Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg

    Han har været lånt ud de seneste år til klubber i de svenske divisioner - senest IK Frej i den 3. Bedste svenske række - dog uden den vilde spilletid.

    Kunne sagtens være en OB signing
    Han har ikke fået meget med spilletid, og håbede selv at vi kiggede efter noget med mere kvalitet.
    siden 1887

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

      Han har ikke fået meget med spilletid, og håbede selv at vi kiggede efter noget med mere kvalitet.
      Helt enig!

      Jeg håber fandme man kigger på egne talenter før man bare overvejer at hive en ung spiller ind fra Sverige der ikke kan spille sig fast på et hold i den 3. bedste række!

      Comment


        Jeg tænker om Jeppe Andersen kunne være noget?
        Spiller også i Hammerby(han er vist anfører), har også spillet under Jacob, central midt og er 27.
        siden 1887

        Comment


          Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg

          Der er ingen rygter at lokke ud af nogen - så var de kommet ud ét eller andet sted.

          Du holder med en klub, som de sidste mange år har været en gaaaaaaaber at følge i et transfervindue

          Man er sikkert godt tilfreds med truppen - og den matcher helt sikkert også ambitionsniveauet om Europa
          Hvis vi kigger på det med ledelsens logik så kom vi styrket ud af vintervinduet og eftersom de spillere som styrkede os langt fra har spillet alle kampe i foråret/efter Corona så må vi jo have noget af den styrkelse tilgode og kan bruges til den nye sæson.

          Eller noget
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
            Jeg tænker om Jeppe Andersen kunne være noget?
            Spiller også i Hammerby(han er vist anfører), har også spillet under Jacob, central midt og er 27.
            Urealistisk

            Comment


              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...gratis-sanneh/

              Det er vel ikke her vi har mest behov, men gode spillere er jo altid velkomne i Odense. Er han værd at sprænge banken for at få - han er utvivlsomt en dyr herre.
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...gratis-sanneh/

                Det er vel ikke her vi har mest behov, men gode spillere er jo altid velkomne i Odense. Er han værd at sprænge banken for at få - han er utvivlsomt en dyr herre.
                Ham her vil FCM ikke lade slippe hvis han vender tilbage. Er sikker på han er pænt urealistisk for os

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Ham her vil FCM ikke lade slippe hvis han vender tilbage. Er sikker på han er pænt urealistisk for os
                  Hellere bruge pengene på Høegh i så fald.
                  Jeg vil nødig se sahneh,sisto og emre mor i klubben bare fordi de feiler big time i udlandet

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Ham her vil FCM ikke lade slippe hvis han vender tilbage. Er sikker på han er pænt urealistisk for os
                    Det er han med stor sandsynlighed. Han har vel heller ikke ry for at være ledertype, hvis det i så fald skulle være på bekostning af et Tverskov salg, eller Høegh comeback i Ådalen. Udover det er det næppe her truppens udfordringer er mest akutte, så det er nok tvivlsomt af flere forskellige årsager


                    Believe OB

                    œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Nu siger jeg bare lige noget;

                      Henri Järvelaid

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
                        Nu siger jeg bare lige noget;

                        Henri Järvelaid
                        Fedt navn

                        Men han er venstreback
                        https://www.transfermarkt.com/henri-...spieler/242035

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          En ung venstreback med udviklingspotentiale, og som ikke er for dyr, giver vel også fint nok mening som back-up for Jørgen, hvis ikke man mener Brems helt har niveauet til at være førstereserve endnu.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                            En ung venstreback med udviklingspotentiale, og som ikke er for dyr, giver vel også fint nok mening som back-up for Jørgen, hvis ikke man mener Brems helt har niveauet til at være førstereserve endnu.
                            Det synes jeg ikke han har.
                            siden 1887

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Det er han med stor sandsynlighed. Han har vel heller ikke ry for at være ledertype, hvis det i så fald skulle være på bekostning af et Tverskov salg, eller Høegh comeback i Ådalen. Udover det er det næppe her truppens udfordringer er mest akutte, så det er nok tvivlsomt af flere forskellige årsager

                              Tror sagtens KL kan lede det forsvar med så dygtig en forsvarsspiller ved sin side, herved kan Tverskov gå op og udfylde det hul vi har på midtbanen. Det er bare ikke min foretrukne løsning da jeg ikke tror Tverskovs fysik kan holde til det. Synes ikke det er en mand man skal skyde en kæmpe sjat af sit lønbudget efter i vores situation. Det er i næste kæde skoen trykker.

                              Comment


                                Læs lige dette fra OB. Er det de unge de snakker om eller?......

                                https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/glaed-...e-energy-park/

                                På den sidste dag af august holder vi sæsonoptaktsarrangement på Nature Energy Park i forlængelse af træningskampen mod Brøndby IF. Her vil Jakob Michelsen fortælle om sæsonen, der venter, du kan møde Emmanuel Sabbi og truppens øvrige nye spillere, mens Janus Drachmann fortæller om stemningen i truppen.

                                Comment

                                Working...
                                X