Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Rasmus Nikolajsen fra FCM kan sagtens være joker til de navne du nævner .. han har før luftet at han mangler spilletid og af samme grund overvejer fremtiden. 22 år, 191 cm og central forsvarer .. desværre er han forpligtet i FCM til 2023
    Jeg tror der skal en del penge på bordet før, at de overvejer at sælge ham. Han er klart den bedste og mest lovende spiller foruden Scholz og Sviatchenko, og de kan begge sagtens ende med at blive solgt indenfor det næste års tid, og så tror jeg ambitionen er at køre ham ind som afløser, og derfor tror jeg heller ikke han er særligt realistisk for os. De andre de har i overskud derimod, kunne sagtens være i spil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

      Man skal vel også snart begynde at smide Obbekjær med i puljen. Så gerne han fik 10 minutter hist og her, så han føler han er med. Det er bare svært når OB aldrig fører med 2 mål 10 minutter før tid
      Fcn har den fordel at der er ingen kritik af dem når de taber 3 kampe i træk. Det er nemmere for dem at smide 3 unge ind på 17 år.
      Så helst et forsvar med Høegh, Obbekjær, og Tverskov. Måske sker det en dag.
      Jeg så også gerne Obbekjær mere ind omkring holdet. Hvis han er god nok altså. Har det sgu bedst med når de unge bare overhaler de gamle istedet for at skulle tilgodeses mere end godt er

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

        Jeg tror der skal en del penge på bordet før, at de overvejer at sælge ham. Han er klart den bedste og mest lovende spiller foruden Scholz og Sviatchenko, og de kan begge sagtens ende med at blive solgt indenfor det næste års tid, og så tror jeg ambitionen er at køre ham ind som afløser, og derfor tror jeg heller ikke han er særligt realistisk for os. De andre de har i overskud derimod, kunne sagtens være i spil.
        Enig. Tror ikke vi kommer i nærheden af RN med den alder og kontraktlængde han har. FCM har storhedsvanvid over hvad de tror deres spillere koster. Ved godt vi har hentet et par stykker tidligere men føler stadig at det er en “different case”..
        og ligesom dig er jeg sikker på de gerne vil se hvad der sker til sommer først mht Scholz og Svia inden de overhovedet overvejer et salg. Et vintersalg er komplet urealistisk med den sæson de har gang i mm det bliver et stort udenlands salg

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Jeg så også gerne Obbekjær mere ind omkring holdet. Hvis han er god nok altså. Har det sgu bedst med når de unge bare overhaler de gamle istedet for at skulle tilgodeses mere end godt er
          Obbe er en fantastisk spiller. Men, med al respekt, er vores træner ikke meget for at bringe de unge spillere i spil. Et point i seks kampe uden startplads til Obbekjær, Frø eller Eske! Jeg mener, det kunne da ikke være gået meget værre ? Hvis de unge ikke spiller, bliver de ikke dygtigere!

          Comment


            Michael Hemmingsen ny sportsdirektør? Han har vel ikke et kæmpe netværk af internationale kontakter?
            https://fyens.dk/artikel/sport-fyn-erfarer-michael-hemmingsen-ny-sportsdirektør-i-ob
            Last edited by Phob; 27-12-2019, 07:14.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg
              Michael Hemmingsen ny sportsdirektør? Han har vel ikke et kæmpe netværk af internationale kontakter?
              https://fyens.dk/artikel/sport-fyn-erfarer-michael-hemmingsen-ny-sportsdirektør-i-ob
              Men det kan man få. Det er den mindste del af jobbet.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                Men det kan man få. Det er den mindste del af jobbet.
                Præcis. Det fylder selvfølgelig meget hos os fan. Men stort set alle kontakter og netværk ligger ligger hos Ole Spion og selve klubben. Tvivler stærkt på at JH har opbygget det store i sin OB tid

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                  Men det kan man få. Det er den mindste del af jobbet.
                  Men en sportsdirektør er vel mere end blot en bogholder? Han skal vel også, i samråd med træner og andre, have kvalificerede bud på, hvilke nye spillere vi skal købe og kunne, via kontakt med diverse agenter, sælge spillere?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg

                    Men en sportsdirektør er vel mere end blot en bogholder? Han skal vel også, i samråd med træner og andre, have kvalificerede bud på, hvilke nye spillere vi skal købe og kunne, via kontakt med diverse agenter, sælge spillere?
                    Jeg fornemmer ikke JH havde et helvedes godt netværk, han fiskede med få undtagelser kun i den hjemlige andedam, hentede en del på trænernes anbefaling og et par stykker i Norge. Desuden snakkede han tit om at vi gik tilbudt nogle spillere.
                    Gætter da på at den smule netværk JH trods alt har bliver overdraget til Hemme og så ved vi jo intet om hvorvidt Hemme gennem sine bekendtskaber i fodbolden kan få kontakt til nogle vigtige folk rundt omkring.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                      Jeg fornemmer ikke JH havde et helvedes godt netværk, han fiskede med få undtagelser kun i den hjemlige andedam, hentede en del på trænernes anbefaling og et par stykker i Norge. Desuden snakkede han tit om at vi gik tilbudt nogle spillere.
                      Gætter da på at den smule netværk JH trods alt har bliver overdraget til Hemme og så ved vi jo intet om hvorvidt Hemme gennem sine bekendtskaber i fodbolden kan få kontakt til nogle vigtige folk rundt omkring.
                      Præcis! Og det tyder vel ikke på, at MH er et oplagt valg? Kim B havde da, hvis man skulle “fiske” i den lokale å, været et bedre bud. Og han ville gerne have jobbet!

                      Comment


                        JJ vil stadig til udlandet men er også realist og ved der skal bedre og mere kontinuerligt spil til

                        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...landet-kalder/

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                          Men det kan man få. Det er den mindste del af jobbet.
                          Det tror jeg nu ikke det er men i hvert fald vigtigt at omgive sig med folk der har netværk og man kan så håbe på at NT er klar til at skrue op for den del og hente Nedergaard tilbage ..
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg
                              jowjow

                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg
                                Mega flot firkant

                                Comment

                                Working...
                                X