Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af chrisser1990 Se indlæg
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...Op6zlGPzB4nJFM

    Kunne man forestille sig at NT er klar til at bruge nogle millioner på at hente Daniel Høegh hjem??
    At vi kan slå Sønderjyske er vel ingen overraskelse. De har bare fået mere for pengene end vi har de seneste år.
    Det ville være fedt med DH, men spørgsmålet er også om han tænker tiden er inde til at vende tilbage til DK.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

      At vi kan slå Sønderjyske er vel ingen overraskelse. De har bare fået mere for pengene end vi har de seneste år.
      Det ville være fedt med DH, men spørgsmålet er også om han tænker tiden er inde til at vende tilbage til DK.
      Han er lige fyldt 29 forleden. Så finder han en anden klub til sommer på fx en 2 årig kontrakt vil han være 31,5 i sommeren 2022. Det kan måske godt gå på en 2-3 årig kontrakt da han er kulturbærer meeen det er ikke super optimalt for os hvis DH vil slutte sin karriere hos os og stadig være på toppen det meste af tiden. Men jeg frygter det godt kunne blive scenariet mm han får et beløb der svarer nogenlunde til det han tjener i Holland efter skat(evt stort sign on fee)

      Hvis vi skal tilbage på toppen er vi nød til at overbyde andre klubber lidt på løn når den rigtige dukker op da vi ikke rigtig kan tilbyde dem noget specielt sportsligt endnu. Og det må gøres hvis muligheden opstår ved en kulturbærer som DH eller en Sabbi som har stort vidresalgs potentiale

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

        At vi kan slå Sønderjyske er vel ingen overraskelse. De har bare fået mere for pengene end vi har de seneste år.
        Det ville være fedt med DH, men spørgsmålet er også om han tænker tiden er inde til at vende tilbage til DK.
        Nej det er ikke nogen overraskelse, men det er et tegn på nye tider. Her tænker jeg også på at vi, efter sigende, skulle have tilbudt Sabbi en bedre løn end Bundby.

        Om han vil tilbage til DK nu her, skal jeg ikke kunne sige. Jeg håber dog meget på det!! Hvis han vil tilbage nu her, så vil det være tåbeligt, hvis man ikke forsøgte at få ham hjem

        Comment


          Oprindeligt indsendt af chrisser1990 Se indlæg
          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...Op6zlGPzB4nJFM

          Kunne man forestille sig at NT er klar til at bruge nogle millioner på at hente Daniel Høegh hjem??
          Kunne også være, at hr. Haysen siger sådan (altså at vi skruer op), fordi det er det indtryk han fik under jobsamtalerne til sporschefposten :)
          Men det er da dejligt, hvis det er rigtigt, at vi skruer lidt op. Så skal vi bare bruge pengene klogt og med perspektiv

          Comment


            Oprindeligt indsendt af chrisser1990 Se indlæg
            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...Op6zlGPzB4nJFM

            Kunne man forestille sig at NT er klar til at bruge nogle millioner på at hente Daniel Høegh hjem??
            Tror helt sikkert at NT har millionerne klar. Tror nemlig ikke vi taler om det store, da han blot har et halvt år tilbage. Tror alt vedr. Høegh afhænger af ham selv. Økonomisk får han nok en løn pt. vi ikke kan hamle op med, uanset om NT har åbnet for tegnebogen eller ej. Venter han derfor til sommer, så får han et halvt års god løn og får en sign on fee ved næste underskrift. Derfor tror jeg ikke på at det bliver i dette vindue vi får ham. Vi har dog før set spillere tænke mere sportsligt end økonomisk, så er han en af dem og har udsigt til bænken hele foråret, så kan hjertet lokke. Det håber vi alle sammen bliver tilfældet, for tror helt sikkert OB står med åbne arme og har forhørt sig løbende i længere tid omkring hans planer

            Comment


              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

              Tror helt sikkert at NT har millionerne klar. Tror nemlig ikke vi taler om det store, da han blot har et halvt år tilbage. Tror alt vedr. Høegh afhænger af ham selv. Økonomisk får han nok en løn pt. vi ikke kan hamle op med, uanset om NT har åbnet for tegnebogen eller ej. Venter han derfor til sommer, så får han et halvt års god løn og får en sign on fee ved næste underskrift. Derfor tror jeg ikke på at det bliver i dette vindue vi får ham. Vi har dog før set spillere tænke mere sportsligt end økonomisk, så er han en af dem og har udsigt til bænken hele foråret, så kan hjertet lokke. Det håber vi alle sammen bliver tilfældet, for tror helt sikkert OB står med åbne arme og har forhørt sig løbende i længere tid omkring hans planer

              Det kunne også være at vi kunne låne ham de næste 6 måneder, hvis det er, så kan vi jo altid skrive med ham i løbet af det halve år, vil da også være dumt at signe ham, hvis han virkelig ikke har niveauet mere, selv om jeg er ret sikker på at han godt kan være med i Superligaen.
              Ved at låne ham kan vi jo så risikere at han ikke vil signe med os, men kan også være vi har ham fra sommer, men de ikke vil bruge ham dernede alligevel og vi ikke kan ramme en pris, men kan ramme en låne aftale, selv om jeg tvivler på den sidste del her :)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg


                Det kunne også være at vi kunne låne ham de næste 6 måneder, hvis det er, så kan vi jo altid skrive med ham i løbet af det halve år, vil da også være dumt at signe ham, hvis han virkelig ikke har niveauet mere, selv om jeg er ret sikker på at han godt kan være med i Superligaen.
                Ved at låne ham kan vi jo så risikere at han ikke vil signe med os, men kan også være vi har ham fra sommer, men de ikke vil bruge ham dernede alligevel og vi ikke kan ramme en pris, men kan ramme en låne aftale, selv om jeg tvivler på den sidste del her :)
                Vil ikke være dumt at låne ham først

