Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
    Tvivler også meget stærkt på, at vi ser os om efter nye angribere.
    Vi skal bruge en god midtbanespiller, måske to.
    Mustapha Amini er uden klub lige nu?
    Jeg er fuldstændig enig med dig men. I denne ekstremt sparsomme rygte tid, er det kun angribere vi er sat i forbindelse med. N’Doy og Makienok.
    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

      Da vi var på hælene i sidste kamp mod AGF endte JM med at smide Kasper Larsen på toppen med fin success. Jeg håber ikke at vi får brug for at hælde lange bolde op på et stort skur i et større omfang end at Kasper Larsen fint vil kunne udfylde den rolle igen i fremtiden.

      Nu aner jeg selvfølgelig ikke hvad Makienok ville koste i løn, men jeg forestiller mig bare ikke at han er billig. Når vi får den/de forstærkninger som holdet imo. skriger efter skal vi da endelig også bare kigge efter en spiller med mål i hvis der er økonomi til det, det kan man altid bruge, men indtil da siger jeg ihvertfald pænt nej tak til en Makienok.
      Jeg har ikke set Makienok spille i nogle år nu, men jeg synes nu han udviklede sig i sin tid i superligaen og leverede generelt en god arbejdsindsats. Han er i hvert fald en spiller, der fylder noget og gerne tager nærkampe. Lieder har noget af det samme når han er i form. Jeg tror man har set Makienok som en kortsigtet tilføjelse truppen nu hvor Lieder nok er ude længe. Jeg er ganske tilfreds med, at det ikke ser ud til, at vi signer ham, men - afhængigt af hans form - kan jeg da godt se se hvorfor han kan være interessant for en superligaklub på den korte bane.

      Du nævner en masse spillere vi har til angrebet, men det er godt nok i meget forskellig grad, at de er lykkedes. Og så er der jo selvfølgelig alt det vi ikke ved. Man kan være meget tæt på at sælge f.eks. Jebali eller Sander - eller måske dem begge.

      Ift. Max Fenger håber jeg bestemt han fortsætter med at få meget spilletid, men jeg synes der er stor forskel på at satse på en spiller og give ham tillid - til at lægge et kæmpe pres på ham ved at gøre sig meget afhængige af ham. Jeg kunne godt forestille mig, at vi bliver sat i forbindelse med nogle flere halv-afdankede angribere de næste par uger.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

        AGF har købt PO og jeg tror ikke at Amini vil kunne slå Poulsen af. Jeg ved godt at PC står klar med åbne arme, men jeg tror ikke nødvendigvis at de ser et behov der er så stort at vi ikke sagtens kan tilbyde en større lønpakke end AGF vil være parat til. Er AGF parat til at smide et saftigt tilbud afsted kan vi naturligvis ikke hente ham. Jeg vil dog ikke blive overrasket hvis AaB/OB hapser ham sidst i vinduet på en kort 2-årig kontrakt.
        AGF vil 100% ikke lade ham gå til OB/AGF og tror heller ikke han selv har lyst.. Det vil blive FCK v FCM om igen IMO

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          AGF vil 100% ikke lade ham gå til OB/AGF og tror heller ikke han selv har lyst.. Det vil blive FCK v FCM om igen IMO
          Så AGF vil byde på Amini, hvidner finder ud af, at han snakket med OB? Han er kontrakfri, så AGF kan velvilje bestemme noget? Eller har jeg misforstået hans kontraktsituation?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

            Jeg har ikke set Makienok spille i nogle år nu, men jeg synes nu han udviklede sig i sin tid i superligaen og leverede generelt en god arbejdsindsats. Han er i hvert fald en spiller, der fylder noget og gerne tager nærkampe. Lieder har noget af det samme når han er i form. Jeg tror man har set Makienok som en kortsigtet tilføjelse truppen nu hvor Lieder nok er ude længe. Jeg er ganske tilfreds med, at det ikke ser ud til, at vi signer ham, men - afhængigt af hans form - kan jeg da godt se se hvorfor han kan være interessant for en superligaklub på den korte bane.

