Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Det har vi da hørt før jeg gætter på han bliver i Danmark, og måske i OB

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...r-om-udlandet/
    Det håber jeg da godt nok ikke. Okore inden han tog til England, ja tak. Okore efter han kom hjem, kæmpe nej!

    Comment


      Er der slet ikke nogle rygter om centerforsvarsspillere??
      siden 1887

      Comment


        Det er meget uOBsk at købe spillere i begyndelsen af vinduet. Det er til gengæld OBsk at vente til det allersidste og ikke få købt det, vi mangler.
        Nu tror jeg , jeg ved hvorfor. Her et citat fra Fyens.dk- om Sabbi.
        træner Jakob Michelsen kaldet det "godt lavet" af sportscheferne Jesper Hansen og Michael Hemmingsen at få ham

        Tak til MH.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

          Det håber jeg da godt nok ikke. Okore inden han tog til England, ja tak. Okore efter han kom hjem, kæmpe nej!
          Det er jo netop det mange klubber gør, her i blandt OB. Køber og håber på at de kan bringes tilbage til det niveau de havde engang. Jeg vil sige ja-tak hvis det er den mulighed der er.

          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
            Det er meget uOBsk at købe spillere i begyndelsen af vinduet. Det er til gengæld OBsk at vente til det allersidste og ikke få købt det, vi mangler.
            Nu tror jeg , jeg ved hvorfor. Her et citat fra Fyens.dk- om Sabbi.
            træner Jakob Michelsen kaldet det "godt lavet" af sportscheferne Jesper Hansen og Michael Hemmingsen at få ham

            Tak til MH.
            Du overgår dig selv her på målstregen for JH's tid i klubben! Godt gået!
            MH har til gengæld udtalt at al forberedelsen til vinduet allerede var foretaget, da han kom til, og at han kun har været med inde over det allersidste.

            Tak til JH for afakedsgaven.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
              Du overgår dig selv her på målstregen for JH's tid i klubben! Godt gået!
              MH har til gengæld udtalt at al forberedelsen til vinduet allerede var foretaget, da han kom til, og at han kun har været med inde over det allersidste.

              Tak til JH for afakedsgaven.
              Tak til Thorborg og Enrico som har gjort det muligt for JH at slutte af med manér

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                Gad vide om JH planlægger et mikedrop, når han smutter
                Hvor er du, Lasse? Kan høre du næsten citerer mig

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                  Det er meget uOBsk at købe spillere i begyndelsen af vinduet. Det er til gengæld OBsk at vente til det allersidste og ikke få købt det, vi mangler.
                  Nu tror jeg , jeg ved hvorfor. Her et citat fra Fyens.dk- om Sabbi.
                  træner Jakob Michelsen kaldet det "godt lavet" af sportscheferne Jesper Hansen og Michael Hemmingsen at få ham

                  Tak til MH.
                  Tak til JH, som har ansvaret for januars transfervindue.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                    Tak til JH, som har ansvaret for januars transfervindue.
                    Er det ikke lige tidligt nok ... pt er holdet svækket i forhold til efteråret ... og kan desværre forestille mig mange ting der kan gå galt endnu ...
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                      Tak til JH, som har ansvaret for januars transfervindue.
                      Betyder det ingenting for dig og Orskov at jeg blot citerer hvad træneren siger - altså at både nuværende og kommende sportchef har sørget for købet. Og sikkert med opbakning fra Enrico og Thorborg, ja (FmprOB)
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

                        Betyder det ingenting for dig og Orskov at jeg blot citerer hvad træneren siger - altså at både nuværende og kommende sportchef har sørget for købet. Og sikkert med opbakning fra Enrico og Thorborg, ja (FmprOB)
                        Tror ikke du skal regne med den store erkendelse eller indrømmelse her. Jeg argumenterede for noget lignende i en anden tråd, men her fik jeg at vide, at det var et absolut fåtal, som ikke havde empirisk belæg for deres - falske - påstande. Bare lad dem misinformere trådene her på forum. Det hele er åbenbart kontrafaktuelt.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                          Tak til JH, som har ansvaret for januars transfervindue.
                          Det er sørme flot at han gør sit arbejde efter bare syv år på posten...
                          OB: Danske mestre i 2075/6

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Det kommer nok lidt an på DH situationen.
                            Hvis det virker umuligt at lave en aftale med DH går man 99% efter en profil. Okore er et bud men svært at spå om hvem Ole Spion har i kikkerten
                            Hvis man derimod laver en aftale fra sommer med Høegh kunne jeg godt se at man prøver at leje noget et sted og prøver at køre igennem indtil sommer.

                            Mange vil nok være utilfredse hvis det skete, men det vil ikke komme bag på mig. Man har stadig Tverskov,AJA,Marco,Oli og Obbekjær som antalsmæssigt må være nok til at klare sig fornuftigt igennem. Så kunne man forstærke midtbanen ydeligere som kompensation for et lidt svækket forsvar og være ca i 0 på vinduet plus det Aron måske bibringer

                            Jeg drømmer allerede om næste sæson hvis pengetanken virkelig er åbnet lidt mere og ydeligere profiler er på vej. Så lever jeg med hvis vi misser Top 6 for truppen har ikke haft samme kvalitet unden Grytebust og Casper Nielsen når Kløve,Ryan og Barret har været skadet det halve af sæsonen
                            Tror ikke at det er nok med Tverskov, AJA, Marco, Oli og Obbekjær i forsvaret, pga evt skader og karantæne. Jeg vil mene at vi minimum skal have en forsvarspiller i dette vindue for at udfylde bredden. Og det også selvom man skulle købe en ekstra til midten

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Tak til Thorborg og Enrico som har gjort det muligt for JH at slutte af med manér
                              Bestemt!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Det kommer nok lidt an på DH situationen.
                                Hvis det virker umuligt at lave en aftale med DH går man 99% efter en profil. Okore er et bud men svært at spå om hvem Ole Spion har i kikkerten
                                Hvis man derimod laver en aftale fra sommer med Høegh kunne jeg godt se at man prøver at leje noget et sted og prøver at køre igennem indtil sommer.

                                Mange vil nok være utilfredse hvis det skete, men det vil ikke komme bag på mig. Man har stadig Tverskov,AJA,Marco,Oli og Obbekjær som antalsmæssigt må være nok til at klare sig fornuftigt igennem. Så kunne man forstærke midtbanen ydeligere som kompensation for et lidt svækket forsvar og være ca i 0 på vinduet plus det Aron måske bibringer

                                Jeg drømmer allerede om næste sæson hvis pengetanken virkelig er åbnet lidt mere og ydeligere profiler er på vej. Så lever jeg med hvis vi misser Top 6 for truppen har ikke haft samme kvalitet unden Grytebust og Casper Nielsen når Kløve,Ryan og Barret har været skadet det halve af sæsonen
                                Jeg tror du har ret, men samtidig håber jeg også at man skuler lidt til Tverskovs skade. Han har bøvlet med skader hele efteråret og går ind til foråret på begrænset styrke. Hvis ikke det viser sig at han er helt fit for fight i løbet af et par uger, så bør man simpelthen ikke tage chancen med at leje en ala Aja. Så er det simpelthen et must at vi skal have en ind fra absolut øverste hylde.

                                Comment

                                Working...
                                X