Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Derfor er 1 års leje med en købsklausul oftest det bedste scenarie
Men det kan jo så også være derfor han ikke er noteret for hverken ret mange mål eller assists
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
Jeg ser intet specielt i den video - primært nogle erobringer og så får han flyttet bolden frem, men vi ser ham vist egentligt ikke med en succesfuld fremadrettet aflevering
Men det kan jo så også være derfor han ikke er noteret for hverken ret mange mål eller assists
Men nogen JJ eller Drach ligner han ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlægHan minder lidt om gode gamle Traore, og den typer mener jeg vi mangler! Kan sagtens se ham blive et godt køb for os, lidt ala Zohore karrieremæssigt
Comment
-
Mjae - mangler at se SS skille sig af med bolden som sagt.
Det mener jeg da Frø kan
For hvis han netop er en sådan en type kan man spørge sig selv om det virkelig er det vi har brug for.
Jeg føler vi har brug for en der kan sætte spillet fra midten og som er god på bolden. Vi må se om han kan dette
Comment
-
Jeg ser intet specielt i den video - primært nogle erobringer og så får han flyttet bolden frem, men vi ser ham vist egentligt ikke med en succesfuld fremadrettet aflevering
11 kampe.
Syntes det alt i alt lugter af noget vi bør holde os fra.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlægSammy Skytte "rygtes" til:
https://fyens.dk/artikel/sammy-skytte-i-flirt-med-ob
Han er ikke umiddelbart min drømmesigning. Han var dog den første jeg tænkte på da der blev rygtet herinde, at vi kiggede imod Norge. Har lidt frygtet det ville komme lige siden.
Han har jo helt sikkert potentiale og har de fysiske egenskaber til at gøre en forskel i superligaen. Det er bare meget bekymrende, at han - i mine øjne - ikke for alvor har vist det siden han slog igennem i SIF. Ser det som lidt af et faresignal når selv ikke Bo Henriksen kunne få ham til at fungere rigtigt i Horsens.
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
Vi har det tilsyneladende fint nok med at spille om overlevelse.... Uambitiøst.
Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæghttps://twitter.com/brandvarmt/statu...202548225?s=21
Skytte meget tæt på..!
Mht. Skytte er jeg meget på linje med mange andre herinde: Han har uden tvivl potentiale, men det er svært at se lige præcis hvordan, han skal passe ind hos os lige pt. Det er jo ikke ligefrem 8'er-typer, vi mangler mest. Hvis ikke det var fordi Kløve for nylig har udtalt, at han ser sig selv i OB flere år fremover, ville jeg have gættet på, at et køb af Skytte kunne betyde, at Kløve skulle ud og prøve sig selv af i udlandet.
Comment
-
Hvis Skytte kommer så er jeg spændt på, hvilken fortælling der knyttes op på købet. MH har sagt at man scouter ud fra en strategi og med en specifik plan for den enkelte spiller.
Tænker at Skytte har et fint potentiale, men vil ikke umiddelbart vurdere at han er det vi har brug for på den korte bane, og som flyttet os på den korte bane.
Måske man mener at han skal i mesterlære hos Drachmann og blive OBs ny defensive midtbanemand. Han har en fin statur, løbemæssigt fylder han også noget og han har også nogle fodboldmæssige tekniske egenskaber.
Comment
Comment