            Du nævner en masse spillere vi har til angrebet, men det er godt nok i meget forskellig grad, at de er lykkedes. Og så er der jo selvfølgelig alt det vi ikke ved. Man kan være meget tæt på at sælge f.eks. Jebali eller Sander - eller måske dem begge.

            Ift. Max Fenger håber jeg bestemt han fortsætter med at få meget spilletid, men jeg synes der er stor forskel på at satse på en spiller og give ham tillid - til at lægge et kæmpe pres på ham ved at gøre sig meget afhængige af ham. Jeg kunne godt forestille mig, at vi bliver sat i forbindelse med nogle flere halv-afdankede angribere de næste par uger.
            Jeg synes ikke at OB lægger et kæmpe pres på Max, heller ikke ved eventuelt at gøre ham til 1. angriber. De bedste skal spille og Max har bare været vores bedste angriber efter Corona genåbningen. Det handler mere om at håndtere det godt når han så får en formnedgang - hvilket nok skal komme. Jeg ser heller ikke noget problem med at kigge efter en mere til at scorer mål - det kan man altid bruge - det skal bare ikke være før vi får de forstærkninger længere tilbage på banen som vi virkelig har behov for.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
              Tvivler også meget stærkt på, at vi ser os om efter nye angribere.
              Vi skal bruge en god midtbanespiller, måske to.
              Mustapha Amini er uden klub lige nu?
              Han er fandme for grim!
              siden 1887

              Comment


                Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

                Så AGF vil byde på Amini, hvidner finder ud af, at han snakket med OB? Han er kontrakfri, så AGF kan velvilje bestemme noget? Eller har jeg misforstået hans kontraktsituation?
                Nej han kan gøre hvad han vil da han er kontrakt fri. Men det lyder på AGF som han har en kontrakt liggende klar hvis han ikke finder noget i udlandet.
                Vi har INTET at tilbyde ham ift AGF og efter min mening er man pænt naiv hvis man tror vi kan lokke ham til klubben

                Men det er jo så bare min holdning. Andre har ret til deres

                Comment


                  Nu er vi på rygteplan sat i forbindelse med to store angribere, betyder det at der er noget på vej ud?
                  Det et det eneste, der giver mening.
                  Makienok har nogle tydelige kompetencer, som vi ikke har i truppen pt., så på den måde giver det fint mening, så længe vi kommer af med noget af det andet vi har. Jebali/Sander/Lieder, hvis nogen er interesseret.

                  Tror ikke at man ser på angribere fordi man ikke mener man mangler noget til midtbanen. Det er blot de rygter som er sluppet ud ind til nu.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    AGF vil 100% ikke lade ham gå til OB/AGF og tror heller ikke han selv har lyst.. Det vil blive FCK v FCM om igen IMO
                    Hvorfor, AGF har gang i en rigtigt sund udvikling - tror du de smækker et kæmpe bud afsted til en spiller på en position hvor de er rigtigt godt dækket ind, bare fordi en anden Suppe klub skulle sende et stort bud afsted? Jeg tror rigtigt gerne at AGF vil have Amini, men jeg er ikke sikker på at de strikker et kæmpe kontrakttilbud sammen til ham med den trup de har. Omvendt mangler OB/AaB i den grad en spiller til midten hvorfor jeg sagtens kan forestille mig at de smider en, for dem, kæmpe løn efter Amini på en forholdsvis kort kontrakt.

                    i forhold til Amini selv og hvorvidt han kunne være interesseret i at skifte til en anden Superliga klub. Han lavede vel det “forbudte” skifte fra Randers til AGF, så mere loyal tror jeg på ingen måde at han er. Jeg tror gerne at Amini vil til en større liga end den danske, har han ikke fået muligheden for det hen mod slutningen af vinduet tror jeg han vælger den superliga klub der vil tilbyde ham mest i løn på den kortest mulige kontrakt.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                      Jeg er fuldstændig enig med dig men. I denne ekstremt sparsomme rygte tid, er det kun angribere vi er sat i forbindelse med. N’Doy og Makienok.
                      Det er det nemlig, men lige præcis med de to ligner det nok også at vi måske vil have en på en kort kontrakt, fordi Lieder angiveligt er ude indtil nytår. Det synes jeg er ok, for det kan godt være at vi på papiret har mange angribere, men Jebali, Svendsen og Sabbi er ikke deciderede goalgetter-angribere, selvom Svendsen nu havde en ok sæson på den front sidste år. Derfor har vi reelt set kun to unge angribere, som kan risikere at falde totalt igennem. Jeg er dog fint tilfreds med det ikke lige blev Makienok. Ham tror jeg godt nok ikke passer godt ind hos os
                      ​​

