Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg

    Enig i det meste, men Aron er klart en styrkelse ift Greve!
    Arghhh. Det ved vi jo reelt ikke noget om. Han har nogle andre forcer ja. Men en klar styrkelse skal komme an på en prøve. Så selvom han styrker os en anelse ift Greve er vi stadig svækket overall hvis der ikke sker noget i morgen

    Men det tror jeg nu at der gør

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg

      Enig i det meste, men Aron er klart en styrkelse ift Greve!
      Det håber jeg sandelig også, at han er, men hvordan kan du være sikker på, at han er det? Havde han præsteret på højt niveau i den bedste norske række, købte jeg den gerne på stedet, men det er altså i en række der er ringere end den danske 1. division, at han har begået sig de sidste to år, så det er vel svært at sætte de præcise forventninger?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

        At kalde Eskesens afgang for en svækkelse er omsonst i mine øjne (selvom det er en afgang jeg personligt meget gerne havde været foruden). Han spillede jo stort set ikke i efteråret og er på en position, hvor vi havde for mange spillere. Så bliver det en ren nummerleg og det giver ikke meget mening.
        Derudover er det som jeg ser det en Jebali i form, der skal være erstatningen for Bashkim. Hvor stor en svækkelse det er, vil vise sig, jeg gætter på det er en mindre svækkelse. Kasper Larsen for Leeuwin er nok lige over nu, men med de mere langsigtede briller på tror jeg det er en opgradering.
        Du kan ikke bare smide Jebali med ind i dette når man vurderer styrkeforholdet i tilgange v afgange

        Selvfølgelig vil Eskes afgang være en svækkelse hvis han ikke erstattes. Det er jo en vurdering af truppen før og efter vinduet. Kan da ikke være anderledes

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg

          Enig i det meste, men Aron er klart en styrkelse ift Greve!
          Hvor mange kampe har du set med Aron?
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

            Hvor?
            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/sabbi-...lejr-og-top-6/

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

              Det håber jeg sandelig også, at han er, men hvordan kan du være sikker på, at han er det? Havde han præsteret på højt niveau i den bedste norske række, købte jeg den gerne på stedet, men det er altså i en række der er ringere end den danske 1. division, at han har begået sig de sidste to år, så det er vel svært at sætte de præcise forventninger?
              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

              Hvor mange kampe har du set med Aron?
              Præcis. Vi aner det ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg



                Præcis. Vi aner det ikke
                Ikke et klap. Det kan kun de kommende kampe vise
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  Ikke et klap. Det kan kun de kommende kampe vise
                  Jeg har dog en god fornemmelse med ham dog..

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Kasper Larsen for Leeuwin(lige over bytte)
                    Mart Lieder for AK(en anelse styrket)
                    Aron Thrandarson for Greve(lige over bytte)
                    AJA for AJA
                    Mikkel Hyllegaard for Kadrii(kæmpe svækkelse)
                    ? for Eskesen(svækkelse)

                    Hvordan kan dette være styrket?
                    Kasper Larsen for Leeuwin
                    Mikkel Hyllegaard for AK
                    Aron Thrandarson for Greve
                    AJA for AJA
                    Mart Lieder for Kadrii
                    ? for Eskesen


                    Rettede lidt i det, for det var klart Mart for Bashkim, det burde selv du kunne se, Mart var ikke kommer til nu hvis ikke Bashkim røg.

                    Aron er en sub (som måske starter) for Greve og Eskesen (de var begge langt væk fra startopstillingen)

                    Om KL dækker RL ved jeg ikke, men tror faktisk det er et + vi kan bruge ham i mange år, som kontrakten siger.

                    Jeg ser os ikke så svækket som I er mange der gør os til pt.

                    Vil jeg se bedre ind, ja det vil jeg.
                    Men for den rigtige spiller, ikke for en ny 7. mand, som desværre er kommet for ofte før.

                    Men tror på MH aka. Generalen.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                      Kasper Larsen for Leeuwin
                      Mikkel Hyllegaard for AK
                      Aron Thrandarson for Greve
                      AJA for AJA
                      Mart Lieder for Kadrii
                      ? for Eskesen


                      Rettede lidt i det, for det var klart Mart for Bashkim, det burde selv du kunne se, Mart var ikke kommer til nu hvis ikke Bashkim røg.

                      Aron er en sub (som måske starter) for Greve og Eskesen (de var begge langt væk fra startopstillingen)

                      Om KL dækker RL ved jeg ikke, men tror faktisk det er et + vi kan bruge ham i mange år, som kontrakten siger.

                      Jeg ser os ikke så svækket som I er mange der gør os til pt.

                      Vil jeg se bedre ind, ja det vil jeg.
                      Men for den rigtige spiller, ikke for en ny 7. mand, som desværre er kommet for ofte før.

                      Men tror på MH aka. Generalen.
                      Gør ingen forskel hvem der afløser hvem. Bliver det samme i sidste ende.
                      Og Greve var da pænt tæt på start 11. Eller i start 11. Prøv at kigge på efterårets kampe..

