Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    I hvad tidsrum snakker de om OB? orker ikke at høre hele lortet igennem
    Ca 35 minutter inde i podcastet

    Comment


      Tak boys. Glad for kun lige at skulle bruge et par minutter istedet

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
        Det virker som om folk herinde har mistet kontakten med virkeligheden nogle gange.

        At kalde Sammy Skytte for et uambitiøst indkøb er totalt uden hampen.

        Sammy Skytte har bevist sig selv værdig til at blive solgt til en af DK’s førende klubber, og han spillede en virkelig god sæson som et meget stort talent i SIF tiden. Dengang havde vi ikke kunnet komme i nærheden af at skrive med ham, det kan vi nu. Hans potentiale er ikke forsvundet, og han har ikke fundet melodien, i 2 sæsoner da han ikke har fået den fornødne tid og tiltro.

        Det er et indkøb, som naturligvis ikke er garanteret succes fra dag 1, men som en klub i vores situation, er det nok bare den hylde vi skal vænne os til at kunne hente spillere fra. Drop at tro, vi kan hente Mads Emil Madsen eller andre talenter der just har spillet en god sæson. Vi er et sted hvor vi skal finde dem før de slår igennem, eller når de er i en bølgedal (som Zohore) .

        jeg støtter købet af Skytte og tror han bliver et bedre supplement derinde end Kløve..

        Grunden til at Skytte blev solgt til Herning/Ikast var fordi de troede på at der var potentiale i ham og at de via en udlejning til Horsens kunne udvikle ham og tjene penge på ham. Det gik som bekendt ikke videre godt.
        Han har aldrig været tiltænkt så meget som et eneste spilleminut i Herning, de har bare råd til at tage chancer og købe spillere som popoer op og som i Skytte’s tilfælde har en frikøbsklausul, måske er der også
        en snert af at de lige ville vise hvem der er storebror og skulle spille med musklerne.
        Det er ikke en position OB er i vi har desuden i forvejen nogle spillere i truppen som måske kan blive gode og jeg syntes ikke resten af truppen er stærk nok til at bære flere spillere som vi skal forsøge at få op på et niveau de havde for nogle år siden.
        Hvad tænker du vi skal med Opondo , Aron, JJ, Sabbi og Frø hvordan skal spilletiden prioriteres og hvilke erfarne profiler skal de læne sig op
        ad?

        Navne som kunne være spændende, tjaaa tænker ikke mit scouting netværk er bedre end OB’s men for mig at se behøver en ny spiller ikke at have optrådt i superligaen, jeg ser gerne man henter en spiller i eksempelvis Holland hvorfra jeg var godt tilfreds med både Leuwein og Makrini .
        Last edited by Magge; 20-08-2020, 04:46.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Der blev nævnt Vito Hammershøi-Mistrati, det ville være et fremragende køb, men i mine øjne et køb på linje med Sammy Skytte.

          Skytte er en anden type, men jeg er uenig i at han ikke ville passe ind i midtbanekonstellationen i OB, derudover opfatter jeg ham, som værende bedre end Kløve, Aron og Opondo. Derfor vil jeg hellere have Skytte end de tre andre, men det er et puslespil der skal gå op.

          ChrisOB nævner, at der er flere saglige indlæg, hvilket er korrekt, men jeg vil stadig fastholde at folk er overdrevet skeptiske, ikke bare herinde på denne tråd, men generelt. Sammy Skytte er i mine øjne en ret stærk signing, med potentiale til at blive dominerende i SL på sin position.

          Jeg tror ikke vi havde en chance i Patrick Olsen løbet, hvis det da foregik. AGF beviste med Tingager at de har musklerne til at overbyde os, og hvorfor skulle Patrick Olsen tage fra AaB til OB..? Det giver ikke meget mening disse tider.

          jeg tror heller ikke vi har 7-8 mio at handle for. Ikke medmindre at NT vil smide dem personligt.

          Jeg tror vi kan hente typer som Sammy Skytte, Daniel Høegh, Vito måske, Jeppe Okkels, Vallys.

          nedrykkere eller bundklubber

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
            Der blev nævnt Vito Hammershøi-Mistrati, det ville være et fremragende køb, men i mine øjne et køb på linje med Sammy Skytte.

            Skytte er en anden type, men jeg er uenig i at han ikke ville passe ind i midtbanekonstellationen i OB, derudover opfatter jeg ham, som værende bedre end Kløve, Aron og Opondo. Derfor vil jeg hellere have Skytte end de tre andre, men det er et puslespil der skal gå op.

            ChrisOB nævner, at der er flere saglige indlæg, hvilket er korrekt, men jeg vil stadig fastholde at folk er overdrevet skeptiske, ikke bare herinde på denne tråd, men generelt. Sammy Skytte er i mine øjne en ret stærk signing, med potentiale til at blive dominerende i SL på sin position.

