af Moldes kanter der var i overskud, men kunne ikke blive enige om økonomien. De snakkede om 5 millioner i SFÅ, tror sgu ikke vi er så højt.

                    Comment


                      Har Hemme lukket vinduet nogensteder nu, så vi kan komme i seng?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                        Og de forsøgte her til sidst at hente en af Moldes kanter der var i overskud, men kunne ikke blive enige om økonomien. De snakkede om 5 millioner i SFÅ, tror sgu ikke vi er så højt.
                        Nej det tror jeg heller ikke på. 2-3 mill eller leje. Satme lamt for en der scorede 14 mål sidste sæson

                        Nåh. Tak for kampen. Tror jeg gemmer den sidste spænding til i morgen tidlig

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg
                          Har Hemme lukket vinduet nogensteder nu, så vi kan komme i seng?
                          Nej, det har han langtfra. Han takkede nej til et interview i slutningen af SFÅ's transfer udsendelse og ville et i morgen i stedet så spørgsmålet er jo om Sander til Brann er det sidste der sker?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Prøv lige at pille 10 mand ud af den trup uden at træde nogen over tæerne

                            Bernat,Obbekjær,Vestergaard,Tarik og Nissen er vel næsten sikre. Men de næste 5 er svære hvis vi var skadesfri
                            Spørgsmålet er så om der er ophævet med nogen ... AJA, Aron eller Drachmann og Lieder f.eks.
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                              Altså hvis OB er hans Hjerteklub som han har udtalt, så forventer jeg også han score selvmål når vi skal til Herning den 17 okt.
                              Hvilket han også er ret god til

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Nej det tror jeg heller ikke på. 2-3 mill eller leje. Satme lamt for en der scorede 14 mål sidste sæson

                                Nåh. Tak for kampen. Tror jeg gemmer den sidste spænding til i morgen tidlig
                                Ja, hvis vi pisser en 24 årig topscore væk for en slat millioner, så skal vi satme godt nok til kraftigt at overveje, om det er de rigtig folk vi har ansat til at varetage den slags.
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X