                      Fint nok hvis du har nogle briller på der ser det anderledes. Jeg syntes ikke jeg er specielt negativ. Men at sige på nuværende tidspunkt at truppen er forstærket skriger til himlen og giver ingen mening i min verden.

                      Kommer Sabbi i morgen er vi ca StatusQ. Ikke før. IMO

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Gad vide, om vi har satset hele butikken på, at vi lukker Sabbi i morgen, eller om vi faktisk har noget i baghånden der kan effektuereres, hvis den glipper? Det vil i mine øjne være et rigtigt positivt tegn, hvis vi for en gangs skyld kan bevise, at vi ikke bare kun har en plan A i transfervinduet, men at vi faktisk har gjort vores forarbejde og har linet alternative løsninger op. Bliver spændende at se i morgen.
                        Tror du så ikke vi ville ende med en halv(d)årlig fyldspiller der ikke reelt er tiltænkt en blivende rolle i klubben ?

                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Kasper Larsen for Leeuwin(lige over bytte)
                          Mart Lieder for AK(en anelse styrket)
                          Aron Thrandarson for Greve(lige over bytte)
                          AJA for AJA
                          Mikkel Hyllegaard for Kadrii(kæmpe svækkelse)
                          ? for Eskesen(svækkelse)

                          Hvordan kan dette være styrket?
                          Vi må vel også regne med/håbe på at vi har Tverskov, Kløve, Drachmann, Ryan, JBL m.fl. tilbage i fuld galop igen. Det vil også være et niveauløft

                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Tror du så ikke vi ville ende med en halv(d)årlig fyldspiller der ikke reelt er tiltænkt en blivende rolle i klubben ?
                            Jo, hvis man antager, at de ikke er særligt dygtige til deres arbejde.

                            Men selvfølgelig kan man finde kvalitet på deadlineday, hvis ens rekrutteringsarbejde er godt. Jeg nævner bare i flæng: Kadrii (til Randers) Pukki, Zohore, Pourié, Mayron George, Holse, Thorsteinsson etc. Alle spillere er hentet ind på lejeaftaler omkring deadlineday, undtagen Zohore der blev hentet på fri transfer på en kort aftale. Sådan nogle spillere er der selvfølgelig også.

                            Der er massere af spillere derude der vil være på markedet i dag, og som vi kunne gøre en positiv forskel for OB, spørgsmålet er bare om man evner at finde dem. Jeg ved godt, at OBs historik på området er at leje folk som Fellah på deadlineday, men jeg synes ikke, at tidligere inkompetence er et godt argument for ikke at gøre noget. At male sig selv op i et hjørne, hvor det hedder "Sabbi eller ingenting", er jo i hvert fald ikke særligt smart, fordi at man jo så er tvunget til at overbetale eller gå tomhændet derfra, hvis Hobro er hårde nok forhandlere.

                            OB bør have både en plan B, plan C etc. klar i dag hvis Sabbi glipper, ellers bliver jeg meget skuffet. Det kunne f.eks. være en spiller som David Akintola, som FCM har sagt at de vil leje ud i det her vindue, og som har været en profil i den norske Eliteserie i de sidste to sæsoner.
                            Last edited by Sheed; 31-01-2020, 07:14.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Du kan ikke bare smide Jebali med ind i dette når man vurderer styrkeforholdet i tilgange v afgange

                              Selvfølgelig vil Eskes afgang være en svækkelse hvis han ikke erstattes. Det er jo en vurdering af truppen før og efter vinduet. Kan da ikke være anderledes
                              Jeg vurderer jo netop om truppen er styrket eller svækket ift. til før vinduet, når jeg tager Jebali med i betragtningen. Det er jo det, den sportslige ledelse skal tage højde for, ikke om folk på forum kan sætte lighedstegn mellem af- og tilgange. Det samme gælder Eskesen: det kan ikke være en svækkelse af truppen, i hvert fald ikke på kort sigt, at sælge en spiller der ikke reelt set var i betragtning til spilletid. Så ville det jo også være en svækkelse, hvis Harboe røg, og det er der vel ingen, der vil mene?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                                Jeg vurderer jo netop om truppen er styrket eller svækket ift. til før vinduet, når jeg tager Jebali med i betragtningen. Det er jo det, den sportslige ledelse skal tage højde for, ikke om folk på forum kan sætte lighedstegn mellem af- og tilgange. Det samme gælder Eskesen: det kan ikke være en svækkelse af truppen, i hvert fald ikke på kort sigt, at sælge en spiller der ikke reelt set var i betragtning til spilletid. Så ville det jo også være en svækkelse, hvis Harboe røg, og det er der vel ingen, der vil mene?
                                Det er jeg så bare ikke enig i. Når man vurderer et transfervindue må det være ud fra spiller tilgang og spiller afgang. Ikke spillerform

                                Eskesen var omkring de 18 bedste og blev udtaget til træningslejr. Han har vi truppen stort set hver gang. Så er man en vigtig del af holdet.
                                Harboe var absolut sidste mandat og blev ikke udtaget til at skulle med da han ikke længere er en del af planen. Kan du ikke se en forskel?

                                Comment

                                Working...
                                X