Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Emmanuel Sabbi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
    Sportsligt fair.. Jeg synes altså at folk voldtager begrebet. Corona er en lorte situation som rammer alle, også fodboldklubber og spillere. Her er der så nogen der bliver ramt hårdere end andre og sådan er det. AGF ender med to hjemmekampe uden tilskuere mens alle andre kun har fået en, er det også sportsligt unfair? bl.a. Hobro har haft mulighed for at træne under nedlukningen, mens OB har været tvunget på pause - Er det sportsligt fair? Selvfølgelig er der ikke nogen klubber der spekulere i corona krisen, man skal virkelig ville se spøgelser hvis man tror det. Tilgengæld prøver samtlige klubber at komme bedst muligt ud af krisen, ligesom resten af verden gør det. Her skal OB naturligvis også forholde sig til de kontrakter de har indgået samt de fordele og ricisi der vil være ved at gøre det ene eller det andet. Vi skylder ikke Hobro en skid, derfor kan jeg alligevel sagtens gå med til en aftale hvor Hobro har Sabbi til rådighed resten af sæsonen - såfremt både spiller og OB kompenseres. Men når det nu er Hobro der så inderligt gerne vil have en håndsrækning af OB så havde det ærligt talt klædt dem at gribe det anderledes an.
    Ja, okay, nævnte ikke selv en kompensation til OB, men det kan jeg godt se logikken i. Vi sparer dog en månedsløn til Sabbi og vi har ham stadig i 4 hele sæsoner. Derfor bør vi dog alligevel nok kompenseres. Vi vil jo hurtigt kunne stå i en situation, hvor vi vil have gevinst ved Sabbi ikke spiller overhovedet, hvis vi ender i gruppe med Hobro.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

      Ja, okay, nævnte ikke selv en kompensation til OB, men det kan jeg godt se logikken i. Vi sparer dog en månedsløn til Sabbi og vi har ham stadig i 4 hele sæsoner. Derfor bør vi dog alligevel nok kompenseres. Vi vil jo hurtigt kunne stå i en situation, hvor vi vil have gevinst ved Sabbi ikke spiller overhovedet, hvis vi ender i gruppe med Hobro.
      Jeg har ikke spor imod at skulle møde Hobro med Sabbi på banen i Juli. Det tror jeg sådan set heller ikke at OB har. Hvis vi er tilbageholdende over for at lade Sabbi blive i Hobro i Juli tror jeg på ingen måde at det bunder i en potentiel mulighed for at møde et svækket Hobro hold uden Sabbi. Jeg tror derimod det bunder i ønsket om at stå så stærkt som muligt frem mod næste sæson og der skal man bare ikke undevurdere den effekt det vil have at kunne træne med Sabbi en ekstra måned inden sæsonstart. Og så tror jeg det bunder i en helt reel frygt for at miste Sabbi i længere tid til en skade som han eventuelt vil kunne pådrage sig i en for OB totalt ligegyldig Hobro kamp i Juli. Det ville være en katastrofe, og så kan folk mene at det er “far fetched“ etc., det mener jeg absolut ikke at det er.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

        Ja, okay, nævnte ikke selv en kompensation til OB, men det kan jeg godt se logikken i. Vi sparer dog en månedsløn til Sabbi og vi har ham stadig i 4 hele sæsoner. Derfor bør vi dog alligevel nok kompenseres. Vi vil jo hurtigt kunne stå i en situation, hvor vi vil have gevinst ved Sabbi ikke spiller overhovedet, hvis vi ender i gruppe med Hobro.
        Til de der tror Sabbi brænder superligaen af i de resterende runder vil jeg sige de er blåøjede. Sabbi er for længst videre og kommer ikke til at blive den store gevinst for Hobro.
        Desuden vil han vel ikke kunne spille kamp mod OB? Og hvis han kan tror jeg ikke han er ret god.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

          Jeg har ikke spor imod at skulle møde Hobro med Sabbi på banen i Juli. Det tror jeg sådan set heller ikke at OB har. Hvis vi er tilbageholdende over for at lade Sabbi blive i Hobro i Juli tror jeg på ingen måde at det bunder i en potentiel mulighed for at møde et svækket Hobro hold uden Sabbi. Jeg tror derimod det bunder i ønsket om at stå så stærkt som muligt frem mod næste sæson og der skal man bare ikke undevurdere den effekt det vil have at kunne træne med Sabbi en ekstra måned inden sæsonstart. Og så tror jeg det bunder i en helt reel frygt for at miste Sabbi i længere tid til en skade som han eventuelt vil kunne pådrage sig i en for OB totalt ligegyldig Hobro kamp i Juli. Det ville være en katastrofe, og så kan folk mene at det er “far fetched“ etc., det mener jeg absolut ikke at det er.
          Arrghhj .. hvis OB havde været så helvedes pissetrængende efter at få tilknyttet Sabbi hurtigst muligt så havde de nok fundet en løsning i januar.

          Et helt andet aspekt i sagen må være motivationen og moralen hos Sabbi , han var jo allerede OB spiller på Instagram i vinter så det er slet ikke sikkert det er en gevinst for Hobro at beholde ham og sandsynligvis slet ikke i en evt pulje med OB.

