Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Emmanuel Sabbi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Uden tvivl. Og sandheden er oftest et sted imellem. Men jeg har hørt det var envejskommunikation og alt blev besvaret med et kort “Nej”..

    Set i bakspejlet havde vi ikke fået meget for vores lønkroner i de 5-6 måneder det havde drejet sig om pga Corona og rent økonomisk har vi nok sparet 1,5-2 mill ved ikke at hente ham ind i de måneder. De er dejlige at have på kontoen nu

    Sabbi er ikke en frelser og havde nok ikke givet os en Top 6 placering med sin tilstedeværelse alligevel. Han er en god spiller der stadig kan udvikles på. Men hvis man tror at han bliver en kæmpe stjerne i superligaen og giver Kadrii baghjul tænker jeg at man bliver slemt skuffet
    Det har du nok ret i, men han kan være kampafgørende fordi han kan noget ekstra.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Uden tvivl. Og sandheden er oftest et sted imellem. Men jeg har hørt det var envejskommunikation og alt blev besvaret med et kort “Nej”..

      Set i bakspejlet havde vi ikke fået meget for vores lønkroner i de 5-6 måneder det havde drejet sig om pga Corona og rent økonomisk har vi nok sparet 1,5-2 mill ved ikke at hente ham ind i de måneder. De er dejlige at have på kontoen nu

      Sabbi er ikke en frelser og havde nok ikke givet os en Top 6 placering med sin tilstedeværelse alligevel. Han er en god spiller der stadig kan udvikles på. Men hvis man tror at han bliver en kæmpe stjerne i superligaen og giver Kadrii baghjul tænker jeg at man bliver slemt skuffet
      Svært at bedømme. Sabbi er ikke en frelser men vores tamme offensive kunne have profiteret af hver kreativ tilføjelse. Om det ville have resulteret i Top 6 kan man ikke sige men ville også gerne have Sabbi med i de gyserkampe i nedrykningspuljen. Vores offensive skriger om hjælp og forbedring.
      ​​​​​Vi sparede lønpenge, ja, men vi betaler også med manglende taktiske muligheder for JM og måske vel også med en dårliger placering (og mindre TV-penge) end med Sabbi.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

        Det har du nok ret i, men han kan være kampafgørende fordi han kan noget ekstra.
        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

        Svært at bedømme. Sabbi er ikke en frelser men vores tamme offensive kunne have profiteret af hver kreativ tilføjelse. Om det ville have resulteret i Top 6 kan man ikke sige men ville også gerne have Sabbi med i de gyserkampe i nedrykningspuljen. Vores offensive skriger om hjælp og forbedring.
        ​​​​​Vi sparede lønpenge, ja, men vi betaler også med manglende taktiske muligheder for JM og måske vel også med en dårliger placering (og mindre TV-penge) end med Sabbi.
        Måske. Men man skal godt nok lige opfinde hans rolle på banen i OB. For efter Sabbi skrev med OB så jeg set alt Hobro inden Corona stoppede det hele.
        Og der var han altså direkte elendig fra sin plads på højrekanten. Stod alt for defensivt og prøvede konstant at afdrible 7 mand når han skulle drive bolden frem. Kom frem til intet. Der var ham de har på modsat kant meget bedre i alle kampe IMO.

        Men man kan se talentet og potentialet. Vi snakker ala Bundu. Men ham har man også brugt årevis på at få gjort kampafgørende stjerne. Før det blev han også bandet væk konstant. Vi må bare håbe at Jacob er manden der kan finde det frem.
        Tvivler på at det bliver i en 3-5-2 eller 4-4-2. Skal man sætte holdet op til Sabbi er min vurdering at noget 3-4-3 eller 4-3-3(Den jeg håber på) vil være bedre

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg



          Måske. Men man skal godt nok lige opfinde hans rolle på banen i OB. For efter Sabbi skrev med OB så jeg set alt Hobro inden Corona stoppede det hele.
          Og der var han altså direkte elendig fra sin plads på højrekanten. Stod alt for defensivt og prøvede konstant at afdrible 7 mand når han skulle drive bolden frem. Kom frem til intet. Der var ham de har på modsat kant meget bedre i alle kampe IMO.

          Men man kan se talentet og potentialet. Vi snakker ala Bundu. Men ham har man også brugt årevis på at få gjort kampafgørende stjerne. Før det blev han også bandet væk konstant. Vi må bare håbe at Jacob er manden der kan finde det frem.
          Tvivler på at det bliver i en 3-5-2 eller 4-4-2. Skal man sætte holdet op til Sabbi er min vurdering at noget 3-4-3 eller 4-3-3(Den jeg håber på) vil være bedre
          Babayan, må det være ... han har så også lige fået de ekstra år, til at forbedre sit spil.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

            Babayan, må det være ... han har så også lige fået de ekstra år, til at forbedre sit spil.
            Ja det er ham. Han så rigtig god ud i det jeg så

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg



              Måske. Men man skal godt nok lige opfinde hans rolle på banen i OB. For efter Sabbi skrev med OB så jeg set alt Hobro inden Corona stoppede det hele.
              Og der var han altså direkte elendig fra sin plads på højrekanten. Stod alt for defensivt og prøvede konstant at afdrible 7 mand når han skulle drive bolden frem. Kom frem til intet. Der var ham de har på modsat kant meget bedre i alle kampe IMO.

