Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Ja - jeg mener at han dengang fik det prædikat at han var god til at spille op gennem banen, og var forholdsvis god ven med bolden, og ikke mindst god i luften p.gr.a. hans højde.
    Var det ikke mere Høegh, som bestemt viste gode ting, men også svingede noget.
    Kasper Larsen husker jeg som ret tung og med en pænt stor fejlprocent.

    Jeg kan godt forstå at i gerne vil have Høegh, men det afhænger af hvad skaderne har gjort, Kasper Larsen var som jeg ser det aldrig en profil i OB og faktisk ikke fast starter i Norrkõping, hvis transfermarkt ikke har glemt et par skader.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

      Var det ikke mere Høegh, som bestemt viste gode ting, men også svingede noget.
      Kasper Larsen husker jeg som ret tung og med en pænt stor fejlprocent.

      Jeg kan godt forstå at i gerne vil have Høegh, men det afhænger af hvad skaderne har gjort, Kasper Larsen var som jeg ser det aldrig en profil i OB og faktisk ikke fast starter i Norrkõping, hvis transfermarkt ikke har glemt et par skader.
      Han var en del at hold der på ikke noget tidspunkt fungerede ordenligt, og faldt vel ofte sammen med resten af holdet. Yderligere var KL og Høegh meget unge, og med et stort pres på dem om at "bære" holdet. Det går ofte galt, og selvf. laver unge spillere fejl. Jeg ser sagtens for mig at KLs eventyr i udlandet har modnet ham og gjort ham til en stærkere, og mere robust spiller.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

        Var det ikke mere Høegh, som bestemt viste gode ting, men også svingede noget.
        Kasper Larsen husker jeg som ret tung og med en pænt stor fejlprocent.

        Jeg kan godt forstå at i gerne vil have Høegh, men det afhænger af hvad skaderne har gjort, Kasper Larsen var som jeg ser det aldrig en profil i OB og faktisk ikke fast starter i Norrkõping, hvis transfermarkt ikke har glemt et par skader.
        Kasper var/er ikke den hurtigste, til gengæld husker jeg ham som god med bolden og en dygtig duelspiller. Hvis han så også har fået noget stabilitet med alderen virker han logisk nok som en erstatning for Ramon.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

          Kasper var/er ikke den hurtigste, til gengæld husker jeg ham som god med bolden og en dygtig duelspiller. Hvis han så også har fået noget stabilitet med alderen virker han logisk nok som en erstatning for Ramon.
          Jeg husker bestemt også DH som den bedste af de to. Men han var også ældre og fik flere kampe. Desuden spillede han på sin favorit plads. Kasper Larsen blev ofte brugt på Venstre back.

          Det er altid dejligt at få gamle Odense drenge hjem igen. Men syntes ingen af var store profiler og tror sagtens vi kan finde bedre.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af eilman Se indlæg

            Jeg husker bestemt også DH som den bedste af de to. Men han var også ældre og fik flere kampe. Desuden spillede han på sin favorit plads. Kasper Larsen blev ofte brugt på Venstre back.

            Det er altid dejligt at få gamle Odense drenge hjem igen. Men syntes ingen af var store profiler og tror sagtens vi kan finde bedre.
            Jeg husker bestemt DH som en profil og en lederskikkelse, da han forlod os. KL virkede derimod som om, han var gået en smule i stå, og til tider var han vel også kun tredjevalg i vores dengang tomandsforsvar. Så der kommer det imo meget an på, hvordan han har udviklet sig siden.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              FS ved ik en skid. Men derfor kan de jo godt få ret. Jeg tror nu mest på det fordi Tydeligvis har meldt den op tidligere
              Så vidt jeg ved, så er Obbekjær lige så meget i Brighton for at se, om det er interessant for ham. Brighton har set ham spille og træne rigtig mange gange i 2019, så de ved godt, hvilken spiller de har med at gøre. Jeg fik at vide, at OB og Brighton nærmest er enige. Men nu må vi se.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Tydeligvis Se indlæg

                Så vidt jeg ved, så er Obbekjær lige så meget i Brighton for at se, om det er interessant for ham. Brighton har set ham spille og træne rigtig mange gange i 2019, så de ved godt, hvilken spiller de har med at gøre. Jeg fik at vide, at OB og Brighton nærmest er enige. Men nu må vi se.
                Nærmest er enige? Kan vi tolke det som at der kommer et salg af obbekjær ingen for de næste dage?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af chrisser1990 Se indlæg

                  Nærmest er enige? Kan vi tolke det som at der kommer et salg af obbekjær ingen for de næste dage?
                  Jeg ved ikke, om vi kan forvente et salg. Blot at de to klubber i hvert fald har haft kontakt længe, og at forhandlingerne har været gode. Hvis det blot var op til dem, så ville vi nok allerede have solgt Obbekjær til Brighton. Det er op til Obbekjær. Personligt tror jeg godt, han kan klare sig i Brighton. Men det kan være, han ikke selv har lyst til at skifte endnu. Vi bliver nok snart meget klogere.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Tydeligvis Se indlæg

