Gad vide, om vi har satset hele butikken på, at vi lukker Sabbi i morgen, eller om vi faktisk har noget i baghånden der kan effektuereres, hvis den glipper? Det vil i mine øjne være et rigtigt positivt tegn, hvis vi for en gangs skyld kan bevise, at vi ikke bare kun har en plan A i transfervinduet, men at vi faktisk har gjort vores forarbejde og har linet alternative løsninger op. Bliver spændende at se i morgen.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Sker ikke noget idag åbenbart så det bliver en spændende dag i morgen. Håber jeg da. Er også sikker på at Sabbi kommer men håber også på noget ekstra. Ellers kommer vi ikke styrket ud af vinduet. StatusQ med god vilje
Det argument kan jeg sagtens følge, men jeg håber da også at vi hiver en kanin op af hatten foruden Sabbi. Gerne til midtbanen.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
Sabbi og Kasper Larsen ser jeg ikke som middelmådigt fyld, og heller ikke Lieder.
Aron kender jeg ikke.
De to unge er, ja unge.
AJA erstatter sig selv.
Man er kommet af med “fyldet”: AK, Greve og Eskesen. Eskesen synes jeg er en skam, men der skal to til tango, og Eskesen er desværre ikke lykkedes.
Derudover er JH lykkedes med at få penge for vores profiler. 10-15 (nok tættest på 10) for Kadrii og et par mio for Leuwin. Det synes jeg er godt arbejde, og ikke noget JH tidligere er lykkedes med.
Jeg tror/håber der sker mere.
Jeg ser også som styrket pt. ikke markant, men styrket. Og så er vi lykkedes med at sælge spillere.
Fint vi ikke er enige, må vi håber heldigvis begge på mere
Kasper Larsen for Leeuwin
Mart Lieder for AK
Aron Thrandarson for Greve
AJA for AJA
? for Kadrii
? for Eskesen
Mikkel Hyllegaard fra Øens hold
Christian Vestergaard fra akademiet
Bernat forlænget ..
Frøkjær forlænget ..Last edited by Plum; 30-01-2020, 22:47."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jebali fan Se indlæg
Ellers så kommer der sikkert en klassisk Jesper Hansen "Vi holder øje med om der skulle poppe en mulighed frem."
Men hvis vi ikke lander til mindst Sabbi i morgen så er det meget skuffende. Om at sige at vi bliver stærket skal der Sabbi + en anden profil ind.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægNu er det ikke JH som "holdet øje med" efter i morgen kl. 23:59 fordi han slutter i klubben.
Men hvis vi ikke lander til mindst Sabbi i morgen så er det meget skuffende. Om at sige at vi bliver stærket skal der Sabbi + en anden profil ind.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Det burde også være nok til at nå målsætningen. Jeg tror man vil argumentere for at man bliver voldsomt styrket i forhold til i efteråret, hvor vi bøvlede med langtidsskader til vitale spillere.
Det argument kan jeg sagtens følge, men jeg håber da også at vi hiver en kanin op af hatten foruden Sabbi. Gerne til midtbanen.
Men henter man ikke nogen til i morgen bliver det svært at godkende vinduet rent sportsligt. Jeg kan sagtens acceptere de salg der er sket(selvom Eske stadig gør ondt), men de får ikke ros her fra og jeg vil forvente en mere end svær kamp for at nå top 6 hvor det bliver marginaler der afgører det. Og det kan morgendagens resultat skubbe i hver sin retning.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægHvorfor ser i os så svækket?
Mart Lieder for AK(en anelse styrket)
Aron Thrandarson for Greve(lige over bytte)
AJA for AJA
Mikkel Hyllegaard for Kadrii(kæmpe svækkelse)
? for Eskesen(svækkelse)
Hvordan kan dette være styrket?Last edited by fmprOB; 30-01-2020, 22:34.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Hvordan ser du OB styrket .... ?
Kasper Larsen for Leeuwin
Mark Lieder for AK
Aron Thrandarson for Greve
AJA for AJA
? for Kadrii
? for Eskesen
Mikkel Hyllegaard fra Øens hold
Jakob Vestergaard fra akademiet
Bernat forlænget ..
Frøkjær forlænget ..
Og så er det Mart. Ikke Mark
Comment
-
Kasper Larsen for Leeuwin(lige over bytte)
AJA for AJA
? for Eskesen(svækkelse)
Hvordan kan dette være styrket?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægHold da op. Dem der var trætte af Jesper Hansens kommunikationsstil kommer da ikke til at holde nævneværdigt mere af Hemmingsen. Var der nogen der sagde "uld i mund" igen?"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
AJA for AJA
? for Eskesen(svækkelse)
Derudover er det som jeg ser det en Jebali i form, der skal være erstatningen for Bashkim. Hvor stor en svækkelse det er, vil vise sig, jeg gætter på det er en mindre svækkelse. Kasper Larsen for Leeuwin er nok lige over nu, men med de mere langsigtede briller på tror jeg det er en opgradering.
Comment
-
AJA for AJA
? for Eskesen(svækkelse)
Der hvor den store svækkelse selvfølgelig ligger, er i at vi har mistet Bashkim, og foreløbigt ikke rigtigt har fået andet ind til de forreste pladser, end en lidt uskarp boksangriber fra SønderjyskE. Selv hvis vi får Sabbi ind nu, vil vi sandsynligvis være svækket til foråret, så god var Bashkim altså for os, og uden Sabbi kan analysen selvfølgelig ikke være anderledes, end at vi er svækkede her på kort sigt.
- Likes 1
Comment
Comment