Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Gad vide, om vi har satset hele butikken på, at vi lukker Sabbi i morgen, eller om vi faktisk har noget i baghånden der kan effektuereres, hvis den glipper? Det vil i mine øjne være et rigtigt positivt tegn, hvis vi for en gangs skyld kan bevise, at vi ikke bare kun har en plan A i transfervinduet, men at vi faktisk har gjort vores forarbejde og har linet alternative løsninger op. Bliver spændende at se i morgen.

    Comment


      Sabbi er simpelthen for vigtig for Hobro i en sæson med 3 nedrykkere. Hvis jeg var træner ville jeg gøre alt hvad der stod i min magt for at beholde ham. Så jeg håber på en plan B.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Sker ikke noget idag åbenbart så det bliver en spændende dag i morgen. Håber jeg da. Er også sikker på at Sabbi kommer men håber også på noget ekstra. Ellers kommer vi ikke styrket ud af vinduet. StatusQ med god vilje
        Det burde også være nok til at nå målsætningen. Jeg tror man vil argumentere for at man bliver voldsomt styrket i forhold til i efteråret, hvor vi bøvlede med langtidsskader til vitale spillere.
        Det argument kan jeg sagtens følge, men jeg håber da også at vi hiver en kanin op af hatten foruden Sabbi. Gerne til midtbanen.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

          Sabbi og Kasper Larsen ser jeg ikke som middelmådigt fyld, og heller ikke Lieder.
          Aron kender jeg ikke.
          De to unge er, ja unge.
          AJA erstatter sig selv.
          Man er kommet af med “fyldet”: AK, Greve og Eskesen. Eskesen synes jeg er en skam, men der skal to til tango, og Eskesen er desværre ikke lykkedes.
          Derudover er JH lykkedes med at få penge for vores profiler. 10-15 (nok tættest på 10) for Kadrii og et par mio for Leuwin. Det synes jeg er godt arbejde, og ikke noget JH tidligere er lykkedes med.

          Jeg tror/håber der sker mere.
          Jeg ser også som styrket pt. ikke markant, men styrket. Og så er vi lykkedes med at sælge spillere.

          Fint vi ikke er enige, må vi håber heldigvis begge på mere
          Hvordan ser du OB styrket .... ?

          Kasper Larsen for Leeuwin
          Mart Lieder for AK
          Aron Thrandarson for Greve
          AJA for AJA

          ? for Kadrii
          ? for Eskesen

          Mikkel Hyllegaard fra Øens hold
          Christian Vestergaard fra akademiet

          Bernat forlænget ..
          Frøkjær forlænget ..
          Last edited by Plum; 30-01-2020, 22:47.
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jebali fan Se indlæg

            Ellers så kommer der sikkert en klassisk Jesper Hansen "Vi holder øje med om der skulle poppe en mulighed frem."
            Nu er det ikke JH som "holdet øje med" efter i morgen kl. 23:59 fordi han slutter i klubben.
            Men hvis vi ikke lander til mindst Sabbi i morgen så er det meget skuffende. Om at sige at vi bliver stærket skal der Sabbi + en anden profil ind.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Nu er det ikke JH som "holdet øje med" efter i morgen kl. 23:59 fordi han slutter i klubben.
              Men hvis vi ikke lander til mindst Sabbi i morgen så er det meget skuffende. Om at sige at vi bliver stærket skal der Sabbi + en anden profil ind.
              Helt enig, Sabbi skal som minimum ind

              Comment


                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                Det burde også være nok til at nå målsætningen. Jeg tror man vil argumentere for at man bliver voldsomt styrket i forhold til i efteråret, hvor vi bøvlede med langtidsskader til vitale spillere.
                Det argument kan jeg sagtens følge, men jeg håber da også at vi hiver en kanin op af hatten foruden Sabbi. Gerne til midtbanen.
                Jeg regner ihverfald med at de forsøger alt hvad de kan.
                Men henter man ikke nogen til i morgen bliver det svært at godkende vinduet rent sportsligt. Jeg kan sagtens acceptere de salg der er sket(selvom Eske stadig gør ondt), men de får ikke ros her fra og jeg vil forvente en mere end svær kamp for at nå top 6 hvor det bliver marginaler der afgører det. Og det kan morgendagens resultat skubbe i hver sin retning.