                    Så vidt jeg ved, så er Obbekjær lige så meget i Brighton for at se, om det er interessant for ham. Brighton har set ham spille og træne rigtig mange gange i 2019, så de ved godt, hvilken spiller de har med at gøre. Jeg fik at vide, at OB og Brighton nærmest er enige. Men nu må vi se.
                    Præcis. Det skrev jeg også i en post tidligere. Prøvetræningen er lige så meget for Daniels skyld. Transfers med de helt unge er ofte længere undervejs og spørgsmålet er om man overhovedet gennemfører det i dette vindue. Hvis alle bliver enige. Mon ikke de bruger lidt tid derovre nu til at snakke personlige forhold,løn osv

                    Er dog meget spændt på prisen. Har vi flyttet os på hvad vi kan få for sådanne spillere? Jeg håber det

                    Comment


                      Søren Reese har været omtalt her i tråden som en mulighed - bold mener, at han er på vej til Esbjerg på leje: https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...lland-reserve/

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                        Søren Reese har været omtalt her i tråden som en mulighed - bold mener, at han er på vej til Esbjerg på leje: https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...lland-reserve/
                        Godt for dem. Kort leje da de ingen penge har. Mere spændt på hvad der sker med James

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af eilman Se indlæg

                          Jeg husker bestemt også DH som den bedste af de to. Men han var også ældre og fik flere kampe. Desuden spillede han på sin favorit plads. Kasper Larsen blev ofte brugt på Venstre back.

                          Det er altid dejligt at få gamle Odense drenge hjem igen. Men syntes ingen af var store profiler og tror sagtens vi kan finde bedre.
                          Kasper Larsen var dels ret ung, og som en anden nævnte bar han sammen med Høegh en stor byrde på et hold, der performede ringe. Han var dog ikke så ringe at han på et tidspunkt ikke var rygtet til FCK F.eks. Det snakkede vi en del om i min vennekreds, hvor der er et par FCK’ere.

                          Comment


                            Nu bliver der diskuteret rigtig meget midterforsvar, jeg er langt mere bekymret for venstre (Wing)back.

                            Madu er umiddelbart ikke et hit og Barrett har heller ikke vist det store (skader og næsten mere tid på bænken end på banen da han var “klar”).

                            Randers har byttet Conboy til J. Lauridsen, som jeg synes er bedre end Barrett. Måske ikke på topniveau, men bedre defensivt og niveauer over Barrett i indlægspillet. Om forskellen på offensiv back og wing back så er så stor at han ikke passer ind, det ved jeg ikke.

                            Dal Hende har været nævnt, og det ville da være en super signing, men selvom Drachman og Dal Hende er tætte venner, så tror jeg ikke helt på det.
                            En enkelt nævnte Joel Andersons lillebror som et emne (ikke som rygte, men som indspark).
                            Andre bud?

                            Meget af vores spil afhænger af vores back (både h og v) og derfor mener jeg at venstreback er vigtigere at få dækket af end midterforsvaret.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
                              Nu bliver der diskuteret rigtig meget midterforsvar, jeg er langt mere bekymret for venstre (Wing)back.

                              Madu er umiddelbart ikke et hit og Barrett har heller ikke vist det store (skader og næsten mere tid på bænken end på banen da han var “klar”).

                              Randers har byttet Conboy til J. Lauridsen, som jeg synes er bedre end Barrett. Måske ikke på topniveau, men bedre defensivt og niveauer over Barrett i indlægspillet. Om forskellen på offensiv back og wing back så er så stor at han ikke passer ind, det ved jeg ikke.

                              Dal Hende har været nævnt, og det ville da være en super signing, men selvom Drachman og Dal Hende er tætte venner, så tror jeg ikke helt på det.
                              En enkelt nævnte Joel Andersons lillebror som et emne (ikke som rygte, men som indspark).
                              Andre bud?

                              Meget af vores spil afhænger af vores back (både h og v) og derfor mener jeg at venstreback er vigtigere at få dækket af end midterforsvaret.
                              Der skal helt sikkert arbejdes på en løsning mht VB. Men pt har vi 2 plus Oli som klart har haft sine bedste kampe på venstreback. Så mon ikke at arbejdet omkring VB begynder allerede i foråret og Ole Spion får det som opgave

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
                                Nu bliver der diskuteret rigtig meget midterforsvar, jeg er langt mere bekymret for venstre (Wing)back.

                                Madu er umiddelbart ikke et hit og Barrett har heller ikke vist det store (skader og næsten mere tid på bænken end på banen da han var “klar”).

                                Randers har byttet Conboy til J. Lauridsen, som jeg synes er bedre end Barrett. Måske ikke på topniveau, men bedre defensivt og niveauer over Barrett i indlægspillet. Om forskellen på offensiv back og wing back så er så stor at han ikke passer ind, det ved jeg ikke.

                                Dal Hende har været nævnt, og det ville da være en super signing, men selvom Drachman og Dal Hende er tætte venner, så tror jeg ikke helt på det.
                                En enkelt nævnte Joel Andersons lillebror som et emne (ikke som rygte, men som indspark).
                                Andre bud?

                                Meget af vores spil afhænger af vores back (både h og v) og derfor mener jeg at venstreback er vigtigere at få dækket af end midterforsvaret.
                                https://www.transfermarkt.com/niklas...spieler/113039

                                https://www.transfermarkt.com/simen-...spieler/230985

                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X