Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Ser da helt klar spændende ud. Men plejer de at gøre på deres YT videoer..
    Men hvis det er 1 års leje med en aftalt frikøbsklausul der er fornuftigt kan jeg godt forstå at man vil overveje det
    Koval var også uden for vores normale rækkevidde med flotte redninger på YT ;-)
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

      Koval var også uden for vores normale rækkevidde med flotte redninger på YT ;-)
      Derfor er 1 års leje med en købsklausul oftest det bedste scenarie

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Derfor er 1 års leje med en købsklausul oftest det bedste scenarie
        Jeg ser intet specielt i den video - primært nogle erobringer og så får han flyttet bolden frem, men vi ser ham vist egentligt ikke med en succesfuld fremadrettet aflevering

        Men det kan jo så også være derfor han ikke er noteret for hverken ret mange mål eller assists

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

          Jeg ser intet specielt i den video - primært nogle erobringer og så får han flyttet bolden frem, men vi ser ham vist egentligt ikke med en succesfuld fremadrettet aflevering

          Men det kan jo så også være derfor han ikke er noteret for hverken ret mange mål eller assists
          Vi kan se han er god på bolden og kan drive den. Jeg tænkte faktisk noget ala Frøkjær da jeg så videoen.
          Men nogen JJ eller Drach ligner han ikke

          Comment


            Han minder lidt om gode gamle Traore, og den typer mener jeg vi mangler! Kan sagtens se ham blive et godt køb for os, lidt ala Zohore karrieremæssigt
            siden 1887

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Vi kan se han er god på bolden og kan drive den. Jeg tænkte faktisk noget ala Frøkjær da jeg så videoen.
              Men nogen JJ eller Drach ligner han ikke
              Mjae - mangler at se SS skille sig af med bolden som sagt.
              Det mener jeg da Frø kan

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                Han minder lidt om gode gamle Traore, og den typer mener jeg vi mangler! Kan sagtens se ham blive et godt køb for os, lidt ala Zohore karrieremæssigt
                Kan sgu ikke se forfærdeligt mange ligheder mellem ham og Traore. Den gode Traore kunne også godt lide at køre den under fodsålen, men jo en meget mere fysisk og brutal spiller, og en spiller der kom i feltet og scorede nogle mål. Det er ikke ligefrem den type jeg kender Skytte som. Jeg vil så vurdere ham til at være en væsentligt bedre pasningsspiller end Traore, sikkert også lidt mere velovervejet og kalkuleret.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                  Mjae - mangler at se SS skille sig af med bolden som sagt.
                  Det mener jeg da Frø kan
                  Enig. Jeg hentydede også mere til nogle af de ting han gjorde med bolden og drivet. Der tænkte jeg Frøkjær uden dog at de er 2 sammenlignlige spillere.
                  For hvis han netop er en sådan en type kan man spørge sig selv om det virkelig er det vi har brug for.
                  Jeg føler vi har brug for en der kan sætte spillet fra midten og som er god på bolden. Vi må se om han kan dette

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                    Jeg ser intet specielt i den video - primært nogle erobringer og så får han flyttet bolden frem, men vi ser ham vist egentligt ikke med en succesfuld fremadrettet aflevering

                    Men det kan jo så også være derfor han ikke er noteret for hverken ret mange mål eller assists
                    Han er primært reserve i Bodø , aldrig været i start 11’eren og kun fået 270 min fordelt på
                    11 kampe.
                    Syntes det alt i alt lugter af noget vi bør holde os fra.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                      Sammy Skytte "rygtes" til:
                      https://fyens.dk/artikel/sammy-skytte-i-flirt-med-ob

                      Han er ikke umiddelbart min drømmesigning. Han var dog den første jeg tænkte på da der blev rygtet herinde, at vi kiggede imod Norge. Har lidt frygtet det ville komme lige siden.

                      Han har jo helt sikkert potentiale og har de fysiske egenskaber til at gøre en forskel i superligaen. Det er bare meget bekymrende, at han - i mine øjne - ikke for alvor har vist det siden han slog igennem i SIF. Ser det som lidt af et faresignal når selv ikke Bo Henriksen kunne få ham til at fungere rigtigt i Horsens.
                      Vi har det tilsyneladende fint nok med at spille om overlevelse.... Uambitiøst.

                      Comment


                        MEN hvor kommer rygtet om Skytte fra? Leif Rasmussen fra Fyens Stiftstidende? Andre? Jeg tror, det kan være en and! Selvfølgelig kan vi bruge Skytte, han har et meget højt teknisk niveau.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

                          Vi har det tilsyneladende fint nok med at spille om overlevelse.... Uambitiøst.
                          +1



                          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                          Comment


                            https://twitter.com/brandvarmt/statu...202548225?s=21
                            Skytte meget tæt på..!
                            siden 1887

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                              Det virker ikke som den mest troværdige kilde?
                              Mht. Skytte er jeg meget på linje med mange andre herinde: Han har uden tvivl potentiale, men det er svært at se lige præcis hvordan, han skal passe ind hos os lige pt. Det er jo ikke ligefrem 8'er-typer, vi mangler mest. Hvis ikke det var fordi Kløve for nylig har udtalt, at han ser sig selv i OB flere år fremover, ville jeg have gættet på, at et køb af Skytte kunne betyde, at Kløve skulle ud og prøve sig selv af i udlandet.

                              Comment


                                Hvis Skytte kommer så er jeg spændt på, hvilken fortælling der knyttes op på købet. MH har sagt at man scouter ud fra en strategi og med en specifik plan for den enkelte spiller.
                                Tænker at Skytte har et fint potentiale, men vil ikke umiddelbart vurdere at han er det vi har brug for på den korte bane, og som flyttet os på den korte bane.

                                Måske man mener at han skal i mesterlære hos Drachmann og blive OBs ny defensive midtbanemand. Han har en fin statur, løbemæssigt fylder han også noget og han har også nogle fodboldmæssige tekniske egenskaber.

                                Comment

                                Working...
                                X