Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Syntes nu sagtens at Hylle kan spille Sabbis plads i højre side af angrebet. Men mm Sander er på vej væk syntes jeg godt nok det virker vildt med endnu en angriber. Specielt hvis Sabbi også skal spille angriber.
    Men som fans kan vi jo være ligeglade. Jo flere jo bedre
    Synes dog at Sabbi og Hylle er to vidt forskellige typer på samme plads.... sidstnævnte har farten og kynismen, mens førstnævnte ser ud til at have lidt flere strenge at spille på.... men selvfølgeligt skrevet ud fra et rimeligt tyndt sammenligningsgrundlag !

    Comment


      Kender overhovedet ikke niveauet på vores nye mand, men er glad ved vi får muligheden for at spille med et “skur” oppe foran.

      Jeg ville dog gerne vide hvad Jakob mener. Jeg kan huske en podcast med SFÅ, hvor han taler varmt om teknik, hurtighed og dynamik oppe foran, i stedet for et “skur”.

      Nu er Hemme vel ikke så “kvik”, at trække noget ned over hovedet på Jakob ? Håber lidt Jakobs svar i SFÅ var et forsvar af sin trup og ikke et decideret fravalg af et “skur”, for så har vi da godt nok magtkamp....forhåbentlig tænkt konspiration.

      Tror også snart Sander er videre.

      Min tålmodighed med Jebali er mildertidig forlænget

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

        Men Sander kan spille alle 3 positioner oppe foran i en 4-3-3, og primært de 2 på siderne, hvor vi er tyndest. Gudjohnsen kan med al sandsynlighed kun spille 1, og det er den plads hvor Jebali, Fenger og nok også Hyllegaard er bedst. Det er en stor forskel i min bog.
        Givet. Jeg har et meget sparsomt kendskab til Gudjohnsen. Men på Transfermarkt har 10 procent af hans kampe været på højrefløjen. Han er venstrebenet og kan imo sagtens bruges derude - ikke at Football Manager skal være en reference, men der har han også duelighedsbevis på alle tre positioner i angrebet.

        Og enig med fmpr - hvis Hylle bliver bedt om at løbe stærkt på en af siderne, så kan han sagtens fylde den plads ud.

        jeg synes stadig det er en fed, fed handel. Tak for den, OB!

        jeg er lykkelig for, at det ikke er en multi-skadet Makienok til det tredobbelte i løn.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Syntes nu sagtens at Hylle kan spille Sabbis plads i højre side af angrebet. Men mm Sander er på vej væk syntes jeg godt nok det virker vildt med endnu en angriber. Specielt hvis Sabbi også skal spille angriber.
          Men som fans kan vi jo være ligeglade. Jo flere jo bedre
          Det tror jeg også han kan, men tror nu stadig han er bedre central. Han er hurtig Hylle, men har er jo ikke en dribler som Sabbi der kan sætte en mand, så han er lidt mere begrænset derude. Hvis Sander er på vej væk, synes jeg bare det er så meget mere oplagt at hente en direkte erstatning, altså en der kan spille den der venstre kant/angriber. Så har du ny mand/Frøkjær til venstre, Jebali/Fenger centralt og Sabbi/Hylle til højre. Og Frøkjær vil sikkert kunne spille nede på midtbanen i mange kampe.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Synes dog at Sabbi og Hylle er to vidt forskellige typer på samme plads.... sidstnævnte har farten og kynismen, mens førstnævnte ser ud til at have lidt flere strenge at spille på.... men selvfølgeligt skrevet ud fra et rimeligt tyndt sammenligningsgrundlag !
            De er forskellige typer ja. Dejligt med en masse valgmuligheder og chancen for at kunne variere meget taktisk og hele tiden have en frisk angriber klar.
            Jeg kan sgu ikke mindes vi har haft så mange angribere i klubben nogensinde

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              De er forskellige typer ja. Dejligt med en masse valgmuligheder og chancen for at kunne variere meget taktisk og hele tiden have en frisk angriber klar.
              Jeg kan sgu ikke mindes vi har haft så mange angribere i klubben nogensinde
              Fuldstændig enig

