Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    Det gør ikke mig noget at vi lukker hjørnerne og der så ikke kommer nogle spillere ind!...
    Bare vi ikke ender under nr. 8.så vi kan vælge pulje. Det kan godt blive giftigt med EFB, HADERSLEV, Horsens og Lyngby.

    Comment


      Jeg tror der bliver hentet en ny CF, en ny VB, og en mere til midtbanen. Ud evt. Eskesen, Barrett, Greve, og AK. Harboe er også en mulig afgang. Han er åbenbart langt fra spilletid.
      Der er også nogle åbne spørgsmål mht kontraktudløb.
      Det kan blive et for et vinter vindue særdeles aktivt foretagende.

      Comment


        Så kan vi glemme Tom Pettersson:
        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-tager-til-usa
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Pis. Så må vi gå efter Reese eller James i FCM.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

            Pis. Så må vi gå efter Reese eller James i FCM.
            Eller Daniel Høegh
            siden 1887

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

              Pis. Så må vi gå efter Reese eller James i FCM.
              Lad os nu håbe at vi har større ambitioner end Reese. James er jeg lidt i tvivl om. Hvad har vi at bedømme ham på?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                Eller Daniel Høegh
                Nu skal jeg ærligt indrømme, at jeg ikke følger den hollandske liga super tæt. Men er Daniel Høegh en reel forstærkning eller er det mere en dejlig, romantisk tanke at han skulle vende hjem - lidt a la Lindegaard?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Lad os nu håbe at vi har større ambitioner end Reese. James er jeg lidt i tvivl om. Hvad har vi at bedømme ham på?
                  I virkeligheden ikke særligt meget, men ud fra de ting man hørte om ham da han i sin tid var udlejet til 1. div. synes jeg han lød lidt som en Bubacarr Sanneh, som den med afstand bedste midterforsvarer i 1 div. Man kan selvfølgelig sætte spørgsmålstegn ved ham i det han ikke spiller for FCM, men det er også nogle klasse spillere han har konkurreret med i Herning. Reese har jeg ingen fidus til, men James synes jeg lyder rimelig spændende. Hvis man skulle hente en FCM reserve ind synes jeg dog en spiller som Rasmus Nicolaisen lyder mere interessant. Jeg kan dog ikke se hvorfor FCM skulle være interesseret i at sælge til en anden superligaklub - med mindre det skulle være ren good will for at imødekomme sin spillers ønske om et skifte.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

                    Nu skal jeg ærligt indrømme, at jeg ikke følger den hollandske liga super tæt. Men er Daniel Høegh en reel forstærkning eller er det mere en dejlig, romantisk tanke at han skulle vende hjem - lidt a la Lindegaard?
                    Den Daniel Høegh vi sendte til udlandet i sin tid ville være en klar forstærkning for vores nuværende forsvar - og jeg kan ikke se hvorfor han skulle være blevet en dårligere spiller siden han var i OB sidst.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

                      Nu skal jeg ærligt indrømme, at jeg ikke følger den hollandske liga super tæt. Men er Daniel Høegh en reel forstærkning eller er det mere en dejlig, romantisk tanke at han skulle vende hjem - lidt a la Lindegaard?
                      Den hollandske liga er meget sammenlignelig med den danske, den er dog mere teknisk betonet og mere præget af speed end styrke i forhold til den danske. Men FCM og FCK ville være top 3-5 i holland pt, holdene i det danske midterfeldt ville nok ligge på sammenlignelige pladser i holland og bundholdene i DK ville være klare nedrykkere. FCN ville nok klare sig lidt bedre i holland end i DK. Ligaen er 50% størrer, og deres næstbedste række er for den bedste halvdel markant over den danske 1 division mens den laveste halvdel nok er på niveau med den bedste del af den danske 1 div. Det bliver dog forplumret af at reserveholdene for de bedste klubber må spille med i de lavere divisioner, på godt og ondt. Siger ham der har boet nogle år i Holland. ;)

                      Daniel Høegh ville være konge at få hjem, han har formentlig et langt højere niveau i opspillet end da han forlod os.

