Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
    Det lyder spændende! Lad os håbe, at du kan få endnu mere kød på rygtet i den kommende tid. :-)
    Jeg har masser af kød. Er bare i tvivl om jeg skal poste det eller ej. Infoen er 100% true. Kunne bare ikke nære mig med en lille teaser
    Men det er IKKE transfer relateret

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Jeg har masser af kød. Er bare i tvivl om jeg skal poste det eller ej. Infoen er 100% true. Kunne bare ikke nære mig med en lille teaser
      Men det er IKKE transfer relateret
      Oh, interessant. Det kan være så meget så. Forlængelse med JM? Stadionnyt? En investering af en eller anden art?

      Du skal helt selv afgøre, hvad du kan tilføje yderligere. Det allervigtigste er jo, at du ikke går for langt og kommer til at svigte en fortrolighed eller bringe din kilde i forlegenhed, hvis det bliver for nemt at lægge to og to sammen. :-)
      Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


      Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Jeg har masser af kød. Er bare i tvivl om jeg skal poste det eller ej. Infoen er 100% true. Kunne bare ikke nære mig med en lille teaser
        Men det er IKKE transfer relateret
        Er Thorborg ved at lave en “Henrik Lind” og ligger en halv milliard til et nyt stadion?
        Han har trods alt været igang med at frigøre midler i stor stil på det seneste
        We are what we repeatedly do. Excellence, therefore, is not an act, but a habit.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Jeg har masser af kød. Er bare i tvivl om jeg skal poste det eller ej. Infoen er 100% true. Kunne bare ikke nære mig med en lille teaser
          Men det er IKKE transfer relateret
          Hey .. Giv en luns
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Jeg har masser af kød. Er bare i tvivl om jeg skal poste det eller ej. Infoen er 100% true. Kunne bare ikke nære mig med en lille teaser
            Men det er IKKE transfer relateret
            Plz, luk de hjørner!!!!
            siden 1887

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Aristoteles Se indlæg

              Er Thorborg ved at lave en “Henrik Lind” og ligger en halv milliard til et nyt stadion?
              Han har trods alt været igang med at frigøre midler i stor stil på det seneste
              Han er ihvertfald begyndt at sælge ud af sine ejendomme, så man kunne da håbe på at det var for at bruge midlerne på investering i et nyt stadion i stedet.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                Han er ihvertfald begyndt at sælge ud af sine ejendomme, så man kunne da håbe på at det var for at bruge midlerne på investering i et nyt stadion i stedet.
                Købte han ikke Palle Jensen hytte på Langlinje

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                  Købte han ikke Palle Jensen hytte på Langlinje
                  Det var nu kun for et mindre beløb. Og rent privat. Har intet med OSE at gøre.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Jeg har masser af kød. Er bare i tvivl om jeg skal poste det eller ej. Infoen er 100% true. Kunne bare ikke nære mig med en lille teaser
                    Men det er IKKE transfer relateret
                    Er det noget du forventer vi snart hører mere om?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg

                      Oh, interessant. Det kan være så meget så. Forlængelse med JM? Stadionnyt? En investering af en eller anden art?

                      Du skal helt selv afgøre, hvad du kan tilføje yderligere. Det allervigtigste er jo, at du ikke går for langt og kommer til at svigte en fortrolighed eller bringe din kilde i forlegenhed, hvis det bliver for nemt at lægge to og to sammen. :-)
                      Oprindeligt indsendt af Aristoteles Se indlæg

                      Er Thorborg ved at lave en “Henrik Lind” og ligger en halv milliard til et nyt stadion?
                      Han har trods alt været igang med at frigøre midler i stor stil på det seneste
                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                      Hey .. Giv en luns
                      Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                      Plz, luk de hjørner!!!!
                      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                      Han er ihvertfald begyndt at sælge ud af sine ejendomme, så man kunne da håbe på at det var for at bruge midlerne på investering i et nyt stadion i stedet.
                      Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg

                      Er det noget du forventer vi snart hører mere om?
                      Er ved at finde ud af om det kan postes eller ej. Men nogle gode gæt.
                      Svært at sige om det tager dage,uger eller måneder men der er noget stort i gære

                      Comment


                        [QUOTE=mckellberg;n244827]1 år mere til Ramon, hent Høegh hjem. Det må være det optimale scenarie, hvis det samtidig skal være realistisk.[/QUOTE
                        Last edited by Magge; 14-12-2019, 06:52.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg











                          Er ved at finde ud af om det kan postes eller ej. Men nogle gode gæt.
                          Svært at sige om det tager dage,uger eller måneder men der er noget stort i gære
                          Fremragende du er god til at holde gryden i kog Jeg håber i al beskedenhed på et nyt stadion og nye stærke spillere .. bare til den nye sæsonstart

                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Hører lidt på vandrørne at der snart godt kunne komme et punkt mere *
                            Det er en af de store der arbejdes ihærdigt på
                            Når du skriver det på den måde, så kan jeg også kun komme på et nyt stadion eller alternativt en modernisering, i forhold til de øvrige punkter du allerede har listet op, så er det umiddelbart den eneste jeg kan komme på mangler. Ellers skal det være noget med investorer udefra, men det tror jeg ikke på.
                            Hvis nyheden er i den kaliber og den er klar til at blive breaket, vil jeg skyde på at man sender den ud jule aften eller som tidlig julegave en dag eller to før. Spændende er det i hvert fald!!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Hører lidt på vandrørne at der snart godt kunne komme et punkt mere *
                              Det er en af de store der arbejdes ihærdigt på
                              Det lyder virkelig spændende. En forlængelse med vores trænerteam vil være super. En større opgradering af stadion vil være fantastisk. Hvis AGF kan skrabe op mod 500 mill. sammen til nyt stadion så må Fyns største erhvervsnetværk også kunne hjælpe, så Odense kan få et ordentligt tidssvarende stadion. Hvis det er sådan en nyhed det drejer sig om vil det også være oplagt at vores nye sportsdirektør får æren af at være med til at præsentere den.
                              Det kunne også være noget omkring vores akademi og måske noget klubsamarbejde eller noget OBakademi i Afrika eller lign.

                              Comment


                                https://www.tv2fyn.dk/odense/rejsegi...aa-ob-til-tops

                                "Når vi har en ambition om top 6, så skal alle faciliteter og alt, hvad der i øvrigt er i omkring klubben, passe til top-seks.
                                Når vi står tilbage her sidst i maj, så har vi alle de faciliteter, der skal sikre, at vi også er en fast bestanddel af top seks"

                                - siger Enrico Augustinus

                                Kan det være et nyt stadion som er det sidste vi mangler for at være en fast del af top seks?
                                siden 1887

                                Comment

                                Working...
                                X