Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

    Hvilket bare viser, at vi ikke er lykkedes med at hente nogen gode udenlandske talenter, med en dansk sportsdirektør?

    En udenlandsk sportsdirektør ville i det mindste komme med nogen friske øjne, når der kigges på vores egen klub, og ikke mindste resten af Danmark.

    Men et udenlandsk pas er ikke ensbetydende med succés.

    Det er et dansk pas til gengæld heller ikke.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

      Hvilket bare viser, at vi ikke er lykkedes med at hente nogen gode udenlandske talenter, med en dansk sportsdirektør?

      En udenlandsk sportsdirektør ville i det mindste komme med nogen friske øjne, når der kigges på vores egen klub, og ikke mindste resten af Danmark.

      Men et udenlandsk pas er ikke ensbetydende med succés.

      Det er et dansk pas til gengæld heller ikke.
      Jeg er ligeglad med nationalitet, det er mandens netværk, som er afgørende. Og her tror jeg OB`s sportschef halter gevaldigt efter.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

        Jeg er ligeglad med nationalitet, det er mandens netværk, som er afgørende. Og her tror jeg OB`s sportschef halter gevaldigt efter.
        Det er vel også de 15 scauts job at opbygge et vist netværk. Sportsdirektøren skal vel bare se eventuelle emner an som de anbefaler.
        Men de er åbenbart ikke ret dygtige, for det virker ikke til de kommer med ret meget.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

          Jeg er ligeglad med nationalitet, det er mandens netværk, som er afgørende. Og her tror jeg OB`s sportschef halter gevaldigt efter.
          Den vigtigste egenskab var netop rutine og netværk.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

            Det er vel også de 15 scauts job at opbygge et vist netværk. Sportsdirektøren skal vel bare se eventuelle emner an som de anbefaler.
            Men de er åbenbart ikke ret dygtige, for det virker ikke til de kommer med ret meget.
            De ved vi jo ret beset ikke meget om de er. Hvad hjælper det at de evt finder det ene guldkorn efter det andet hvis vi ikke har råd til at købe dem?
            Det er altså ikke meget man får for 2-3 mill kroner i udlandet som umiddelbart er vores loft på transfers
            Så kan du jo have 100 scouts gående til ingen verdens nytte

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

              Jeg vil langt hellere foretrække vores egen udviklede Max Fenger.
              Som vi hentede i Roskilde.
              Men ja, blev hentet til akademiet og udviklet derfra og jeg er enig i at der er kæmpe værdi i at kunne udvikle spillere fra akademiet til superligaholdet.

              Comment


                Hvis vi er rigtig “heldige” kan det snart lykkedes os at tjene penge på Falk.
                Hold nu kæft han er god mod Man U idag. Hvis de ikke kan sælge ham for 100 mill+ efter denne kamp i dag(og sidste EL kamp) er der simpelthen noget galt

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                  Som vi hentede i Roskilde.
                  Men ja, blev hentet til akademiet og udviklet derfra og jeg er enig i at der er kæmpe værdi i at kunne udvikle spillere fra akademiet til superligaholdet.
                  OB har generelt haft svært ved at udvikle angribere de seneste mange år. En offensiv spiller i ny og næ men ellers er det næsten altid defensive spillere samt målmænd. Og nu har man så “udviklet” Mathias Jørgensen og Max Fenger fra akademiet de sidste par år. Ja de er hentet tidligt i andre klubber men det er jo ikke anderledes end i andre klubber. De henter også teenagere udefra og udvikler derfra

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Hvis vi er rigtig “heldige” kan det snart lykkedes os at tjene penge på Falk.
                    Hold nu kæft han er god mod Man U idag. Hvis de ikke kan sælge ham for 100 mill+ efter denne kamp i dag(og sidste EL kamp) er der simpelthen noget galt
                    Han må være moden til ud komme ud, skal jo snart være da han jo efterhånden er blevet 28.

                    Der mangler godt nok striwer på den trøje han bærer
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      OB har generelt haft svært ved at udvikle angribere de seneste mange år. En offensiv spiller i ny og næ men ellers er det næsten altid defensive spillere samt målmænd. Og nu har man så “udviklet” Mathias Jørgensen og Max Fenger fra akademiet de sidste par år. Ja de er hentet tidligt i andre klubber men det er jo ikke anderledes end i andre klubber. De henter også teenagere udefra og udvikler derfra
                      Hvor mange af de spillere der når 1. holdet (eller salg) via akademiet kommer fra:

                      - OB Ungdom
                      - Øens hold
                      - Udefra

                      ?
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Hvis vi er rigtig “heldige” kan det snart lykkedes os at tjene penge på Falk.
                        Hold nu kæft han er god mod Man U idag. Hvis de ikke kan sælge ham for 100 mill+ efter denne kamp i dag(og sidste EL kamp) er der simpelthen noget galt
                        Ah mon dog de får 100 millioner for en 28-årig. 25 kan de nok få på en god dag.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                          Ah mon dog de får 100 millioner for en 28-årig. 25 kan de nok få på en god dag.
                          Når hele Premier League kigger på sådan en kamp så er 75-100 mill ikke meget for Falk IMO
                          Liverpool har lige givet 100 mill for en venstreback der ikke var god nok til Esbjerg for 3 år siden

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                            Hvor mange af de spillere der når 1. holdet (eller salg) via akademiet kommer fra:

                            - OB Ungdom
                            - Øens hold
                            - Udefra

                            ?
                            Lyder som et stort arbejde Plum som jeg ikke lige har overskud til nu. Men den eneste jeg kan huske der er solgt eller spiller på 1. Holdet er Gustav Grubbe som har spillet i OB hele livet. Resten kommer udefra

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Når hele Premier League kigger på sådan en kamp så er 75-100 mill ikke meget for Falk IMO
                              Liverpool har lige givet 100 mill for en venstreback der ikke var god nok til Esbjerg for 3 år siden
                              Og det sætter netop priserne i relief. Det er fuldstændig vanvittigt som ordinære spillere koster så snart det hedder prl.
                              Falk har fortjent et ophold i udlandet efter mange år i superligaen.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                                Og det sætter netop priserne i relief. Det er fuldstændig vanvittigt som ordinære spillere koster så snart det hedder prl.
                                Falk har fortjent et ophold i udlandet efter mange år i superligaen.
                                Lyder til de først har en aftale næste år. Når han er 29. Men ja. Han fortjener det helt klart

                                Comment

                                Working...
                                X