              Men man kan se talentet og potentialet. Vi snakker ala Bundu. Men ham har man også brugt årevis på at få gjort kampafgørende stjerne. Før det blev han også bandet væk konstant. Vi må bare håbe at Jacob er manden der kan finde det frem.
              Tvivler på at det bliver i en 3-5-2 eller 4-4-2. Skal man sætte holdet op til Sabbi er min vurdering at noget 3-4-3 eller 4-3-3(Den jeg håber på) vil være bedre
              Der kan måske blive noget at bande over med Sabbi og Jebali på holdet ;-)
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Der kan måske blive noget at bande over med Sabbi og Jebali på holdet ;-)
                Ja og nogle kan de trylle som en anden Copperfield.
                De har begge X-Factor og det bliver interessant at se om det fungerer med begge på banen samtidig

                Comment


                  Kunne man forestille sig noget i en 4-3-3?

                  Oliver Christensen
                  Ryan KL Tver Skjel
                  Drachmann
                  Kløve Aron/JJ
                  Jebali Lieder Sabbi

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Kunne man forestille sig noget i en 4-3-3?

                    Oliver Christensen
                    Ryan KL Tver Skjel
                    Drachmann
                    Kløve Aron/JJ
                    Jebali Lieder Sabbi
                    Tager kaldet og siger Lieder ikke får succes.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                      Tager kaldet og siger Lieder ikke får succes.
                      Klart en 50/50 for mig. Havde sgu også drømt om mere efter Kadrii. Næppe nogen der ryster i bukserne over vores angreb.
                      Håber da personligt også mere på at Sander vinder pladsen fremfor Lieder men jeg tror bare at Mart passer bedre sammen med de 2 andre

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Klart en 50/50 for mig. Havde sgu også drømt om mere efter Kadrii. Næppe nogen der ryster i bukserne over vores angreb.
                        Håber da personligt også mere på at Sander vinder pladsen fremfor Lieder men jeg tror bare at Mart passer bedre sammen med de 2 andre
                        Så lad de 2 andre sidde ude.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                          Der kan måske blive noget at bande over med Sabbi og Jebali på holdet ;-)
                          Man savner helt Emil Larsen i den sammenligning

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                            Så lad de 2 andre sidde ude.
                            Sabbi og Jebali? Det sker næppe i en optimal start 11

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg



                              Måske. Men man skal godt nok lige opfinde hans rolle på banen i OB. For efter Sabbi skrev med OB så jeg set alt Hobro inden Corona stoppede det hele.
                              Og der var han altså direkte elendig fra sin plads på højrekanten. Stod alt for defensivt og prøvede konstant at afdrible 7 mand når han skulle drive bolden frem. Kom frem til intet. Der var ham de har på modsat kant meget bedre i alle kampe IMO.

                              Men man kan se talentet og potentialet. Vi snakker ala Bundu. Men ham har man også brugt årevis på at få gjort kampafgørende stjerne. Før det blev han også bandet væk konstant. Vi må bare håbe at Jacob er manden der kan finde det frem.
                              Tvivler på at det bliver i en 3-5-2 eller 4-4-2. Skal man sætte holdet op til Sabbi er min vurdering at noget 3-4-3 eller 4-3-3(Den jeg håber på) vil være bedre
                              100% enig. Sabbi har spillet nogle gode kampe på den højrekant der i Hobro, men som fans af et andet hold er det jo også de 5-6 kampe, hvor han har leveret høj klasse, som det er vi husker, og ikke de 50 kampe der har været af noget mere svingende kvalitet, og han ikke har leveret noget nævneværdigt. Isoleret set er 13 mål og 3 assists i 67 Superligakampe jo ikke noget der er vildt imponerende og skulle indikere, at det er en Superligaprofil.

                              Jeg tror helt sikkert også, at vi får det bedste ud af Sabbi ved at få ham længere frem på banen og give ham mindre ansvar defensivt. Hans klart største kvaliteter er hans fart og dribleevner, så det giver klart bedre mening for mig at få ham tættere på modstanderens mål, hvor han kan true mere i dybe løb og få flere 1 mod 1 situationer, fordi problemet er ofte som du skriver, at han starter for langt tilbage med bolden og skal drible sig igennem for mange spillere for at komme i farlige situationer.

                              Min største bekymring er egentlig bare, om det er nogle overvejelser OB har gjort sig, og om vores transferstrategi både i vinters og i det kommende vindue er gearet til, at man skal til at sætte holdet op på en anden måde, eller om vi bare henter en masse spillere, og så skal JM forsøge at få det til at passe ind.

                              Comment


                                Sportsligt synes det var en fejl ikke at hente Sabbi allerede i januar men på den anden side vil jeg takke for at han giver os et emne herinde i denne fodboldfattige tid. Hvis han fylder kun halv så meget på banen som herinde i de sidste dage så bliver det fantastisk. ;-)
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X