Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Emmanuel Sabbi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    100% enig. Sabbi har spillet nogle gode kampe på den højrekant der i Hobro, men som fans af et andet hold er det jo også de 5-6 kampe, hvor han har leveret høj klasse, som det er vi husker, og ikke de 50 kampe der har været af noget mere svingende kvalitet, og han ikke har leveret noget nævneværdigt. Isoleret set er 13 mål og 3 assists i 67 Superligakampe jo ikke noget der er vildt imponerende og skulle indikere, at det er en Superligaprofil.

    Jeg tror helt sikkert også, at vi får det bedste ud af Sabbi ved at få ham længere frem på banen og give ham mindre ansvar defensivt. Hans klart største kvaliteter er hans fart og dribleevner, så det giver klart bedre mening for mig at få ham tættere på modstanderens mål, hvor han kan true mere i dybe løb og få flere 1 mod 1 situationer, fordi problemet er ofte som du skriver, at han starter for langt tilbage med bolden og skal drible sig igennem for mange spillere for at komme i farlige situationer.

    Min største bekymring er egentlig bare, om det er nogle overvejelser OB har gjort sig, og om vores transferstrategi både i vinters og i det kommende vindue er gearet til, at man skal til at sætte holdet op på en anden måde, eller om vi bare henter en masse spillere, og så skal JM forsøge at få det til at passe ind.
    Man kan ihverfald konstatere at vi ikke henter KN spillere længere. Der bliver mere gået efter højde og fysik pt når vi henter udefra. Og så skal de bare være nogenlunde på bolden. Jeg ser ikke den store gyldende Keyser Söze plan her på nogen måde

    Vi mangler stadig den der geniale midtbane mand der binder det hele sammen. Ham ser jeg stadig ingen steder. Og spørgsmålet er vel om han kommer i kommende vindue med 26 spillere i truppen(Barret og Madu ikke regnet med) og umiddelbart ikke de store penge at rutte med.

    Tænker faktisk at vi slet ikke henter nogen, men prøver at komme af med 2-3 spillere. Her tænker jeg umiddelbart Marco Lund og Harboe som kan smutte gratis mens Tverskov nok får lov til at lede efter et ophold i udlandet hvis der kommer en klub med 3-4 mill. Man kan godt tvivle på det sker

    Havde det ikke været for dette Corona pis ville jeg derimod havde væddet hvad som helst på mindst 1 stort ungdoms salg i 7-12 mill kroners klassen. Men dette er også yderst tvivlsomt nu

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Sportsligt synes det var en fejl ikke at hente Sabbi allerede i januar men på den anden side vil jeg takke for at han giver os et emne herinde i denne fodboldfattige tid. Hvis han fylder kun halv så meget på banen som herinde i de sidste dage så bliver det fantastisk. ;-)
      https://ekstrabladet.dk/plus/sportog...lokker/8130343. Money rules. Og så har Hobro nok pisset Sabbi godt og grundigt af i januar.
      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

      Comment


        Kan nogen sammenfatte, hvad der står i artiklen..? Tak

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
          Kan nogen sammenfatte, hvad der står i artiklen..? Tak
          At Sabbi har sagt nej til Hobros tilbud om forlængelse. Ifølge EB stiger han fra 35.000 til cirka 250.000 kroner om måneden i OB, så han har sagt pænt nej til Jens Hammer.
          Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


          Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

          Comment


            Mange tak

            Comment


              Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg

              At Sabbi har sagt nej til Hobros tilbud om forlængelse. Ifølge EB stiger han fra 35.000 til cirka 250.000 kroner om måneden i OB, så han har sagt pænt nej til Jens Hammer.
              Gud fri mig vel... var det virkeligt nødvendigt.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg

                Gud fri mig vel... var det virkeligt nødvendigt.
                At svare? At sige nej til Hobro? Eller betale 250k om måneden? :-) Hvis det er sidstnævnte, placerer det ham meget højt i lønhierarkiet, men rygterne sagde vist også, at vi var i duel med AGF og Brøndby, så det har nok skubbet os derop.
                Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg

