Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Jammen det kan jeg sagtens følge. Men AJA er jo gammel højre back(spillede han i AGF tiden) og Madu er venstreback. Så der var jo sørget for det med 2 på hver plads.

    Forskellen på dem og os er bare at de spiller så mange kampe at de kan holde 2 spillere på hver plads sådan nogenlunde tilfredse. Samtidig med at de har råd til 2 stjerner pr plads. Det kan vi ikke og har ikke pengene til.. Så man er nød til at have nogen der dækker lidt forskelligt. Det har de også i andre klubber

    Men jeg er enig i der skal ryddes ud i alt for meget fyld på midten. En 2-3 stykker der lige akkurat har Top 6 kvalitet på sine bedste dage er langt fra nok med de ambitioner der udmeldes i disse dage
    Det kan undre, at Lund stadig er foran Manu, som hentet som reel wingback.

    Når man ser hvordan vi har 9 spillere, til 3 midtbane pladser, og 5 spillere, til 2 angrebs pladser. (Ved godt udskiftninger oftes er offensive), så undrer det mig, at der pt er blevet hentet, både en midtbanemand og en angriber, krydret med rygter om Sabbi - alt imens vi skilder os af med en ret solid forsvarsspiller, samt rygter om endnu en forsvarsafgang (AJA), krydret med et potential snarligt Barret-goodbye.

    Jeg er bekymret for det forsvar, det er strukket al al for tyndt...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Der kommer regnskabet ja. Men hvis man kommer ud med et positivt regnskab er det da ikke umuligt man lader det sive lidt
      Det kan meget vel være muligt, bliver ihvertfald spændende at se regnskabet. Var det i dette regnskabsår NT smed penge ind i selskabet og i så fald hvordan har de 60 mill indflydelse på regnskabet?
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OBSch Se indlæg

        Det kan undre, at Lund stadig er foran Manu, som hentet som reel wingback.

        Når man ser hvordan vi har 9 spillere, til 3 midtbane pladser, og 5 spillere, til 2 angrebs pladser. (Ved godt udskiftninger oftes er offensive), så undrer det mig, at der pt er blevet hentet, både en midtbanemand og en angriber, krydret med rygter om Sabbi - alt imens vi skilder os af med en ret solid forsvarsspiller, samt rygter om endnu en forsvarsafgang (AJA), krydret med et potential snarligt Barret-goodbye.

        Jeg er bekymret for det forsvar, det er strukket al al for tyndt...
        Nu må vi se at vi har kvantitet men ikke god nok kvalitet på midtbanen og tror den én eller anden sælges eller udlejes der i vinduet. Hyllegaard blev hentet som udviklingsspiller og pga en særlig spidskompetence (speed) han har og er sikker ikke dyrt.
        Aktuelt ser forsvaret tyndt ud men vinduet er ja endnu ikke engang åbnet så synes ser endnu ikke en grund for bekymring.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OBSch Se indlæg

          Det kan undre, at Lund stadig er foran Manu, som hentet som reel wingback.

          Når man ser hvordan vi har 9 spillere, til 3 midtbane pladser, og 5 spillere, til 2 angrebs pladser. (Ved godt udskiftninger oftes er offensive), så undrer det mig, at der pt er blevet hentet, både en midtbanemand og en angriber, krydret med rygter om Sabbi - alt imens vi skilder os af med en ret solid forsvarsspiller, samt rygter om endnu en forsvarsafgang (AJA), krydret med et potential snarligt Barret-goodbye.

          Jeg er bekymret for det forsvar, det er strukket al al for tyndt...
          Tænker det er fordi Oli bare er bedre end Madu

          Tror altså at Ramon salget kommer lidt bag på dem og var for godt til at sige nej til. Og muligheden for at hente AJA er stadig til stede men i bund og grund ønsker man noget der er bedre. Der er 1 uge til vi starter op og den første uge efter er vel rent fysisk træning. Så reelt har man vel 2 uger til at finde en så man kan få ham med på træningslejr og lidt træningskampe. Det ser jeg ingen problem i hvis det nu eller aldrig mht AZ

          Jeg er da også en smule bekymret. Men ikke så meget om vi finder noget. Det er mere hvem man finder jeg er bekymret over

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

            Det kan meget vel være muligt, bliver ihvertfald spændende at se regnskabet. Var det i dette regnskabsår NT smed penge ind i selskabet og i så fald hvordan har de 60 mill indflydelse på regnskabet?
            Ingen indflydelse overhovedet
            Last edited by fmprOB; 03-01-2020, 23:30.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Nu må vi se at vi har kvantitet men ikke god nok kvalitet på midtbanen og tror den én eller anden sælges eller udlejes der i vinduet. Hyllegaard blev hentet som udviklingsspiller og pga en særlig spidskompetence (speed) han har og er sikker ikke dyrt.
              Aktuelt ser forsvaret tyndt ud men vinduet er ja endnu ikke engang åbnet så synes ser endnu ikke en grund for bekymring.
              Tænker ikke at Hyllegaard får mere end en alm håndværker i grundløn. Og tror ikke der skal regnes med ham det første halve års tid minimum. Men han skal da have lov til at overraske

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Nu må vi se at vi har kvantitet men ikke god nok kvalitet på midtbanen og tror den én eller anden sælges eller udlejes der i vinduet. Hyllegaard blev hentet som udviklingsspiller og pga en særlig spidskompetence (speed) han har og er sikker ikke dyrt.
                Aktuelt ser forsvaret tyndt ud men vinduet er ja endnu ikke engang åbnet så synes ser endnu ikke en grund for bekymring.
                Helt enig med Hyllegaard - Han virker til at være en aktie der stiger herfra....Og midtbane, ja, der skal ryddes op...

