Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Det er ikke fordi jeg skal erklære JD færdig, men på vej til 33, så er det en krævende position, hvor der let kan komme skader. Det er samtidigt en vigtig position. Husker stadig at DDs skade formodenligt kostede et mesterskab.
    Derfor ville det være klogt med en mere på mindst JD niveau, så der også kan spares lidt undervejs i en lang sæson.
    Der er også hele det store spørgsmål om hvorvidt de. Hedder 4-4-2 eller 3-5-2 i den nye sæson. Jeg ser ikke JD i en 4-4-2. Hans forcer er isoleret set på at være skraldemand foran forsvaret. Det er ikke nok i en 4-4-2. Her skal vi have to spillere centralt, som kan spille fremad i banen. Spiller vi 3-5-2 så tror jeg sagtens han kan spille en vigtig rolle stadigvæk, men så har vi spørgsmålet om hvad sabbi er købt for
    ​​​​​

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Kan slet ikke se Aron i vores 3-5-2 på nogen positioner. I 4-4-2 kunne han godt være en højrekant
      Så er vi igen der henne hvor vi kan diskutere strategien i OB, hvilken spillestil vil vi spille og hvilken køber vi ind efter?

      Hvad er planen med Aron, Lieder og Sabbi?
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

        Der er også hele det store spørgsmål om hvorvidt de. Hedder 4-4-2 eller 3-5-2 i den nye sæson. Jeg ser ikke JD i en 4-4-2. Hans forcer er isoleret set på at være skraldemand foran forsvaret. Det er ikke nok i en 4-4-2. Her skal vi have to spillere centralt, som kan spille fremad i banen. Spiller vi 3-5-2 så tror jeg sagtens han kan spille en vigtig rolle stadigvæk, men så har vi spørgsmålet om hvad sabbi er købt for
        ​​​​​
        Enig. I de 2 systemer vil de ikke være optimale sammen.
        Hvis de skulle spille samtidig er det vel i noget 4-3-3?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

          Så er vi igen der henne hvor vi kan diskutere strategien i OB, hvilken spillestil vil vi spille og hvilken køber vi ind efter?

          Hvad er planen med Aron, Lieder og Sabbi?
          Jeg kan simpelthen ikke svare på det...

          Comment


            Tror I, at Hemmingsen holder ferie med familien? I hvert fald er det meget småt med transfer-aktivitet! Jeg er ved at eksplodere i spænding! Ingen kan vel forestille sig, at vi IKKE handler i dette vindue....eller HVAD????

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg
              Tror I, at Hemmingsen holder ferie med familien? I hvert fald er det meget småt med transfer-aktivitet! Jeg er ved at eksplodere i spænding! Ingen kan vel forestille sig, at vi IKKE handler i dette vindue....eller HVAD????
              Der skal nu nok blive aktivitet på et tidspunkt. Men tvivler på det bliver lige foreløbigt

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Jeg kan simpelthen ikke svare på det...
                Måske sportsudvalget kan, men er ikke overbevist

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                  Måske sportsudvalget kan, men er ikke overbevist
                  Tror aldrig du ville få et sandfærdigt svar ud af nogen i den sportslige ledelse. Men jeg gad godt at høre svarerne alligevel

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                    Så er vi igen der henne hvor vi kan diskutere strategien i OB, hvilken spillestil vil vi spille og hvilken køber vi ind efter?

                    Hvad er planen med Aron, Lieder og Sabbi?
                    Det vil være et glimrende spørgsmål til MH, efter træningskampen d 31/8. Han har fået spørgsmålet før, men nu har han været længere i jobbet, og kan måske svare mere fyldestgørende
                    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                    Comment


                      Først, jeg er helt enig i, at vi har et problem på den defensive midtbane. Absolut minimum er Daniel Høegh, så Tverskov kan supplere Drachmann, absolut minimum.

                      Dernæst, jeg har ikke meget fidus til Hemme, han var en superspiller for os, men synes ikke han virker skarp. Vil elske han modbeviser mig.

                      Men kontinuitet, er imo faktisk relevant denne gang.

                      Lav din idealopstilling og jeg vil næsten garantere, de 11 spillere ikke er startet en eneste gang (Sabbi medregnes selvfølgelig ikke).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                        Først, jeg er helt enig i, at vi har et problem på den defensive midtbane. Absolut minimum er Daniel Høegh, så Tverskov kan supplere Drachmann, absolut minimum.

                        Dernæst, jeg har ikke meget fidus til Hemme, han var en superspiller for os, men synes ikke han virker skarp. Vil elske han modbeviser mig.

                        Men kontinuitet, er imo faktisk relevant denne gang.

                        Lav din idealopstilling og jeg vil næsten garantere, de 11 spillere ikke er startet en eneste gang (Sabbi medregnes selvfølgelig ikke).
                        Selvom jeg helst så en pæn stor udrensning kan jeg sagtens forstå og acceptere en mindre justering på et par spillere.
                        Bare den justering ikke er den næsten sædvanlige med at man sælger fra toppen og henter til bredden

                        I år skal det være omvendt hvis man vil gøre alvor af sine udtalelser og ambitioner om Top 6 og europa

                        Comment


                          Tænker da også der er lidt på vej fra Norge

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af longway78 Se indlæg
                            tænker da også der er lidt på vej fra norge
                            fortæl, fortæl
                            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                            Comment


                              Tænker der er nogen herinde der kan fortælle mere end mig

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af longway78 Se indlæg
                                Tænker da også der er lidt på vej fra Norge
                                Bare det ikke er Junker.

                                Comment

                                Working...
                                X