Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Justesen Se indlæg
    Nu hvor Brøndby ikke er interesseret i at hente ham tilbage, kan det vel nærmest kun være OB og Aab, der er de 2 interesseret klubber i Danmark. Hvad siger i ?
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...r-mike-jensen/
    Stemmer nej.

    Jeg kan fint leve med Mike Jensen er Mike Jensen.

    Jeg vil bare ikke have en på 32 og et halvt år, som ikke er ægte defensiv midtbane.

    Comment


      Jeg kunne sagtens forestille mig, at de to klubber er os og AAB, men jeg håber i så fald AAB løber af med ham. Han vil sikkert kunne holde fint niveau, og sikkert også styrke os, det første års tid eller halvandet, men der er bare ikke så pokkers meget perspektiv i det.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Justesen Se indlæg
        Nu hvor Brøndby ikke er interesseret i at hente ham tilbage, kan det vel nærmest kun være OB og Aab, der er de 2 interesseret klubber i Danmark. Hvad siger i ?
        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...r-mike-jensen/
        Jeg tror det er AaB og Nordsjællland der tales om.

        AaB skal have en erstatning til midtbanen og kunne godt bruge ham, og han passer som fod i hose til Nordsjællands taktik med at have få spillere med international erfaring, have en fremtrædende rolle i oplæringen af talenter. Og nu har de jo efterhånden skudt så mange centrale midtbanespillere afsted, at der kan være et stykke vej ned til det næste stortalent.

        Mit bud er at hverken vi, eller Mike Jensen er interesseret i den handel.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Justesen Se indlæg
          Nu hvor Brøndby ikke er interesseret i at hente ham tilbage, kan det vel nærmest kun være OB og Aab, der er de 2 interesseret klubber i Danmark. Hvad siger i ?
          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...r-mike-jensen/
          Mon ikke det er ham Lasse Vøge havde hørt om?

          Nu har jeg ikke styr på hans fysiske formåen og form men han er da en interessant spiller. Men hvor tit har vi lige held med de 30+ der kommer til klubben?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
            Jeg kunne sagtens forestille mig, at de to klubber er os og AAB, men jeg håber i så fald AAB løber af med ham. Han vil sikkert kunne holde fint niveau, og sikkert også styrke os, det første års tid eller halvandet, men der er bare ikke så pokkers meget perspektiv i det.
            Enig. Det kunne sagtens være OB og Aab. Tænker ikke det er FCN

            Comment


              Jeg tror og håber ikke vi går efter Mike Jensen. Han er dyr i løn og 32 år. Erklæret Brøndby mand. Nej tak.

              Comment


                Til alle der orker at høre på mere pladder fra marionetduk.... undskyld.. Generalen

                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...niveau-som-agf

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Til alle der orker at høre på mere pladder fra marionetduk.... undskyld.. Generalen

                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...niveau-som-agf
                  Han gør os til grin i hele fodbold Danmark
                  Last edited by sinus; 20-08-2020, 13:02.
                  OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

                    Det er selvfølgelig rigtigt, og skepsis er sundt.

                    Jeg tror det jeg kommenterer på, er alle de der “Se hvad jeg sagde, vi skal for evigt være et bundhold, som aldrig kommer i top 6 mere” hver gang et rygte om en spiller, der ikke passer deres idé om en Welt-Klasse forstærkning popper op.

                    Det var også dét der provokerede mig til at kommentere på folks virkelighedssans.

                    Er jeg selv skeptisk overfor nogle ting.? Ja..!!

                    Jeg bliver super irriteret hver eneste gang Kløve kommer på banen.. (Han er min nye Peter Nymann, tager pladsen fra en der er meget bedre).. Jeg mener, ALLE der ser med er enige om at Kløve ikke er god nok, har en Rommedahlsk førsteberøring, satser og buser alt for ofte, fylder for lidt fysisk og er ikke dynamisk nok med bolden..!!!!