                Comment


                  Hvorfor ser i os så svækket?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                    Hvorfor ser i os så svækket?
                    Kasper Larsen for Leeuwin(lige over bytte)
                    Mart Lieder for AK(en anelse styrket)
                    Aron Thrandarson for Greve(lige over bytte)
                    AJA for AJA
                    Mikkel Hyllegaard for Kadrii(kæmpe svækkelse)
                    ? for Eskesen(svækkelse)

                    Hvordan kan dette være styrket?
                    Last edited by fmprOB; 30-01-2020, 22:34.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                      Hvordan ser du OB styrket .... ?

                      Kasper Larsen for Leeuwin
                      Mark Lieder for AK
                      Aron Thrandarson for Greve
                      AJA for AJA

                      ? for Kadrii
                      ? for Eskesen

                      Mikkel Hyllegaard fra Øens hold
                      Jakob Vestergaard fra akademiet

                      Bernat forlænget ..
                      Frøkjær forlænget ..
                      Han hedder stadig Christian Vestergaard. Ikke Jakob
                      Og så er det Mart. Ikke Mark

                      Comment


                        Hold da op. Dem der var trætte af Jesper Hansens kommunikationsstil kommer da ikke til at holde nævneværdigt mere af Hemmingsen. Var der nogen der sagde "uld i mund" igen?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Kasper Larsen for Leeuwin(lige over bytte)
                          Mart Lieder for AK(en anelse styrket)
                          Aron Thrandarson for Greve(lige over bytte)
                          AJA for AJA
                          Mikkel Hyllegaard for Kadrii(kæmpe svækkelse)
                          ? for Eskesen(svækkelse)

                          Hvordan kan dette være styrket?
                          Enig i det meste, men Aron er klart en styrkelse ift Greve!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                            Hold da op. Dem der var trætte af Jesper Hansens kommunikationsstil kommer da ikke til at holde nævneværdigt mere af Hemmingsen. Var der nogen der sagde "uld i mund" igen?
                            Hvor?
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Kasper Larsen for Leeuwin(lige over bytte)
                              Mart Lieder for AK(en anelse styrket)
                              Aron Thrandarson for Greve(lige over bytte)
                              AJA for AJA
                              Mikkel Hyllegaard for Kadrii(kæmpe svækkelse)
                              ? for Eskesen(svækkelse)

                              Hvordan kan dette være styrket?
                              At kalde Eskesens afgang for en svækkelse er omsonst i mine øjne (selvom det er en afgang jeg personligt meget gerne havde været foruden). Han spillede jo stort set ikke i efteråret og er på en position, hvor vi havde for mange spillere. Så bliver det en ren nummerleg og det giver ikke meget mening.
                              Derudover er det som jeg ser det en Jebali i form, der skal være erstatningen for Bashkim. Hvor stor en svækkelse det er, vil vise sig, jeg gætter på det er en mindre svækkelse. Kasper Larsen for Leeuwin er nok lige over nu, men med de mere langsigtede briller på tror jeg det er en opgradering.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Kasper Larsen for Leeuwin(lige over bytte)
                                Mart Lieder for AK(en anelse styrket)
                                Aron Thrandarson for Greve(lige over bytte)
                                AJA for AJA
                                Mikkel Hyllegaard for Kadrii(kæmpe svækkelse)
                                ? for Eskesen(svækkelse)

                                Hvordan kan dette være styrket?
                                Jeg kan godt købe, at Aron er en forstærkning ift. Greve, det skal han da helst gerne være. Og med tiden, tror jeg også godt på, at Kasper Larsen kan være en opgradering for Ramon, men her på kort sigt mister vi jo nogle relationer med de andre forsvarsspillere, som Ramon havde, og så skal vi lige huske på, at for et par sæsoner siden spillede både Ramon og Larsen i Holland, hvor Ramon var fast mand på et hold blev nr. 5, og Larsen var lidt inde og ude af et hold der blev nr. 12, så der er ikke meget der tyder på, at Larsen skulle være en langt bedre spiller.

                                Der hvor den store svækkelse selvfølgelig ligger, er i at vi har mistet Bashkim, og foreløbigt ikke rigtigt har fået andet ind til de forreste pladser, end en lidt uskarp boksangriber fra SønderjyskE. Selv hvis vi får Sabbi ind nu, vil vi sandsynligvis være svækket til foråret, så god var Bashkim altså for os, og uden Sabbi kan analysen selvfølgelig ikke være anderledes, end at vi er svækkede her på kort sigt.

                                Comment

                                Working...
                                X