                      Comment


                        stonebear


                        Manden har ikke spillet i halvt år er det bedste modargument for at han ikke skal hentes. Men ingen tvivl, 2 år som fast mand i Holland, kombineret med kontraktudløb til næste sommer. For mig at se er det en win/win for OB. Daniel kommer tættere på spilletid i OB og står derved stærkere til sommer, mens at OB får den CB de har ledt efter.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                          Pis. Så må vi gå efter Reese eller James i FCM.
                          Hvorfor pis, er han god?
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlæg

                            Den hollandske liga er meget sammenlignelig med den danske, den er dog mere teknisk betonet og mere præget af speed end styrke i forhold til den danske. Men FCM og FCK ville være top 3-5 i holland pt, holdene i det danske midterfeldt ville nok ligge på sammenlignelige pladser i holland og bundholdene i DK ville være klare nedrykkere. FCN ville nok klare sig lidt bedre i holland end i DK. Ligaen er 50% størrer, og deres næstbedste række er for den bedste halvdel markant over den danske 1 division mens den laveste halvdel nok er på niveau med den bedste del af den danske 1 div. Det bliver dog forplumret af at reserveholdene for de bedste klubber må spille med i de lavere divisioner, på godt og ondt. Siger ham der har boet nogle år i Holland. ;)

                            Daniel Høegh ville være konge at få hjem, han har formentlig et langt højere niveau i opspillet end da han forlod os.
                            Han har spillet 6 minutter i ligaen i dette efterår. Det får mig ikke til at falde på halen, selvom jeg godt ved, han har været skadet noget af tiden. Og at han er blevet ældre er ikke nødvendigvis lig med, at han er bedre end da han forlod os eller er i bedre forfatning rent fysisk, hvis han kom tilbage. Jeg kan komme i tanke om adskillige forsvarsspillere, hvis niveau dalede efterhånden som alderen indhentede dem. Og det er ikke fordi, jeg har noget imod DH - jeg har faktisk altid været begejstret for ham. Men han skal kun tilbage, hvis han er en reel forstærkning og ikke på grund af fordums tiders præstationer.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

                              Han har spillet 6 minutter i ligaen i dette efterår. Det får mig ikke til at falde på halen, selvom jeg godt ved, han har været skadet noget af tiden. Og at han er blevet ældre er ikke nødvendigvis lig med, at han er bedre end da han forlod os eller er i bedre forfatning rent fysisk, hvis han kom tilbage. Jeg kan komme i tanke om adskillige forsvarsspillere, hvis niveau dalede efterhånden som alderen indhentede dem. Og det er ikke fordi, jeg har noget imod DH - jeg har faktisk altid været begejstret for ham. Men han skal kun tilbage, hvis han er en reel forstærkning og ikke på grund af fordums tiders præstationer.
                              Han var skadet op til sæsonstart, og træneren har set andre veje lige siden. Han var anfører i sidste sæson for klubben, hvor man også valgte at udløse en klausul på 1-års forlængelse. Kunne en af grundene til at han ikke har spillet så meget være, at han har givet udtryk for, at dette var hans sidste sæson i klubben, hvorfor man måske har valgt at satse på andre i stedet?

                              Han startede ud som fast mand i Basel, og har spillet mere eller mindre fast i Heerenveen (som sagt endda som anfører), indtil i sommer - så jeg er ret overbevist om, at han kan gøre en forskel på vores hold.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

                                Han har spillet 6 minutter i ligaen i dette efterår. Det får mig ikke til at falde på halen, selvom jeg godt ved, han har været skadet noget af tiden. Og at han er blevet ældre er ikke nødvendigvis lig med, at han er bedre end da han forlod os eller er i bedre forfatning rent fysisk, hvis han kom tilbage. Jeg kan komme i tanke om adskillige forsvarsspillere, hvis niveau dalede efterhånden som alderen indhentede dem. Og det er ikke fordi, jeg har noget imod DH - jeg har faktisk altid været begejstret for ham. Men han skal kun tilbage, hvis han er en reel forstærkning og ikke på grund af fordums tiders præstationer.
                                Han missede det meste af optakten, han har fysisk nok haltet efter og så har heerenveen gang i en ret god sæson hvor de har inkasseret ret få mål. Det synes jeg ikke ligefrem taler imod DH, det er snarer et spørgsmål om dårlig timing og gode konkurrenter.

                                Comment

                                Working...
                                X