                Og ja, der er tid endnu til at få forsvaret/truppen sammensat mere optimalt, men det skal også ske i dette vindue, ellers begynder det at ligne en tendens. En tendes hvor det er svært for os, at få truppen sammensat ordenligt, i forhold til vores 3-5-2/5-3-2 system.

                Vi håber på det bedste, Forza OB.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg


                  Kan ikke se Sabbi spille 8`er i vores nuværende system og Sanneh er jo totalt og komplet urealistisk.
                  JJ skal blive, Eske skal lejes ud. De 2 andre burde blive minimum indtil sommer IMO

                  Oliver C
                  Ryan Sanneh, Tverskov O. Lund
                  Sabbi Drachmann Island Kløve
                  Jebali Kadrii

                  ​​​​​​= Top 6 ( 4-4-2)

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                    Oliver C
                    Ryan Sanneh, Tverskov O. Lund
                    Sabbi Drachmann Island Kløve
                    Jebali Kadrii


                    ​​​​​​= Top 6 ( 4-4-2)
                    Jeg skrev jo også i nuværende system. Der kan han kun være angriber i 3-5-2 eller 3-4-3. I 4-4-2 kunne han godt være højrekant

                    Sanneh er total urealistisk. Som i totalt

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Jeg skrev jo også i nuværende system. Der kan han kun være angriber i 3-5-2 eller 3-4-3. I 4-4-2 kunne han godt være højrekant

                      Sanneh er total urealistisk. Som i totalt
                      Ok med Sanneh. Så tager vi Ahmedhodjic fra Hobro, eller en anden. Der render masser af spillere rundt der kan forstærke os.

                      Sabbi er en 4-4-2 spiller. Forestil dig en højre side med Sabbi og Ryan. Så skal modstanderen altså stå tidligt op.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OBSch Se indlæg

                        Det kan undre, at Lund stadig er foran Manu, som hentet som reel wingback.

                        Når man ser hvordan vi har 9 spillere, til 3 midtbane pladser, og 5 spillere, til 2 angrebs pladser. (Ved godt udskiftninger oftes er offensive), så undrer det mig, at der pt er blevet hentet, både en midtbanemand og en angriber, krydret med rygter om Sabbi - alt imens vi skilder os af med en ret solid forsvarsspiller, samt rygter om endnu en forsvarsafgang (AJA), krydret med et potential snarligt Barret-goodbye.

                        Jeg er bekymret for det forsvar, det er strukket al al for tyndt...
                        Rygter skal man ikke give så meget for tror jeg. At det er kommet ud at vi er interesseret i Sabbi ligesom minimum 2-3 andre klubber, er nok en åbenmundet agent, som sexer sin varer op, da han blot har et halvt år tilbage af sin kontrakt og helt sikkert skal videre til en gevaldig lønstigning. OB er nok ligeså interesseret i 10-15 andre spillere lige nu, og jeg er sikker på hovedparten af disse er forsvarsspillere. Det er her der skal sættes ind nu, og så giver jeg dig ret i at der skal ryddes ud på midtbanen, så vi kan bygge på derinde. Det tror jeg ikke bliver i dette vindue, men tænker at udrensningen stille og roligt indledes.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                          Ok med Sanneh. Så tager vi Ahmedhodjic fra Hobro, eller en anden. Der render masser af spillere rundt der kan forstærke os.

                          Sabbi er en 4-4-2 spiller. Forestil dig en højre side med Sabbi og Ryan. Så skal modstanderen altså stå tidligt op.
                          Ahmed skifter til Malmø så vidt jeg kan se. Hobro ejer ham jo ikke. Så den går heller ikke

                          Men Sabbi kunne sagtens være en super signing hvis systemet passer ham

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                            Ok med Sanneh. Så tager vi Ahmedhodjic fra Hobro, eller en anden. Der render masser af spillere rundt der kan forstærke os.

                            Sabbi er en 4-4-2 spiller. Forestil dig en højre side med Sabbi og Ryan. Så skal modstanderen altså stå tidligt op.
                            Til gengæld er Lund og Kløve nok til at overskue ...
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Hvis Anders Dreyer var en mulighed, så er han det ikke mere

                              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ker-i-pl-klub/
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Hvis Anders Dreyer var en mulighed, så er han det ikke mere

                                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ker-i-pl-klub/
                                Jeg er vild med Dreyer, men har aldrig set ham som en realistisk mulighed. At han skifter til Herning gør mig ikke det store. Jeg tror de ender med en kæmpe stor og dyr trup, med en masse klasse spillere der ikke alle kan være tilfredse med manglende spilletid. Samtidig får deres egne talenter endnu længere til førsteholdsbold.

                                Comment

                                Working...
                                X