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                        Hvorfor, AGF har gang i en rigtigt sund udvikling - tror du de smækker et kæmpe bud afsted til en spiller på en position hvor de er rigtigt godt dækket ind, bare fordi en anden Suppe klub skulle sende et stort bud afsted? Jeg tror rigtigt gerne at AGF vil have Amini, men jeg er ikke sikker på at de strikker et kæmpe kontrakttilbud sammen til ham med den trup de har. Omvendt mangler OB/AaB i den grad en spiller til midten hvorfor jeg sagtens kan forestille mig at de smider en, for dem, kæmpe løn efter Amini på en forholdsvis kort kontrakt.

                        i forhold til Amini selv og hvorvidt han kunne være interesseret i at skifte til en anden Superliga klub. Han lavede vel det “forbudte” skifte fra Randers til AGF, så mere loyal tror jeg på ingen måde at han er. Jeg tror gerne at Amini vil til en større liga end den danske, har han ikke fået muligheden for det hen mod slutningen af vinduet tror jeg han vælger den superliga klub der vil tilbyde ham mest i løn på den kortest mulige kontrakt.
                        Fair nok du tror på det. Men føler mig 99,99% sikker på at det ikke vil ske selvom vi prøver. AGF skal nok matche ethvert tilbud der kommer fra OB.
                        AGFs trup kan sagtens rumme en midtbanespiller mere. Specielt en i hans klasse

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                          Det er det nemlig, men lige præcis med de to ligner det nok også at vi måske vil have en på en kort kontrakt, fordi Lieder angiveligt er ude indtil nytår. Det synes jeg er ok, for det kan godt være at vi på papiret har mange angribere, men Jebali, Svendsen og Sabbi er ikke deciderede goalgetter-angribere, selvom Svendsen nu havde en ok sæson på den front sidste år. Derfor har vi reelt set kun to unge angribere, som kan risikere at falde totalt igennem. Jeg er dog fint tilfreds med det ikke lige blev Makienok. Ham tror jeg godt nok ikke passer godt ind hos os
                          ​​
                          Hvad med ham den gamle Hobro angriber der har været i Tyskland og Holland. Mon ikke man prøver på ham?
                          Eneste risiko er jo hans skader

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Fair nok du tror på det. Men føler mig 99,99% sikker på at det ikke vil ske selvom vi prøver. AGF skal nok matche ethvert tilbud der kommer fra OB.
                            AGFs trup kan sagtens rumme en midtbanespiller mere. Specielt en i hans klasse
                            Vi får se hvor han ender. Jeg tror dybest set at han ender i udlandet, men bliver han i Danmark kan jeg ikke se det vandvittige i at det skulle blive i Aalborg eller Odense, og gør MH ikke forsøget når nu Amini render rundt uden kontrakt, så passer han imo. ikke sit job.

                            Comment


                              Så at dømme ud fra rygterne, så er vi ude efter en targetangriber der er gammel, engang var god i Superligaen og på grænsen til at være fodboldinvalid. Spændende hvem der ellers passer på det. Lukas Spalvis er nok for ung, men han passer da på de andre punkter.
                              Last edited by Sheed; 29-08-2020, 14:25.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Hvad med ham den gamle Hobro angriber der har været i Tyskland og Holland. Mon ikke man prøver på ham?
                                Eneste risiko er jo hans skader
                                Giv dem nu ikke for gode idéer

                                Comment

                                Working...
                                X