            Jeg tror ikke vi havde en chance i Patrick Olsen løbet, hvis det da foregik. AGF beviste med Tingager at de har musklerne til at overbyde os, og hvorfor skulle Patrick Olsen tage fra AaB til OB..? Det giver ikke meget mening disse tider.

            jeg tror heller ikke vi har 7-8 mio at handle for. Ikke medmindre at NT vil smide dem personligt.

            Jeg tror vi kan hente typer som Sammy Skytte, Daniel Høegh, Vito måske, Jeppe Okkels, Vallys.

            nedrykkere eller bundklubber
            Vi kan blive enige om, at folk er skeptiske, men jeg synes ikke, der er ret meget de sidste 10 år, som har kunnet formindske den skepsis.

            Alt lige fra Koval til Skogseid har det med at forlænge de sure miner, specielt når man er overbevist om, at hvis tingene havde fungeret som de skulle så havde SFÅ aldrig haft behov for at opkalde deres negative segment efter selvsamme ukrainske keeper, og vi havde aldrig lært Lado at kende eller haft en blond angriber, der måtte lejes ud 3 gange på sin 4-årige kontrakt, før han fandt lykken og sit rette element på Island.

            Men hey man kan jo altid bare kaste skylden på ressourcerne, så har man altid ryggen fri...

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
              Der blev nævnt Vito Hammershøi-Mistrati, det ville være et fremragende køb, men i mine øjne et køb på linje med Sammy Skytte.

              Skytte er en anden type, men jeg er uenig i at han ikke ville passe ind i midtbanekonstellationen i OB, derudover opfatter jeg ham, som værende bedre end Kløve, Aron og Opondo. Derfor vil jeg hellere have Skytte end de tre andre, men det er et puslespil der skal gå op.

              ChrisOB nævner, at der er flere saglige indlæg, hvilket er korrekt, men jeg vil stadig fastholde at folk er overdrevet skeptiske, ikke bare herinde på denne tråd, men generelt. Sammy Skytte er i mine øjne en ret stærk signing, med potentiale til at blive dominerende i SL på sin position.

              Jeg tror ikke vi havde en chance i Patrick Olsen løbet, hvis det da foregik. AGF beviste med Tingager at de har musklerne til at overbyde os, og hvorfor skulle Patrick Olsen tage fra AaB til OB..? Det giver ikke meget mening disse tider.

              jeg tror heller ikke vi har 7-8 mio at handle for. Ikke medmindre at NT vil smide dem personligt.

              Jeg tror vi kan hente typer som Sammy Skytte, Daniel Høegh, Vito måske, Jeppe Okkels, Vallys.

              nedrykkere eller bundklubber
              Nu skriver du tidligere, at nogle folk har mistet kontakten til virkeligheden. Jeg tror til gengæld du er en smule tilbageholdende i forhold til vores formåen.

              Lad mig gerne gentage - OB har midler til at tiltrække spillere fra højere hylder end nedrykkere og bundklubber.

              Og nej - her taler jeg igen ikke om profiler fra danske top hold. Man ser ikke OB gå ind i en kamp om Patrick Olsen til 8 millioner - hvilket jeg er meget glad for. Man kan finde meget spændende udenfor Danmarks grænser til den pris!

              I øvrigt kan det være AGF spillede med musklerne ved at købe Tingager - men husk på hvem der spillede med musklerne i vinters, da Sabbi blev hentet foran AGF og BIF.

              Du undervurdere OB’s økonomi hvis du tror Skytte, Okkels & Vallys er dét potentiale de kan hive op af hatten.

              Derfor er vi nogen der forventer mere end Skytte, som bare vil være mere trupfyld - han er ikke bedre end vores nuværende midtbanespillere.
              Last edited by StevenG; 19-08-2020, 22:36.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
                Der blev nævnt Vito Hammershøi-Mistrati, det ville være et fremragende køb, men i mine øjne et køb på linje med Sammy Skytte.

                Skytte er en anden type, men jeg er uenig i at han ikke ville passe ind i midtbanekonstellationen i OB, derudover opfatter jeg ham, som værende bedre end Kløve, Aron og Opondo. Derfor vil jeg hellere have Skytte end de tre andre, men det er et puslespil der skal gå op.

                ChrisOB nævner, at der er flere saglige indlæg, hvilket er korrekt, men jeg vil stadig fastholde at folk er overdrevet skeptiske, ikke bare herinde på denne tråd, men generelt. Sammy Skytte er i mine øjne en ret stærk signing, med potentiale til at blive dominerende i SL på sin position.

                Jeg tror ikke vi havde en chance i Patrick Olsen løbet, hvis det da foregik. AGF beviste med Tingager at de har musklerne til at overbyde os, og hvorfor skulle Patrick Olsen tage fra AaB til OB..? Det giver ikke meget mening disse tider.

                jeg tror heller ikke vi har 7-8 mio at handle for. Ikke medmindre at NT vil smide dem personligt.