                    Nok om Kløve, det var mere for at illustrere at skepsis er en naturlig del af at være passioneret omkring noget. Jeg synes så bare det tager lidt overhånd engang imellem herinde og det bliver sådan en form for bashing, af folk, som jeg formoder sidder i deres jobs af en årsag. Der er en hel organisation bag dem der krydstjekker og kontrollerer. Jeg tænker de har de bedste forudsætninger for, i samarbejde med træneren, at skaffe spillere.

                    Dermed ikke sagt at vi ikke har begået fejl i fortiden, også en del da, men det har alle klubber i Superligaen (Bengt Sæternes, N’Koum, Diarra, Hogskeid, Segerstrom). Vi har også haft spillere som burde være slået igennem, men som ikke gjorde det, af den ene eller den anden årsag (Lindegaard, Bolanos, Reginiussen). Så har vi faktisk også haft en del der er endt med at gå rigtig godt, og som er blevet ikoner på lægterne (Utaka, Fall, Bashkim, Makrini, Junior, Djemba, Ruud).

                    uh... Det blev langt og snørklet, jeg håber i fulgte med til slutningen.. ;)
                    Og hvor kompetent er den organisation så, når vi stadig ender op med spillere som Aron og AJA ?
                    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                      Han gør os til grin i hele fodbold Danmark
                      Ja det er godt nok ved at blive rigtig pinligt. Jeg formåede at blive forvirret over hans labyrint af bortforklaringer. Han siger jo ingenting i virkeligheden. Vi er nowhere i nærheden af at være jævnbyrdige med agf. Stop nu dig selv, mand.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg

                        Ja det er godt nok ved at blive rigtig pinligt. Jeg formåede at blive forvirret over hans labyrint af bortforklaringer. Han siger jo ingenting i virkeligheden. Vi er nowhere i nærheden af at være jævnbyrdige med agf. Stop nu dig selv, mand.
                        I SFÅ sagde han rent faktisk efter lige at have tænkt over det at han mente vi var en smule BEDRE end AGF....

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          I SFÅ sagde han rent faktisk efter lige at have tænkt over det at han mente vi var en smule BEDRE end AGF....
                          Haha, ja det er sgu rigtigt. Det er lidt som at høre komiske Ali rulle sig ud.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Til alle der orker at høre på mere pladder fra marionetduk.... undskyld.. Generalen

                            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...niveau-som-agf
                            Suuuuuuuuuuuk...... lader til at han har det meste i benene, beklager

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg

                              Haha, ja det er sgu rigtigt. Det er lidt som at høre komiske Ali rulle sig ud.
                              Ja. Det værste ved det hele er vi fans igen kommer til at bruge så meget krudt på noget jeg var LYKKELIG over at slippe af med da JH sagde op.. Jeg troede og håbede på en frisk start med en chef i øjenhøjde. Det håb er bare helt væk. Han har bekendt kulør.
                              Syntes det er mega ærgerligt at vi ikke kan bruge tiden på noget mere konstruktivt, men han fodrer os konstant med ammunition og virker komplet ligeglad med OB fans. Og oven i det så fremstår han bare som en katastrofe rent PR mæssigt

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg

                                Ja det er godt nok ved at blive rigtig pinligt. Jeg formåede at blive forvirret over hans labyrint af bortforklaringer. Han siger jo ingenting i virkeligheden. Vi er nowhere i nærheden af at være jævnbyrdige med agf. Stop nu dig selv, mand.
                                Han siger vist egentlig heller ikke vi er jævnbyrdige med AGF, han siger at trupmæssigt er vi på niveau, eller endda en smule bedre.

                                Det kan jeg godt følge ham i, men det AGF har haft succes med er at få ALLE deres spillere til at ramme deres topniveau samtidigt. Det skal krediteres David Nielsen og trænerstaben og ikke trupstyrken. Jeg tør vove den påstand, at rammer alle vores spillere topniveau samtidigt, og kommer ind i den samme vinderspiral af stolpe ind, som AGF har været i. Så er trupperne nogenlunde jævnbyrdige.

                                Det synes jeg ikke er galimatias at påstå.

                                Comment

                                Working...
                                X