Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Emmanuel Sabbi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det troede jeg ikke vi ville gå med til. Mon det er af økonomiske årsager eller et ønske fra Sabbi.

    Ville hellere have haft at de lejede ham af os i juli, for så kunne vi indføre at han ikke spiller imod os.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Batman60 Se indlæg
      Det troede jeg ikke vi ville gå med til. Mon det er af økonomiske årsager eller et ønske fra Sabbi.

      Ville hellere have haft at de lejede ham af os i juli, for så kunne vi indføre at han ikke spiller imod os.
      Det troede jeg egentligt heller ikke, men man har jo så afventet puljerne, og nu er Hobro så i første omgang ikke en direkte konkurrent til OB, og så er det nok lidt mere spiseligt for alle parter, hvis man så også kan komme over den økonomiske knast.
      Jeg føler mig nu stadig ret sikker på, at Sabbi ikke spiller, hvis vi kommer i den utroligt kedelige situation, at vi skal møde Hobro i nedryknings play-off.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Forventet og godt at se.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

          Det troede jeg egentligt heller ikke, men man har jo så afventet puljerne, og nu er Hobro så i første omgang ikke en direkte konkurrent til OB, og så er det nok lidt mere spiseligt for alle parter, hvis man så også kan komme over den økonomiske knast.
          Jeg føler mig nu stadig ret sikker på, at Sabbi ikke spiller, hvis vi kommer i den utroligt kedelige situation, at vi skal møde Hobro i nedryknings play-off.
          Tror jeg også. Der ligger så meget ondt blod i det hvis Sabbi ville spille i en all-or-nothing-kamp mod sin kommende klub. Det kan ingen af parterne ønske, hverken Sabbi eller Hobro eller OB.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Batman60 Se indlæg
            Det troede jeg ikke vi ville gå med til. Mon det er af økonomiske årsager eller et ønske fra Sabbi.

            Ville hellere have haft at de lejede ham af os i juli, for så kunne vi indføre at han ikke spiller imod os.
            Det er ikke muligt at lave sådan en aftale i Danmark. I England er det næsten obligatorisk.

            Comment


              Sabbi hverken på banen eller på bænken for Hobro i dag. Karantæne? Skadet?
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Sabbi hverken på banen eller på bænken for Hobro i dag. Karantæne? Skadet?
                Karantæne

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

                  Karantæne
                  O.k., tak.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Det var Stål kongen som betalte Sabina juni løn. Den er steget med 7 gange i OB kontrakten. Spændende om han slår til. I kampen i går var han forholdsvis anonym, med en god tredje sidste god på Hobro første mål.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                      Det var Stål kongen som betalte Sabina juni løn. Den er steget med 7 gange i OB kontrakten. Spændende om han slår til. I kampen i går var han forholdsvis anonym, med en god tredje sidste god på Hobro første mål.
                      Hende med de store patter fra 80`erne

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Hende med de store patter fra 80`erne
                        Ha ha elsker min stavekontrol.

                        Comment


                          https://sport.tv2.dk/fodbold/2020-06...faar-et-ekstra

                          24 timers transfervindue d. 1/7... Så kunne Sabbi vel egentlig have skiftet der, hvis ikke han havde forlænget? Det må man ærgre sig over nu...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jelnegaard47 Se indlæg
                            https://sport.tv2.dk/fodbold/2020-06...faar-et-ekstra

                            24 timers transfervindue d. 1/7... Så kunne Sabbi vel egentlig have skiftet der, hvis ikke han havde forlænget? Det må man ærgre sig over nu...
                            Sabbis kontrakt udløber 30/6 med Hobro. Så han skal ikke bruge et transfervindue til noget
                            Last edited by fmprOB; 25-06-2020, 20:13.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jelnegaard47 Se indlæg
                              https://sport.tv2.dk/fodbold/2020-06...faar-et-ekstra

                              24 timers transfervindue d. 1/7... Så kunne Sabbi vel egentlig have skiftet der, hvis ikke han havde forlænget? Det må man ærgre sig over nu...
                              Så vidt jeg har forstået så kunne Sabbi godt skifte, men han må ikke spille

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Sabbis kontrakt udløber 30/6 med Hobro. Så han skal ikke bruge et transfervindue til noget
                                Nu har han jo forlænget sin kontrakt så den udløber efter sæsonen. Men man må vel formode at når der kommer et transfervindue kan spillere også skifte så de bliver spilleberettigede i den nye klub?
                                Altså ville han vel kunne have spillet for os fra 1/7 hvis han ikke havde forlænget med Hobro...

                                Comment

                                Working...
                                X