Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

    Det må være en dobbeltgænger, for han er i Belek.
    Det var han igår eftermiddags ja. Så i teorien kunne det godt lade sig gøre. Men det må være en and

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Carlo Holse?
      https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-vaek-fra-fck/

      Jeg kunne godt se Holse som 8`er i vores system
      Holse har kontrakt indtil 2022 og spiller på u21-landsholdet.
      Han har været ringe i FCK, men jeg kan umuligt tro at de lader ham smutte for under 5 millioner ...
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Carlo Holse?
        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-vaek-fra-fck/

        Jeg kunne godt se Holse som 8`er i vores system
        Ville være en fed signing. Det kom bag på mig, hvor god han var i efb, så tror snildt han kunne spille sig i startopstillingen hos os. Han ville måske bøvle lidt med kondien i starten, men talentet er uomtvisteligt og jeg tror ikke der skal meget til, før at han bliver en profil vi med tiden kunne lave en +10 mio på.
        det lugter dog lidt af fcn synes Jeg

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

          Holse har kontrakt indtil 2022 og spiller på u21-landsholdet.
          Han har været ringe i FCK, men jeg kan umuligt tro at de lader ham smutte for under 5 millioner ...
          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

          Ville være en fed signing. Det kom bag på mig, hvor god han var i efb, så tror snildt han kunne spille sig i startopstillingen hos os. Han ville måske bøvle lidt med kondien i starten, men talentet er uomtvisteligt og jeg tror ikke der skal meget til, før at han bliver en profil vi med tiden kunne lave en +10 mio på.
          det lugter dog lidt af fcn synes Jeg
          Jeg tænker 3-4 mill i transfer plus 10-15% vidresalg kan gøre det. Spørgsmålet er om han vil OB hvis vi har budt ind på ham
          Hvis vi kan bruge 3,5 mill på en 27 årig Kasper Larsen kan vi det også på en 20 årig Holse

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Jeg syntes vi skulle hente begge hvis vi har ambitioner. Tror han har mange muligheder der er større end Hobro.
            Jeg gætter på OB,AGF eller udlandet
            For en 20-årig u21-landsholdsspiller fra FCK, med over 2 år tilbage af sin kontrakt?
            Jeg har ikke været imponeret af Holse i FCK, men tror godt nok det er lavt sat, det kan jeg slet ikke se dem sælge sådan en spiller for.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

              For en 20-årig u21-landsholdsspiller fra FCK, med over 2 år tilbage af sin kontrakt?
              Jeg har ikke været imponeret af Holse i FCK, men tror godt nok det er lavt sat, det kan jeg slet ikke se dem sælge sådan en spiller for.
              Så bliver han jo nok bare ikke solgt. Kan ikke lige se hvilke klubber der har råd til mere som skulle være interesseret. Ja så skulle det være FCN.
              Vi må se. Udbud og efterspørgsel

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                For en 20-årig u21-landsholdsspiller fra FCK, med over 2 år tilbage af sin kontrakt?
                Jeg har ikke været imponeret af Holse i FCK, men tror godt nok det er lavt sat, det kan jeg slet ikke se dem sælge sådan en spiller for.
                Så lidt spilletid de har givet ham, deres mange kampe og skader taget i betragtning vil det kun gå ned af bakke, med mindre de lejer ham ud med succes igen. Selv for en fck'er tror jeg ikke på mere end 3 mio kr her imod slutningen af vinduet. Alternativt bliver han ikke solgt og der venter 6 mdr mere på bænken, hvor værdien bare falder.

                Comment


                  https://fyens.dk/artikel/analyse-om-...bling-om-sabbi
                  Nogle der er plus og kan fortælle om hvad der står i denne?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jebali fan Se indlæg
                    https://fyens.dk/artikel/analyse-om-...bling-om-sabbi
                    Nogle der er plus og kan fortælle om hvad der står i denne?
                    Helt kort så beskrives det hvad konsekvenser det kan have for Hobro hvis de lader Sabbi smutte nu, og hvilke fordele OB kan have af at hente ham nu. Ikke meget nyt under solen der

                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Helt kort så beskrives det hvad konsekvenser det kan have for Hobro hvis de lader Sabbi smutte nu, og hvilke fordele OB kan have af at hente ham nu. Ikke meget nyt under solen der
                      Ok, spændende om han kommer nu, så ham nemlig rigtigt gerne nu ellers mener jeg vi er for tynde i offensiven

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jebali fan Se indlæg

                        Ok, spændende om han kommer nu, så ham nemlig rigtigt gerne nu ellers mener jeg vi er for tynde i offensiven
                        Mon ikke bare at Hobro trækker den til sidste sekund for at få så høj pris som muligt? Jeg tror det lykkedes

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Mon ikke bare at Hobro trækker den til sidste sekund for at få så høj pris som muligt? Jeg tror det lykkedes
                          Også realistisk da vi jo har brug for 1 mere og det ved Hobro så de prøver nok at vente til at OB kommer med et endeligt bud

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jebali fan Se indlæg

                            Også realistisk da vi jo har brug for 1 mere og det ved Hobro så de prøver nok at vente til at OB kommer med et endeligt bud
                            Tror det bliver tæt på 1 mill. Men de er nød til det. Det kostede Kadrii også med 5 måneder tilbage af sin kontrakt

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Tror det bliver tæt på 1 mill. Men de er nød til det. Det kostede Kadrii også med 5 måneder tilbage af sin kontrakt
                              Hobro har jo heller ikke den bedste økonomi og jeg tror de arbejder på at få en anden ind på lån, inden de siger god for den

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jebali fan Se indlæg

                                Hobro har jo heller ikke den bedste økonomi og jeg tror de arbejder på at få en anden ind på lån, inden de siger god for den
                                De får også en reddi dårlig hvis de sælger Sabbi og rykker ned

                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X