Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg

    Bare det ikke er Junker.
    Har Juncker ikke lige forlænget .. Zinkernagel har ikke forlænget, men har vi brug for en type som ham når Sabbi er her? Jeg synes absolut fokus skal være på 6'er positionen, og den skal imø ikke løses med Tverskovs hjælp på pladsen. Han skal gerne sælges fra sin plads i cf, med de åbenlyse kvaliteter han besidder på den plads. Jeg har svært ved at se Drachmann kan nå at komme i topform inden sæsonstart.

    I flg transfermarkt har Juncker udløb 31/12-22 så deeeh .. vi har heller ikke brug for ham med alle de angribere vi har i truppen.
    Last edited by manner; 09-08-2020, 07:06.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Har Juncker ikke lige forlænget .. Zinkernagel har ikke forlænget, men har vi brug for en type som ham når Sabbi er her? Jeg synes absolut fokus skal være på 6'er positionen, og den skal imø ikke løses med Tverskovs hjælp på pladsen. Han skal gerne sælges fra sin plads i cf, med de åbenlyse kvaliteter han besidder på den plads. Jeg har svært ved at se Drachmann kan nå at komme i topform inden sæsonstart.

      I flg transfermarkt har Juncker udløb 31/12-22 så deeeh .. vi har heller ikke brug for ham med alle de angribere vi har i truppen.
      Håber heller ikke at det er ham(hvis man altså tror på hvad longway skriver). For mig skal vi bruge en midtbanespiller eller 2. Gerne en 6`er og en 8`er

      Comment


        Det var fuldemands snak. I baren. Skulle være til midtbanen. Men det er fra en gren lidt langt ude i OB systemet så tænker der også er andre der må have hørt rygtet.

        Comment


          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...ansfermarkedet
          Ikke at vi overhovedet har råd, men de kan få lider lige over.

          Comment


            Tipsbladet er da ved at være den værste gang clickbait, popup reklamer og autostart af videoer jeg længe har set. Hold da op det er gået tilbage siden det udkom hver fredag som den seriøse fodboldavis. Trist. Men samme udvikling som sporten generelt...
            Undskyld, off topic.
            Sorrig og glæde de vandre til hobe,
            lykke, ulykke de gange på rad,
            medgang og modgang hinanden tilråbe,
            solskin og skyer de følges og ad.
            Jorderigs guld
            er prægtig muld,
            Himlen er ene af salighed fuld.
            - Kingo, 1681

            Comment


              Oprindeligt indsendt af longway78 Se indlæg
              Det var fuldemands snak. I baren. Skulle være til midtbanen. Men det er fra en gren lidt langt ude i OB systemet så tænker der også er andre der må have hørt rygtet.
              Åh, nej - har Abildtrup talt over sig på Sir Club igen?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sorrig og Glæde Se indlæg
                Tipsbladet er da ved at være den værste gang clickbait, popup reklamer og autostart af videoer jeg længe har set. Hold da op det er gået tilbage siden det udkom hver fredag som den seriøse fodboldavis. Trist. Men samme udvikling som sporten generelt...
                Undskyld, off topic.
                "Minderne har vi da lov at have" :D ... og enig, det var fedt dengang.
                Profitmaksimering, profitmaksimering og mere profitmaksimering ... bemærk at reklamerne overfalder os mere og mere, det bunder KUN i grådighed!
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Har Juncker ikke lige forlænget .. Zinkernagel har ikke forlænget, men har vi brug for en type som ham når Sabbi er her? Jeg synes absolut fokus skal være på 6'er positionen, og den skal imø ikke løses med Tverskovs hjælp på pladsen. Han skal gerne sælges fra sin plads i cf, med de åbenlyse kvaliteter han besidder på den plads. Jeg har svært ved at se Drachmann kan nå at komme i topform inden sæsonstart.

                  I flg transfermarkt har Juncker udløb 31/12-22 så deeeh .. vi har heller ikke brug for ham med alle de angribere vi har i truppen.
                  OB har 0% chance for at hente Zinckernagel ... han brænder totalt Eliteserien af.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                    OB har 0% chance for at hente Zinckernagel ... han brænder totalt Eliteserien af.
                    Tænker om han er en af dem som overpræsterer pænt meget op til kontraktudløb, eller om han pludselig har udviklet sig helt vildt?
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                      OB har 0% chance for at hente Zinckernagel ... han brænder totalt Eliteserien af.
                      0 % er ikke ret meget, så jeg tror du "driller" lidt her .. som de fleste herinde har forstået så jeg tror ikke OB er synderligt interesserede i at hente Zinkerbagel når Sabbi er her .. medmindre han brænder for at spille i Ådalen som amatør kan han pt være interessant for os. Fokus skal ganske enkelt være andre steder
                      Last edited by manner; 10-08-2020, 07:26.
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg

                        Bare det ikke er Junker.
                        Junker??? Troede han havde indstillet karrieren for længst.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                          Junker??? Troede han havde indstillet karrieren for længst.
                          Mads har også indstillet for laaang tid siden .. det er Kasper der er ex. GFer og ACHer der snakkes om
                          Last edited by manner; 10-08-2020, 07:41.
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Mads har også indstillet for laaang tid siden .. det er Kasper der er ex. GFer og ACHer der snakkes om
                            Nå for pokker ham havde jeg sgu da glemt alt om. Det siger alt on norsk fodbold at han scorer mål på samlebånd. Han er slet slet ikke god nok til OB.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                              Nå for pokker ham havde jeg sgu da glemt alt om. Det siger alt on norsk fodbold at han scorer mål på samlebånd. Han er slet slet ikke god nok til OB.
                              Næppe

                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                                Tænker om han er en af dem som overpræsterer pænt meget op til kontraktudløb, eller om han pludselig har udviklet sig helt vildt?
                                Han var nu også pænt dominerende i sæsonen før, med 6 mål og 10 oplæg ... i suppen mindede han mig om Christian Eriksen, han kan og gør mange af de samme ting, men ja han må have udviklet sig de seneste år, ellers var han jo ikke smuttet til Norge.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X