Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Emmanuel Sabbi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Hobros sportsdirektør syntes også at sagen er træls

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...dt-jysk-traels
    Surprise, surprise!

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Hobros sportsdirektør syntes også at sagen er træls

      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...dt-jysk-traels
      Det er den jo også, men det er jo Sabbis beslutning på samme måde som JBL smutter fra os

      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Hobros sportsdirektør syntes også at sagen er træls

        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...dt-jysk-traels
        Hvad har Hobro aktivt gjort for at forlænge med Sabbi? Synes de tuder rigeligt meget.

        Comment


          Hobro kan vel sende OB et tilbud såfremt de ønsker at leje Sabbi resten af sæsonen........ tænker det koster mindst en million.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
            Hobro kan vel sende OB et tilbud såfremt de ønsker at leje Sabbi resten af sæsonen........ tænker det koster mindst en million.
            Det kan næppe klare det hvis risikoen er at Sabbi løber ind i en alvorlig skade, og han holdes ude i 9-12 mdr.

            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Han starter inde i dag mod Randers. Er et tema i optaksprogrammet. Vinklen er, at han er blevet valgt på trods af, at han ikke har virket til at ville lave en korttidsforlængelse. Tøfting med den, for ham, meget forudsigelige holdning, at det er typisk for en udenlandsk spiller at se en klub som Hobro som et bump på vejen. Ikke de store nuancer at finde der. Det skal dog siges, at han lidt efter bliver forholdt om han ville forlænge en måned, hvis han gik glip af en 7-dobling af hans løn i den måned. :D

              Sportschefen deroppe, Jens Hammer, med et meget neutralt og afværgende svar på spørgsmålet om muligheden for at holde på Sabbi i lidt længere tid. Tror godt, vi kan regne med at se Sabbi i Ådalen om en måned.

              Comment


                Sabbi er startet godt i kampen mod Randers

                Comment


                  Her i anden halvleg har der stået Randers på stort set det hele, men jeg synes Sabbi har hjulpet fint med defensivt. Laver godt nok nogle frispark, som giver Randers muligheden for at skabe noget på indirekte frispark, men måske Hobro også har det bedre med at få brudt Randers' flow hele tiden og så stå godt på standarder. De har i hvert fald haft fint styr på dem på de 10+ hjørnespark og indirekte frispark, der har været her i anden halvleg.

                  Randers' dominans har så minimeret antallet af offentlige aktioner fra Sabbi. Men han er altid med, når der er mulighed for noget. Hans fart er tydelig, og han er også opportunistisk i hans spil. Og så arbejder han som sagt også fint defensivt.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
                    Her i anden halvleg har der stået Randers på stort set det hele, men jeg synes Sabbi har hjulpet fint med defensivt. Laver godt nok nogle frispark, som giver Randers muligheden for at skabe noget på indirekte frispark, men måske Hobro også har det bedre med at få brudt Randers' flow hele tiden og så stå godt på standarder. De har i hvert fald haft fint styr på dem på de 10+ hjørnespark og indirekte frispark, der har været her i anden halvleg.

                    Randers' dominans har så minimeret antallet af offentlige aktioner fra Sabbi. Men han er altid med, når der er mulighed for noget. Hans fart er tydelig, og han er også opportunistisk i hans spil. Og så arbejder han som sagt også fint defensivt.
                    Delvis enig. Faktisk laver han straffe der ikke bliver dømt til sidst. Mangler også overblik/klogskab i flere situationer i dag. Både Maxen og Thomsen outsmarter ham.
                    havde løbet 3. Længst 5 min før tid.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                      Delvis enig. Faktisk laver han straffe der ikke bliver dømt til sidst. Mangler også overblik/klogskab i flere situationer i dag. Både Maxen og Thomsen outsmarter ham.
                      havde løbet 3. Længst 5 min før tid.
                      Han laver det udømte straffespark 1 minut efter jeg postede mit indlæg Er ellers enig med hensyn til overblik/klogskab. Jeg roser i mit indlæg sådan set bare hans defensive indsats, hvor han bl.a. også har en clearing cirka 10 minutter før tid lige foran mål, hvor Egho ellers havde helt frit hovedstød på mål. Derudover påpeger jeg hans fart og opportunistiske stil, og i det opportunistiske ligger også, at det til tider betyder, at han tager nogle beslutninger som er mindre kloge/smarte. I det mindste kommer han i farlige situationer. Så må vi håbe, at han med tiden og lidt bedre medspillere udnytter situationerne bedre.

                      Comment


                        Sabbi forlænger i Hobro

                        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...og-seks-andre/

                        Comment


                          Sabbi:

                          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...hjaelpe-hobro/

                          Comment


                            Hmm, bum bum. Forhåbentligt spiller han et stærkt slutspil for Hobro, slipper for at skulle møde OB i en eventuel playoff kamp, samt holder sig skadesfri. Men hold nu op det åbner for nogle kontroverser

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                              Hmm, bum bum. Forhåbentligt spiller han et stærkt slutspil for Hobro, slipper for at skulle møde OB i en eventuel playoff kamp, samt holder sig skadesfri. Men hold nu op det åbner for nogle kontroverser
                              Måske ventede han på at se puljerne inden han skrev under. Men der er en lille risiko for at han kan spille sig selv ned. Men lige nu tror jeg vi er solide nok til at holde Sønderjyske under os. Lyngby har også interesse i at give alt mod Glen.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                                Hmm, bum bum. Forhåbentligt spiller han et stærkt slutspil for Hobro, slipper for at skulle møde OB i en eventuel playoff kamp, samt holder sig skadesfri. Men hold nu op det åbner for nogle kontroverser
                                Ja vi sparer jo så en månedsløn (250.000) og nej hvis vi havner i noget pkay-off mod Hobro kan det godt blive noget lort.

                                Comment

                                Working...
                                X