Oprindeligt indsendt af Klokkeklart
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af daniel1poulsen Se indlæg
Jeg har hørt, at han blev spist på midtbanen og var ret usynlig i de minutter, han fik for Kolding IF.
Og ærgerligt, han kunne ellers godt bruge et lejeophold med (forhåbentlig) fuld spilletid i en klub for, at rykke udviklingen.
Kan også være hans træning i Kolding er et tegn på OB måske vil lade ham skifte gratis, hvis de ikke ser muligheder i ham fremadrettet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Klokkeklart Se indlæg
Tak for svar!
Og ærgerligt, han kunne ellers godt bruge et lejeophold med (forhåbentlig) fuld spilletid i en klub for, at rykke udviklingen.
Kan også være hans træning i Kolding er et tegn på OB måske vil lade ham skifte gratis, hvis de ikke ser muligheder i ham fremadrettet.
Comment
-
https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/obbekj...il-paa-laeben/
Interview med Obbekjær. Skal der lægges noget i hans udtagelser?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
Han har været i førsteholdstruppen i 1,5 år nu, og har ikke været i nærheden af spilletid, så mon ikke det er bedst, at han ser sig om efter nye græsgange?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af chrisser1990 Se indlæghttps://www.ob.dk/nyhedsarkiv/obbekj...il-paa-laeben/
Interview med Obbekjær. Skal der lægges noget i hans udtagelser?
Comment
-
Det bør man næsten konkluderer at det er, men man skal huske på han stadig kun er 19 år gammel. Men er selvfølgelig irrelevant, hvis køen til spilletid forsætter med, at være lige så lang som den er nu for ham. Men mon ikke han er en af de spillere der kan forlade os i dette vindue, enten permanent eller på en lejeaftale.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Han er en vigtig mand for vores U19 så jeg ikke bare de sådan lige vil af med ham for en hver pris. Men nok helt sikkert fra sommer
Kan selvfølgelig godt være, at et lejeophold kan give lidt hår på brystet. Men jeg er som regel skeptisk, når en snart 20-årig (til maj) ikke har været i nærheden af spilletid i Superligaen. Der skal man altså helst have været inde og snuse til holdet i den alder, ellers lugter det af en karriere i mindre prominente klubber.
Comment
-
Tror man ser stort på U19-holdets succes, hvis det koster, at man har en mand på kontrakt i Superligatruppen, som aldrig får niveau til at spille en rolle i truppen.
Kan selvfølgelig godt være, at et lejeophold kan give lidt hår på brystet. Men jeg er som regel skeptisk, når en snart 20-årig (til maj) ikke har været i nærheden af spilletid i Superligaen. Der skal man altså helst have været inde og snuse til holdet i den alder, ellers lugter det af en karriere i mindre prominente klubber.
Jeg tror, at det også kan komme til at betyde noget, hvad der sker med nogle af de andre ydermandater i truppen
Comment
-
Det bør man næsten konkluderer at det er, men man skal huske på han stadig kun er 19 år gammel. Men er selvfølgelig irrelevant, hvis køen til spilletid forsætter med, at være lige så lang som den er nu for ham. Men mon ikke han er en af de spillere der kan forlade os i dette vindue, enten permanent eller på en lejeaftale.
Comment
-
Han har været i førsteholdstruppen i 1,5 år nu, og har ikke været i nærheden af spilletid, så mon ikke det er bedst, at han ser sig om efter nye græsgange?
- Likes 2
Comment
-
Slet?Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
- Likes 1
Comment
Comment