Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    https://www.transfermarkt.com/atila-...spieler/111063

    https://www.transfermarkt.com/mamadu...spieler/166379
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

      Kasper Larsen var dels ret ung, og som en anden nævnte bar han sammen med Høegh en stor byrde på et hold, der performede ringe. Han var dog ikke så ringe at han på et tidspunkt ikke var rygtet til FCK F.eks. Det snakkede vi en del om i min vennekreds, hvor der er et par FCK’ere.
      Da Kasper Larsen startede på første holdet syntes jeg at han var et kæmpe talent.. Hans udvikling bremsedes dog at en masse skader. Der var også derfor han kom retur fra Kasakhstan.

      Jeg elskede hans energi og iver til at drive bolden frem.. Ser ham bedre end vores alle andre end tværskov. Men det siger ikke så meget..

      Ville være fint med ham og så okore

      Comment


        Oprindeligt indsendt af eilman Se indlæg

        Da Kasper Larsen startede på første holdet syntes jeg at han var et kæmpe talent.. Hans udvikling bremsedes dog at en masse skader. Der var også derfor han kom retur fra Kasakhstan.

        Jeg elskede hans energi og iver til at drive bolden frem.. Ser ham bedre end vores alle andre end tværskov. Men det siger ikke så meget..

        Ville være fint med ham og så okore
        Jeg husker han også som god med bolden og en god fysik. Svært at vide hvilket niveau han har og hvad det kan blive når han spiller fast.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

          Jeg husker han også som god med bolden og en god fysik. Svært at vide hvilket niveau han har og hvad det kan blive når han spiller fast.
          Han er efterhånden også blevet 26 år, så han kan ikke gå under betegnelsen talent mere. Han må ha lært noget på de år i udlandet, skåret ned på de risikoer han tog og derved mindsket de fejl han laver. Ville være dejligt med en mand på 190 til alle de dødbolde vi normalt ikke kan dække op for.

          når det er sagt var Daniel Høegh vist også 190 og 29 år. God alder for en forsvarsspiller.

          jeg har ingen våde drømme om de to, da jeg tror der er bedre folk at hente i udlandet... Jeg ville dog ikke græde hvis en af de, kom hjem..

          Comment


            Oprindeligt indsendt af eilman Se indlæg

            Han er efterhånden også blevet 26 år, så han kan ikke gå under betegnelsen talent mere. Han må ha lært noget på de år i udlandet, skåret ned på de risikoer han tog og derved mindsket de fejl han laver. Ville være dejligt med en mand på 190 til alle de dødbolde vi normalt ikke kan dække op for.

            når det er sagt var Daniel Høegh vist også 190 og 29 år. God alder for en forsvarsspiller.

            jeg har ingen våde drømme om de to, da jeg tror der er bedre folk at hente i udlandet... Jeg ville dog ikke græde hvis en af de, kom hjem..
            I følge transfermarket fylder Kasper 27år i næste uge og er 1,92. Men enig. Det er ikke en stjernesigning man går i selvsving over men den burde klart være godkendt ift hvad vi har pt

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Ja, men som andre siger så skal der mere end to til tango i moderne fo'bol. Vil Brighton- måske. Vil Obbekjær (det tror jeg) og vil OB - JA, hvis prisen er rigtig.
              Vi skal have en ordentlig pris og så er det ekstremt vigtigt at vi får en videresalgsklausul så vi kan score kassen når han ryger videre ud i fodboldeuropa.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Mon ikke også at han har en del år til at nå det i? Inden at det sådan rigtigt skal tages i brug
                Både og - tror de vil bruge det om sommeren, da de vist har solgt lejligheden.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                  Både og - tror de vil bruge det om sommeren, da de vist hat solgt lejligheden.
                  Nu flytter de jo nok til Italien. Hvem vil dog så tilbringe sommeren i DK

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Nu flytter de jo nok til Italien. Hvem vil dog så tilbringe sommeren i DK
                    Tjae, de vil nok gerne se bedsteforældrene og venner etc.
                    De nyder tydeligvis området ved Skovsøen osv., hvor de så sent som i sommers trillede rundt med barnevognen

                    De er hjemme engang imellem - de var på besøg på Vestfyn i det sene efterår, hvor CE var ude og lige hilse på dem som skulle på jagt på de tilhørende jorder

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                      Tjae, de vil nok gerne se bedsteforældrene og venner etc.
                      De nyder tydeligvis området ved Skovsøen osv., hvor de så sent som i sommers trillede rundt med barnevognen

                      De er hjemme engang imellem - de var på besøg på Vestfyn i det sene efterår, hvor CE var ude og lige hilse på dem som skulle på jagt på de tilhørende jorder

                      Spændende at se om han kunne blive fristet af en sæson eller 2 i OB hvis fysikken stadig er god som 35 årig

                      Comment


                        FCK vil umiddelbart have flere millioner for Nicolaj Thomsen

                        https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...-vaerd/7955272

                        Havde gået og håbet lidt da han er bedre end samtlige dem vi har teknisk og ville være en fremragende 8`er i 3-5-2 eller VK i 4-4-2. Men tvivler på vi vil smide så meget for en 26 årig

                        Comment


                          Et forsvar bestående af Ny Vb - Kasper Larsen - Tverskov - Høegh - RJL kan i hvert fald godt gøre mig opstemt. Om det er fordi det er gamle OB-drenge (som jeg stadig tror er pænt bedre end de nuværende) eller om det er fordi det er fredag, skal jeg ikke kunne sige.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                            Et forsvar bestående af Ny Vb - Kasper Larsen - Tverskov - Høegh - RJL kan i hvert fald godt gøre mig opstemt. Om det er fordi det er gamle OB-drenge (som jeg stadig tror er pænt bedre end de nuværende) eller om det er fordi det er fredag, skal jeg ikke kunne sige.
                            Det ville være super. Ikke det bedste forsvar i DK men nok til at vi ligger lunt i forhold til top 6.
                            men er der noget rygte om DH, eller er det mest en hed drøm. Jeg hørt der var kontakt med 2 hurtige CFer. Jeg formoder Gomes var den ene.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                              Et forsvar bestående af Ny Vb - Kasper Larsen - Tverskov - Høegh - RJL kan i hvert fald godt gøre mig opstemt. Om det er fordi det er gamle OB-drenge (som jeg stadig tror er pænt bedre end de nuværende) eller om det er fordi det er fredag, skal jeg ikke kunne sige.
                              Tror det vil begynde at ligne noget af det OB stiler efter, hvis de tre får lov at spille foran Oliver. Om de så har kvaliteterne ved jeg ikke, men ingen tvivl om at hvis de 4 kan få succes, så vil det skabe eneufori af stolthed på tribunerne, ift. hvis vi henter et par dygtige lejesvende ind til at lukke af. Derfor drømmer jeg da også om at det går den vej, selvom jeg er lidt i tvivl om at de har niveauet.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                                Det ville være super. Ikke det bedste forsvar i DK men nok til at vi ligger lunt i forhold til top 6.
                                men er der noget rygte om DH, eller er det mest en hed drøm. Jeg hørt der var kontakt med 2 hurtige CFer. Jeg formoder Gomes var den ene.
                                Det er næppe overraskende, at vi har kontakt til flere spillere, men det ville undre mig meget, hvis der kommer mere end 1 dyr spiller mere ind nu her. Tvivler på økonomien er til mere, og truppen er antalsmæssigt faktisk nærmest i overkanten - der skal måske også nogen ud, før der kan komme nogen ind.

                                Comment

                                Working...
                                X