                Jeg tror vi kan hente typer som Sammy Skytte, Daniel Høegh, Vito måske, Jeppe Okkels, Vallys.

                nedrykkere eller bundklubber
                Det er vi helt enige om, og hvis man erkender at Opondo ikke udvikler sig som man håbede
                og får ham sendt videre så vil det være rigtig fint at hente en Skytte ind, ellers syntes jeg ikke vi har plads til ham.

                Jeg tror en stor del af kritikken bunder i at OB stort set aldrig lever op til egne målsætninger og at forventningerne til nye spillere dermed øges fordi at der i nogles øjne skal forstærkninger til for at flytte os op på det niveau ledelsen prøver st sælge klubben som. Top 6 i dårlige sæsoner og top 4 i gode er jo ikke et forventningsbillede som de kritiske fans har malet.
                Last edited by Magge; 20-08-2020, 07:44.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                  Vi kan blive enige om, at folk er skeptiske, men jeg synes ikke, der er ret meget de sidste 10 år, som har kunnet formindske den skepsis.

                  Alt lige fra Koval til Skogseid har det med at forlænge de sure miner, specielt når man er overbevist om, at hvis tingene havde fungeret som de skulle så havde SFÅ aldrig haft behov for at opkalde deres negative segment efter selvsamme ukrainske keeper, og vi havde aldrig lært Lado at kende eller haft en blond angriber, der måtte lejes ud 3 gange på sin 4-årige kontrakt, før han fandt lykken og sit rette element på Island.

                  Men hey man kan jo altid bare kaste skylden på ressourcerne, så har man altid ryggen fri...

                  MvH ChrisOB
                  Det er vel ret beset ikke fandens underligt at gentagne missede målsætninger giver forhøjet skepsis og formindsket troværdighed?
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                    Det er vel ret beset ikke fandens underligt at gentagne missede målsætninger giver forhøjet skepsis og formindsket troværdighed?
                    Det er selvfølgelig rigtigt, og skepsis er sundt.

                    Jeg tror det jeg kommenterer på, er alle de der “Se hvad jeg sagde, vi skal for evigt være et bundhold, som aldrig kommer i top 6 mere” hver gang et rygte om en spiller, der ikke passer deres idé om en Welt-Klasse forstærkning popper op.

                    Det var også dét der provokerede mig til at kommentere på folks virkelighedssans.

                    Er jeg selv skeptisk overfor nogle ting.? Ja..!!

                    Jeg bliver super irriteret hver eneste gang Kløve kommer på banen.. (Han er min nye Peter Nymann, tager pladsen fra en der er meget bedre).. Jeg mener, ALLE der ser med er enige om at Kløve ikke er god nok, har en Rommedahlsk førsteberøring, satser og buser alt for ofte, fylder for lidt fysisk og er ikke dynamisk nok med bolden..!!!!

                    Nok om Kløve, det var mere for at illustrere at skepsis er en naturlig del af at være passioneret omkring noget. Jeg synes så bare det tager lidt overhånd engang imellem herinde og det bliver sådan en form for bashing, af folk, som jeg formoder sidder i deres jobs af en årsag. Der er en hel organisation bag dem der krydstjekker og kontrollerer. Jeg tænker de har de bedste forudsætninger for, i samarbejde med træneren, at skaffe spillere.

                    Dermed ikke sagt at vi ikke har begået fejl i fortiden, også en del da, men det har alle klubber i Superligaen (Bengt Sæternes, N’Koum, Diarra, Hogskeid, Segerstrom). Vi har også haft spillere som burde være slået igennem, men som ikke gjorde det, af den ene eller den anden årsag (Lindegaard, Bolanos, Reginiussen). Så har vi faktisk også haft en del der er endt med at gå rigtig godt, og som er blevet ikoner på lægterne (Utaka, Fall, Bashkim, Makrini, Junior, Djemba, Ruud).

                    uh... Det blev langt og snørklet, jeg håber i fulgte med til slutningen.. ;)

                    Comment


                      Er Jess Thorup en mulighed fremadrettet..?

                      Comment


                        Det er han vel i princippet !

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
                          Er Jess Thorup en mulighed fremadrettet..?
                          Absolut. Jeg synes dog vi bør arbejde videre med Jacob Michelsen. Men Jess Thorup er absolut også en dygtig træner.

                          Comment


                            Så meget gerne Thorup i OB. International erfaring og med OB-DNA uden at være indspist Desuden kan han sætte to ord sammen. Jakob må videre i karrusellen.
                            OB: Danske mestre i 2075/6

                            Comment


                              Thorup kunne da sikkert også afløse Hemme.

                              Comment


                                Nu hvor Brøndby ikke er interesseret i at hente ham tilbage, kan det vel nærmest kun være OB og Aab, der er de 2 interesseret klubber i Danmark. Hvad siger i ?
                                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...r-mike-jensen/

                                Comment

                                Working...
                                X