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg


                  Det kunne også være at vi kunne låne ham de næste 6 måneder, hvis det er, så kan vi jo altid skrive med ham i løbet af det halve år, vil da også være dumt at signe ham, hvis han virkelig ikke har niveauet mere, selv om jeg er ret sikker på at han godt kan være med i Superligaen.
                  Ved at låne ham kan vi jo så risikere at han ikke vil signe med os, men kan også være vi har ham fra sommer, men de ikke vil bruge ham dernede alligevel og vi ikke kan ramme en pris, men kan ramme en låne aftale, selv om jeg tvivler på den sidste del her :)
                  Oprindeligt indsendt af chrisser1990 Se indlæg

                  Vil ikke være dumt at låne ham først
                  Tror ikke man bare kan låne en Daniel Høegh. Lur mig om en “låneaftale” ikke bare vil koste det samme som at købe ham fri. Specielt ikke deres anfører som de nok gerne vil beholde hvis de kunne

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg



                    Tror ikke man bare kan låne en Daniel Høegh. Lur mig om en “låneaftale” ikke bare vil koste det samme som at købe ham fri. Specielt ikke deres anfører som de nok gerne vil beholde hvis de kunne
                    Må indrømme, at jeg ikke er helt opdateret... men har han ikke siddet på bænken efter sin skade eller er han blevet fast mand i forsvaret igen ?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg



                      Tror ikke man bare kan låne en Daniel Høegh. Lur mig om en “låneaftale” ikke bare vil koste det samme som at købe ham fri. Specielt ikke deres anfører som de nok gerne vil beholde hvis de kunne
                      https://www.transfermarkt.de/daniel-.../spieler/99100
                      Ifølge transfermarkt koster DH omkring 1 mio €. Tror næppe at det koster så meget at få en låneaftale på plads.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af chrisser1990 Se indlæg

                        https://www.transfermarkt.de/daniel-.../spieler/99100
                        Ifølge transfermarkt koster DH omkring 1 mio €. Tror næppe at det koster så meget at få en låneaftale på plads.
                        De beløb transfermarkt nævner kan du ikke tage som reelt/seriøst.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          Må indrømme, at jeg ikke er helt opdateret... men har han ikke siddet på bænken efter sin skade eller er han blevet fast mand i forsvaret igen ?
                          Han har siddet på bænken ja. Men det er da bestemt ikke ensbetydende med at de vil af med ham bare fordi han er reserve(nok 1. Reserve). De skal jo også have en bred trup og når man er anfører har man altså også en vigtig funktion på holdet. Sådan en “låner” man ikke bare ud.
                          I min verden er DH i dette vindue tæt på urealistisk da han skal købes fri. Men jeg havde da håbet på vi kunne skrive med ham allerede nu og han så tiltræder til sommer

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af chrisser1990 Se indlæg

                            https://www.transfermarkt.de/daniel-.../spieler/99100
                            Ifølge transfermarkt koster DH omkring 1 mio €. Tror næppe at det koster så meget at få en låneaftale på plads.
                            Han er næppe så dyr. Men en decideret låneaftale kan aldrig komme på plads når personen har 6 måneder tilbage af sin aftale. Så kan man jo lige så godt bare ophæve kontrakten og sende ham videre

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Han har siddet på bænken ja. Men det er da bestemt ikke ensbetydende med at de vil af med ham bare fordi han er reserve(nok 1. Reserve). De skal jo også have en bred trup og når man er anfører har man altså også en vigtig funktion på holdet. Sådan en “låner” man ikke bare ud.
                              I min verden er DH i dette vindue tæt på urealistisk da han skal købes fri. Men jeg havde da håbet på vi kunne skrive med ham allerede nu og han så tiltræder til sommer
                              Ville heller ikke have noget i mod hvis man gør lige som man gjorde med Lieder og Sabbi, men vi har hårdt brug for at forstærke forsvaret i dette vindue. Tænker du da Okore eller hvem ser du som kan gå ind og forstærke det lige nu?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af chrisser1990 Se indlæg

                                Ville heller ikke have noget i mod hvis man gør lige som man gjorde med Lieder og Sabbi, men vi har hårdt brug for at forstærke forsvaret i dette vindue. Tænker du da Okore eller hvem ser du som kan gå ind og forstærke det lige nu?
                                Det kommer nok lidt an på DH situationen.
                                Hvis det virker umuligt at lave en aftale med DH går man 99% efter en profil. Okore er et bud men svært at spå om hvem Ole Spion har i kikkerten
                                Hvis man derimod laver en aftale fra sommer med Høegh kunne jeg godt se at man prøver at leje noget et sted og prøver at køre igennem indtil sommer.

                                Mange vil nok være utilfredse hvis det skete, men det vil ikke komme bag på mig. Man har stadig Tverskov,AJA,Marco,Oli og Obbekjær som antalsmæssigt må være nok til at klare sig fornuftigt igennem. Så kunne man forstærke midtbanen ydeligere som kompensation for et lidt svækket forsvar og være ca i 0 på vinduet plus det Aron måske bibringer

                                Jeg drømmer allerede om næste sæson hvis pengetanken virkelig er åbnet lidt mere og ydeligere profiler er på vej. Så lever jeg med hvis vi misser Top 6 for truppen har ikke haft samme kvalitet unden Grytebust og Casper Nielsen når Kløve,Ryan og Barret har været skadet det halve af sæsonen

                                Comment

                                Working...
                                X