              P.S. Tror du mener "forskellige" angribere

              Comment


                Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg


                jeg er lykkelig for, at det ikke er en multi-skadet Makienok til det tredobbelte i løn.
                Det er vi helt enige i, langt hellere en type som Gudjohnsen. Jeg ville nok også i langt de fleste tilfælde bifalde bare det at man tager chancen på sådan en spiller. Jeg synes bare godt man kan argumentere for, at vi har større huller lige nu, både på kvalitet og bredde, og det bliver ikke mindre hvis vi sælger Sander. Hvis han ender med at være en klar forstærkning af start 11 eller vi henter et par spillere mere der, hvor vi har mangler, så er det fint med mig. Hvis han viser sig at være bredde, og vi ikke rigtigt får mere ind, så synes jeg at det er skidt.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                  Det tror jeg også han kan, men tror nu stadig han er bedre central. Han er hurtig Hylle, men har er jo ikke en dribler som Sabbi der kan sætte en mand, så han er lidt mere begrænset derude. Hvis Sander er på vej væk, synes jeg bare det er så meget mere oplagt at hente en direkte erstatning, altså en der kan spille den der venstre kant/angriber. Så har du ny mand/Frøkjær til venstre, Jebali/Fenger centralt og Sabbi/Hylle til højre. Og Frøkjær vil sikkert kunne spille nede på midtbanen i mange kampe.
                  Meget enig. Men du glemmer Sveinn i din ligning

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                    Fuldstændig enig

                    P.S. Tror du mener "forskellige" angribere
                    Både på antal og variation. Jeg husker stadig tiden med Thomas Mikkelsen

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                      Det er vi helt enige i, langt hellere en type som Gudjohnsen. Jeg ville nok også i langt de fleste tilfælde bifalde bare det at man tager chancen på sådan en spiller. Jeg synes bare godt man kan argumentere for, at vi har større huller lige nu, både på kvalitet og bredde, og det bliver ikke mindre hvis vi sælger Sander. Hvis han ender med at være en klar forstærkning af start 11 eller vi henter et par spillere mere der, hvor vi har mangler, så er det fint med mig. Hvis han viser sig at være bredde, og vi ikke rigtigt får mere ind, så synes jeg at det er skidt.
                      Et salg af Sander skal jo netop(forhåbentlig) være med til at fortsætte oprustningen. Det er nu han skal sælges mens han er penge værd.
                      Kan vitterligt ikke se hvad vi skal bruge ham til pt

                      Comment


                        Wikipedia på Sveinn Aron Guðjohnsen:
                        His father Eiður Guðjohnsen is a record scorer for the Iceland national football team and played for many notable clubs, such as Chelsea and Barcelona ...

                        Håber at OB har fået en købs-option med.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Et salg af Sander skal jo netop(forhåbentlig) være med til at fortsætte oprustningen. Det er nu han skal sælges mens han er penge værd.
                          Kan vitterligt ikke se hvad vi skal bruge ham til pt
                          Det håber jeg da på, men jeg vil også godt lige se det først. Jeg kan nu sagtens se Sander spille en rolle på det her hold, venstre kant i en 4-3-3 er jo det han har spillet klart mest. Men jeg kan også sagtens se argumentet for, at man kan få en spiller der passer bedre ind, og hvis vi har fået et tilbud i den størrelsesorden der er rygtet, så skal hen selvfølgelig skydes af.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                            Det håber jeg da på, men jeg vil også godt lige se det først. Jeg kan nu sagtens se Sander spille en rolle på det her hold, venstre kant i en 4-3-3 er jo det han har spillet klart mest. Men jeg kan også sagtens se argumentet for, at man kan få en spiller der passer bedre ind, og hvis vi har fået et tilbud i den størrelsesorden der er rygtet, så skal hen selvfølgelig skydes af.
                            Syntes simpelthen ikke at Sander har farten eller styrken til at spille kant i 4-3-3. For mig er han en klinisk afslutter og derfor boksspiller. Og derfor er han bare langt nede i køen. Og så passer han ikke sammen med Jebali som vel er 1. Angriber nu

                            Så videre med ham. Tak for en god sæson og et held og lykke til en sympatisk fyr. Men det vil hverken gavne ham ellers os at han fortsætter i OB

                            Comment


                              Har lige set højdepunkter på superliga.dk.
                              De viser ikke en gang vores første to kasser og starter deres sammenfatning i 27. min.
                              Måske man viser ikke så gerne når FCK får tæsk?!
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Syntes simpelthen ikke at Sander har farten eller styrken til at spille kant i 4-3-3. For mig er han en klinisk afslutter og derfor boksspiller. Og derfor er han bare langt nede i køen. Og så passer han ikke sammen med Jebali som vel er 1. Angriber nu

                                Så videre med ham. Tak for en god sæson og et held og lykke til en sympatisk fyr. Men det vil hverken gavne ham ellers os at han fortsætter i OB
                                Han siger også at han er bedst som boxangriber.

                                Comment

                                Working...
                                X