          Syntes der i lidt for høj grad tænkes i penge, herregud hvis man ikke kan nå til enighed om at undlade økonomisk tovtrækkeri for en sølle måned då er det lige lovlig småligt imo, det er en lorte situation hele verden står i og ingen kan gå ramt forbi, hverken OB, Hobro eller Sabbi.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

            Til de der tror Sabbi brænder superligaen af i de resterende runder vil jeg sige de er blåøjede. Sabbi er for længst videre og kommer ikke til at blive den store gevinst for Hobro.
            Desuden vil han vel ikke kunne spille kamp mod OB? Og hvis han kan tror jeg ikke han er ret god.
            Fuldstændig enig.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

              Nej hvor jeg håber at klubber og spillere nu forstår det vink med en vognstang, så vi kan få afviklet superligaen på fair vis :).
              Det ville være et historisk lavpunkt hvis der er nogen der ender med at beslutte sig for at spekulere i den her situation, som ingen kunne forudsige!
              Jeg tror dog at de ender med at forstå at det ikke kommer til at give plus i popularitetsbogen, at insistere på det absurde.
              Hobro kan da tilbyde forlængelse med alle de spillere de har lyst til og så står det disse spillere helt frit for at takke ja eller nej til det tilbud Hobro kommer op med. Spillere skal da ikke presses til at forlænge kontrakter bare fordi primært økonomiske hensyn har gjort at sæsonen absolut skal presses igennem.
              Det mest absurde ved den her superliga er da at det ikke er de 3 hold med færrest points der ryger ned, men at et lortehold som Hobro kan få en gratis livline (alt eller intet playoff kampe), mod et hold der sandsynligvis har samlet langt flere points i sæsonen.
              Sportsligt fair? min bare røv!. Plusser i popularitetsbog? min bare røv!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                Hobro kan da tilbyde forlængelse med alle de spillere de har lyst til og så står det disse spillere helt frit for at takke ja eller nej til det tilbud Hobro kommer op med. Spillere skal da ikke presses til at forlænge kontrakter bare fordi primært økonomiske hensyn har gjort at sæsonen absolut skal presses igennem.
                Det mest absurde ved den her superliga er da at det ikke er de 3 hold med færrest points der ryger ned, men at et lortehold som Hobro kan få en gratis livline (alt eller intet playoff kampe), mod et hold der sandsynligvis har samlet langt flere points i sæsonen.
                Sportsligt fair? min bare røv!. Plusser i popularitetsbog? min bare røv!
                Strukturen er absurd, ... det er et helt andet spørgsmål, men der er vi da enige.
                Det ændrer bare ikke på, at det er usportsligt at spekulere i den ekstreme situation.

                At der er mere end en ting som ikke er okay, gør jo ikke at nogen af de ting bliver mere okay ... specielt ikke ting der slet ikke er forbundne.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                  Strukturen er absurd, ... det er et helt andet spørgsmål, men der er vi da enige.
                  Det ændrer bare ikke på, at det er usportsligt at spekulere i den ekstreme situation.

                  At der er mere end en ting som ikke er okay, gør jo ikke at nogen af de ting bliver mere okay ... specielt ikke ting der slet ikke er forbundne.
                  Bare fordi Sabbi evt. vælger at han ikke vil tage imod et eventuelt tilbud fra Hobro om at forlænge sin kontrakt så betyder det da ikke at man kan beskylde manden for at spekulere i en ekstrem situation.

                  Comment


                    Men overvej lige, om Hobro overhovedet kan eller vil leje Sabbi i en måned, til en OB-løn ... er de ikke ved at gå på røven?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                      Men overvej lige, om Hobro overhovedet kan eller vil leje Sabbi i en måned, til en OB-løn ... er de ikke ved at gå på røven?
                      +kompensation til OB og en forsikring hvis han bliver skadet..

                      Tænker der sidder lidt folk i Ådalen der ønsker at “give lidt tilbage” efter et besværet forløb sidst i Januar hvor vi lå lidt på knæ. Nu er det deres tur

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        +kompensation til OB og en forsikring hvis han bliver skadet..

                        Tænker der sidder lidt folk i Ådalen der ønsker at “give lidt tilbage” efter et besværet forløb sidst i Januar hvor vi lå lidt på knæ. Nu er det deres tur
                        Hvem siger det var Hobro som gjorde forløbet besværligt i januar?
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                          Men overvej lige, om Hobro overhovedet kan eller vil leje Sabbi i en måned, til en OB-løn ... er de ikke ved at gå på røven?
                          Tror de vender hver krone. Så mon ikke de helst vil kende overlevelse chancen inden de bruger pengene.
                          jeg kender ikke reglerne for hvornår der er frist for forlængelsen.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                            Hvem siger det var Hobro som gjorde forløbet besværligt i januar?
                            Det er hvad jeg hører. Men der er jo nok mere end 1 side af denne sag

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Det er hvad jeg hører. Men der er jo nok mere end 1 side af denne sag
                              Okay. Tænker også der er to parter i den sag.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                                Okay. Tænker også der er to parter i den sag.
                                Uden tvivl. Og sandheden er oftest et sted imellem. Men jeg har hørt det var envejskommunikation og alt blev besvaret med et kort “Nej”..

                                Set i bakspejlet havde vi ikke fået meget for vores lønkroner i de 5-6 måneder det havde drejet sig om pga Corona og rent økonomisk har vi nok sparet 1,5-2 mill ved ikke at hente ham ind i de måneder. De er dejlige at have på kontoen nu

                                Sabbi er ikke en frelser og havde nok ikke givet os en Top 6 placering med sin tilstedeværelse alligevel. Han er en god spiller der stadig kan udvikles på. Men hvis man tror at han bliver en kæmpe stjerne i superligaen og giver Kadrii baghjul tænker jeg at man bliver slemt skuffet

                                Comment

                                Working...
                                X