Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

    Det er næppe overraskende, at vi har kontakt til flere spillere, men det ville undre mig meget, hvis der kommer mere end 1 dyr spiller mere ind nu her. Tvivler på økonomien er til mere, og truppen er antalsmæssigt faktisk nærmest i overkanten - der skal måske også nogen ud, før der kan komme nogen ind.
    Jeg tror (synes også jeg har læst det et sted), at Jacob Michelsen i December var kommet til den erkendelse, at han er gerne ville have en ny forsvarsprofil ind. Det var inden Leeuwin blev solgt. Derfor er jeg nok ikke helt så overrasket hvis der lander 2 stykker på Michelsens bord inden januar er omme. Høegh ville være en profil (også lønmæssigt), men om Kasper Larsen ville blive anset som en decideret profil, kan jeg være mere i tvivl om. Han får næppe verdens højeste hyre i Nörrköping, selvom de har spillet med i subtoppen de senere år. Tror ikke det er en klub, der sprænger banken som jeg forestiller mig Malmø, AIK eller Hammarby måske gør det. Det er klubben ikke etableret nok tophold til.

    Derfor synes jeg ikke det er helt urealistisk med en profil og evt. Kasper Larsen. Kan dog godt være, jeg er helt skævt på den.

    Comment


      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...tfuld-nordmand

      Fremtidens mand

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
        Spændende

        en mulig erstatning for obbekjær?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

          Jeg tror (synes også jeg har læst det et sted), at Jacob Michelsen i December var kommet til den erkendelse, at han er gerne ville have en ny forsvarsprofil ind. Det var inden Leeuwin blev solgt. Derfor er jeg nok ikke helt så overrasket hvis der lander 2 stykker på Michelsens bord inden januar er omme. Høegh ville være en profil (også lønmæssigt), men om Kasper Larsen ville blive anset som en decideret profil, kan jeg være mere i tvivl om. Han får næppe verdens højeste hyre i Nörrköping, selvom de har spillet med i subtoppen de senere år. Tror ikke det er en klub, der sprænger banken som jeg forestiller mig Malmø, AIK eller Hammarby måske gør det. Det er klubben ikke etableret nok tophold til.

          Derfor synes jeg ikke det er helt urealistisk med en profil og evt. Kasper Larsen. Kan dog godt være, jeg er helt skævt på den.
          Der skal da også to ind i det centrale forsvar .. det var ikke godt nok med Leeuwin og der er ikke kommet en erstatning ...

          Efteråret:
          Leeuwin. Tverskov. Lund.

          Foråret:
          Ny. Tverskov. Ny.

          Reserver: AJA, Obbekjær, Lund, Lund, ... forstår stadig ikke stigningen af AJA ... men det bliver jo (skuffende) nok erstatningen for Leeuwin ...
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Fyens skriver nu, at vi forhandler med Norrköbing angående Kasper larsen. Så gerne Daniel hjem til sommer og så sover jeg roligt igen.
            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
              Fyens skriver nu, at vi forhandler med Norrköbing angående Kasper larsen. Så gerne Daniel hjem til sommer og så sover jeg roligt igen.
              Nogen der har en ide om hans niveau?
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                Nogen der har en ide om hans niveau?
                Han har fået godt 60 kampe i æresdivisionen for Groningen og omkring 40 kampe for Nörrköping. Han har spillet europæisk, og er blevet ældre og mere moden. Jeg tænker umiddelbart, at han nok skal ha niveau til Superligaen.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                  Nogen der har en ide om hans niveau?
                  Jeg har ikke, men jeg er godt nok spændt på hvad han kommer med. I sverige var han spillede han rimelig fast på svensk subtophold, som lod 4. færrest mål gå ind forrige sæson. Det giver da indikationer om en vis kvalitet. Desuden er det en stor fordel at han er vant til at spille i et tremands-forsvar, da Norrköping også bruger det. Det ligner desuden at han spiller centralt i deres system, hvilket kan blive aktuelt, hvis tverskov ikke bliver sine skader kvit. Man må derfor forvente at han kan gå ind og overhale 2x Lund og juel, men om han kan leve op til dey leeuwin leverede er jeg mere i tvivl om.
                  glæder mig til at se ham. Jeg kunne godt lide ham sidst han var her.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                    Jeg har ikke, men jeg er godt nok spændt på hvad han kommer med. I sverige var han spillede han rimelig fast på svensk subtophold, som lod 4. færrest mål gå ind forrige sæson. Det giver da indikationer om en vis kvalitet. Desuden er det en stor fordel at han er vant til at spille i et tremands-forsvar, da Norrköping også bruger det. Det ligner desuden at han spiller centralt i deres system, hvilket kan blive aktuelt, hvis tverskov ikke bliver sine skader kvit. Man må derfor forvente at han kan gå ind og overhale 2x Lund og juel, men om han kan leve op til dey leeuwin leverede er jeg mere i tvivl om.
                    glæder mig til at se ham. Jeg kunne godt lide ham sidst han var her.
                    Så længe han er “kun” bedre end Lund så mangler der stadig en erstatning for Leeuwin ..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      https://www.vg.no/sport/fotball/i/4q...-til-haugesund
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                        Han har fået godt 60 kampe i æresdivisionen for Groningen og omkring 40 kampe for Nörrköping. Han har spillet europæisk, og er blevet ældre og mere moden. Jeg tænker umiddelbart, at han nok skal ha niveau til Superligaen.
                        Den betragtning er jeg enig i - han beskrives i artiklen som stærk med hovedet, og en boldsikker type. Det er bestemt kvaliteter vi kan bruge. Han er bedst som cf i et stopperpar, men er også god ien 3-4-3 eller 3-5-2 som højre.

                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Ja?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af chrisser1990 Se indlæg

                            Spændende

                            en mulig erstatning for obbekjær?
                            nok ikke lige med det første. Men det giver god mening nu når Obbekjær er i England og Vestergaard er skadet. Så er der også plads til at se ham an.
                            Hvis han kommer til DK bliver det nok som U19 spiller

                            Comment


                              Øhh hvad?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Øhh hvad?
                                Nogen efterlyste en VB tidligere i tråden og nu faldt jeg bare over en artikel om et stort VB talent fra et U21 hold .. en mulighed ..
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X