                  At svare? At sige nej til Hobro? Eller betale 250k om måneden? :-) Hvis det er sidstnævnte, placerer det ham meget højt i lønhierarkiet, men rygterne sagde vist også, at vi var i duel med AGF og Brøndby, så det har nok skubbet os derop.
                  Vi må bare krydse fingre for at han er alle pengene værd, når han kommer i omdrejninger. For det er ikke altid at løn og præstationer matcher.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg

                    At Sabbi har sagt nej til Hobros tilbud om forlængelse. Ifølge EB stiger han fra 35.000 til cirka 250.000 kroner om måneden i OB, så han har sagt pænt nej til Jens Hammer.
                    Hold da magle. Det var noget af en lønstigning....

                    Men selvfølgelig skal han da ikke sige ja til at tjene 215.000kr mindre på en måned ved at blive i Hobro. Melder historien noget om at de har ville matche hans Juli løn som han ville få i OB?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                      Vi må bare krydse fingre for at han er alle pengene værd, når han kommer i omdrejninger. For det er ikke altid at løn og præstationer matcher.
                      Jeg frygter det værste og håber det bedste. Men første forudsætning bliver at vi spiller et system som passer ham og han får en rolle på holdet hvor han ikke skal stå for dybt når bolden brydes

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Hold da magle. Det var noget af en lønstigning....

                        Men selvfølgelig skal han da ikke sige ja til at tjene 215.000kr mindre på en måned ved at blive i Hobro. Melder historien noget om at de har ville matche hans Juli løn som han ville få i OB?
                        Det bliver fremstillet, som om han ikke vil gå glip af den lønstigning i juli, så det lyder ikke til, at de har været i nærheden af at matche det.
                        Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                        Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg

                          Det bliver fremstillet, som om han ikke vil gå glip af den lønstigning i juli, så det lyder ikke til, at de har været i nærheden af at matche det.
                          Okay. Det kan jeg også sagtens forstå. Hvem vil sige nej til 200.000kr. Med den løn han har fået i Hobro er han jo ikke i nærheden af at være velhavende.
                          Og han har sikkert også rendt rundt med den følelse at Hobro har kostet ham 1 million kroner(5*215.000) og bestemt ikke vil gå glip af flere penge for deres skyld..

                          Passer mig fint hvis han kommer 1. Juli og har lidt tid til at falde til inden det går løs

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Okay. Det kan jeg også sagtens forstå. Hvem vil sige nej til 200.000kr. Med den løn han har fået i Hobro er han jo ikke i nærheden af at være velhavende.
                            Og han har sikkert også rendt rundt med den følelse at Hobro har kostet ham 1 million kroner(5*215.000) og bestemt ikke vil gå glip af flere penge for deres skyld..

                            Passer mig fint hvis han kommer 1. Juli og har lidt tid til at falde til inden det går løs
                            Det lyder også vildt hvis han kun har fået 35000kr om måneden i Hobro. Så kan jeg godt forstå han ikke føler han skylder dem noget.

                            Comment


                              KEP langer hårdt ud efter Sabbi:
                              https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...nde-ob-spiller

                              Og må sige er ikke uenig selvom det er måske let at sige når man ikke selv står i situationen. Men havde i hvert fald glædet mig hvis Sabbi ville vise mere holdånd og loyalitet fordi det er værdier jeg værdsætter meget.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                                KEP langer hårdt ud efter Sabbi:
                                https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...nde-ob-spiller

                                Og må sige er ikke uenig selvom det er måske let at sige når man ikke selv står i situationen. Men havde i hvert fald glædet mig hvis Sabbi ville vise mere holdånd og loyalitet fordi det er værdier jeg værdsætter meget.
                                KEP skal bare lukke røven. Han kender ikke grundlaget bag. Det kan sagtens være meget andet end penge(som dog nok er hovedårsagen)
                                Måske føler han sig groft svigtet af klubben ift hvad der skete i vinters. Måske har de lovet noget de ikke har overholdet. Måske er lejligheden opsagt og han skal være ude da andre flytter ind.
                                Kontrakten udløber 30/6 og længere er den ikke

                                Comment

                                Working...
                                X