Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Der arbejdes på en CF, men jeg vil være overrasket, hvis der sker noget på dén plads, før sidst i vinduet.

    Helt personligt, så synes jeg vi har så mange sub-par garderinger / polyvante / whatever, at jeg hellere vil vente til feks sommeren, hvis det så betyder, at vi får den rigtige spiller, fra den rigtige hylde, på en ordentlig kontrakt.

    Jeg er sgu lidt træt af lige ved og næsten.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
      Der arbejdes på en CF, men jeg vil være overrasket, hvis der sker noget på dén plads, før sidst i vinduet.

      Helt personligt, så synes jeg vi har så mange sub-par garderinger / polyvante / whatever, at jeg hellere vil vente til feks sommeren, hvis det så betyder, at vi får den rigtige spiller, fra den rigtige hylde, på en ordentlig kontrakt.

      Jeg er sgu lidt træt af lige ved og næsten.
      Helt enig, vi mangler klasse i forsvaret, men det må rigtigt gerne være slut med plan C/D/E, så lykkes vi ikke med plan A ser jeg også hellere at vi fortsætter med truppen som den ser ud nu hvis vi så kan få den rigtige spiller til sommer.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
        Der arbejdes på en CF, men jeg vil være overrasket, hvis der sker noget på dén plads, før sidst i vinduet.

        Helt personligt, så synes jeg vi har så mange sub-par garderinger / polyvante / whatever, at jeg hellere vil vente til feks sommeren, hvis det så betyder, at vi får den rigtige spiller, fra den rigtige hylde, på en ordentlig kontrakt.

        Jeg er sgu lidt træt af lige ved og næsten.
        Den rigtige spiller skal findes - faktisk mangler vi 2 til start 11, hvis vi skal spille 3-5-2. AJA er en udmærket gardering. Der rykker 3 hold ud, og hvis man ende som nr. 3 i en nedrykningspule så er der drama, og held/skader/karantæne kan spille ind.
        Vores forsvar er svækket, så der skal mindst en ind. Det skal ikke bare være endnu en kønsløs JH sign, men en som kan flytte os, og sikre en top 6 placering.

        Comment


          Burde vi ikke kunne være en lige så attraktiv lejedestination som en klub i sub-toppen i anden bundesliga? Når nu man tager hans tilhørsforhold til klubben og byen i betragtning.
          https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...-til-tyskland/

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
            Burde vi ikke kunne være en lige så attraktiv lejedestination som en klub i sub-toppen i anden bundesliga? Når nu man tager hans tilhørsforhold til klubben og byen i betragtning.
            https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...-til-tyskland/
            Det er jo en klub der kæmper om oprykning til Bundesligaen. Det er svært at konkurrere mod for en midterklub i Suppen. Lyder heller ikke til at være på leje, men som køb.
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
              Burde vi ikke kunne være en lige så attraktiv lejedestination som en klub i sub-toppen i anden bundesliga? Når nu man tager hans tilhørsforhold til klubben og byen i betragtning.
              https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...-til-tyskland/
              Måske for JR personligt, men for fiorentina vil det måske give mere at han spiller om oprykning i tyskland end at han risikerer at spille ligegyldig nedrykningsslutspil i Danmark.
              men vi burde da have kontakterne til at få den slags i hus. Vi må da have snakket med fiorentina i sin tid, da vi hentede zohore, selvom han godt nok lige havde fået ophævet kontrakten dernede. Men det kræver selvfølgelig at vi ønsker at leje.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                Det er jo en klub der kæmper om oprykning til Bundesligaen. Det er svært at konkurrere mod for en midterklub i Suppen. Lyder heller ikke til at være på leje, men som køb.
                Hov ja, ved ikke hvorfor jeg læste det som, at det var en lejeaftale. Så er en klub med ambitioner om Bundesliga selvfølgelig mere interessant.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                  Det er jo en klub der kæmper om oprykning til Bundesligaen. Det er svært at konkurrere mod for en midterklub i Suppen. Lyder heller ikke til at være på leje, men som køb.
                  Karriereplanlægning er en by i Rusland for mange unge danske fodboldspillere.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                    Karriereplanlægning er en by i Rusland for mange unge danske fodboldspillere.
                    Hvad har det med Jacob Rasmussen at gøre?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                      Burde vi ikke kunne være en lige så attraktiv lejedestination som en klub i sub-toppen i anden bundesliga? Når nu man tager hans tilhørsforhold til klubben og byen i betragtning.
                      https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...-til-tyskland/
                      Hvis de kåber ham så skulle det give til mi det lidt uddanelsespenge til os. :-)
                      Men for JR lyder det ikke så godt. 22år og allerede næsten en cv som en fodboldnomad uden det store gennembrud.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                        Hvis de kåber ham så skulle det give til mi det lidt uddanelsespenge til os. :-)
                        Men for JR lyder det ikke så godt. 22år og allerede næsten en cv som en fodboldnomad uden det store gennembrud.
                        Hvis det er til 2. Bundesliga er der nok trods alt begrænset hvor stort et beløb, det handler om. Og det ved jeg ikke, om jeg er enig i. Han havde vældig meget succes i Empoli sidste sæson, men det er så vidt jeg har forstået primært været en skade i opstarten, der har gjort, at han ikke er i nærheden af holdet i Fiorentina.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                          Hvis det er til 2. Bundesliga er der nok trods alt begrænset hvor stort et beløb, det handler om. Og det ved jeg ikke, om jeg er enig i. Han havde vældig meget succes i Empoli sidste sæson, men det er så vidt jeg har forstået primært været en skade i opstarten, der har gjort, at han ikke er i nærheden af holdet i Fiorentina.
                          Fiorentina gav angiveligt ca 50 mio kr for ham sidste år. Det får de næppe igen, men de forærer ham nok ikke bare væk, så der må jo være noget økonomi involveret i det, hvis han laver et permanent skifte.

                          Comment


                            Transfersnak i SFÅ podcast hvor et par nye navne smides i rygtepuljen

                            https://soundcloud.com/obstemmer/sfa-transferspecial

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Transfersnak i SFÅ podcast hvor et par nye navne smides i rygtepuljen

                              https://soundcloud.com/obstemmer/sfa-transferspecial
                              Hvilke navne?
                              siden 1887

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                                Hvilke navne?
                                Kan ikke huske det hele, men Kasper Larsen blev vidst nævnt af Lasse Vøge som jo breakede Sabbi. Og der blev også snakket nye backs.
                                En ganske interessant times lytning

                                Comment

                                Working...
                                X