Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af René Se indlæg

    Han har nærmest scoret i alle reserveholdskampe han har været med i det seneste år. Det er en indikator på at han kan et eller andet Dog gjorde Yao det samme.

    Fint at give chancen til en spiller med potentiale. Har et svagt punkt for den type spillere der ikke går den 'direkte' vej via et u-rækkerne i en Superliga klub
    Takker for info

    Comment


      Oprindeligt indsendt af René Se indlæg

      Han har nærmest scoret i alle reserveholdskampe han har været med i det seneste år. Det er en indikator på at han kan et eller andet Dog gjorde Yao det samme.

      Fint at give chancen til en spiller med potentiale. Har et svagt punkt for den type spillere der ikke går den 'direkte' vej via et u-rækkerne i en Superliga klub
      Og dem han ikke scorede i kom han frem til 100% chancer men manglede lige de sidste %`er. Det var specielt i starten.
      Hvad kan det ikke blive til hvis han bliver fuldtidsproff?

      Comment


        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...g-i-serie-klub
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

          Synes også det lyder fornuftigt, hvis vi antager at AK er fortid inden længe. AK kan ikke bringe noget de angribere vi har kan i forvejen. Hyllegaard til en løn som nok er 4-5 gange lavere end AK's kan, med sin fart give os en anden dimension og give modstanderens forsvar noget andet at forholde sig til.
          jeg synes ofte det fungerede fint at bringe MJ. Det var tydeligt at han havde mangler teknisk og fysisk, men hans fart alene kunne skræmme livet af mange og det håber jeg hyllegaard kan gøre ligeså fint. Han skal selvfølgelig have chancen som ung fynbo, når han har gjort det så flot for reserverne uden at have sin daglige gang hernede.
          Ikke at det skal tage noget fra ham, men han har faktisk haft hans daglige gang i Ådalen. Han har trænet med stort set hele efteråret.

          Comment


            Han skal koste dyrt.. tænker 10-15 mill som jeg dog tænker en klub som Bologna ikke betaler for 15 årige

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg

              Ikke at det skal tage noget fra ham, men han har faktisk haft hans daglige gang i Ådalen. Han har trænet med stort set hele efteråret.
              Og man ser resultatet allerede på reserveholdet. Hvad er jeres vurdering af ham i den daglige træning

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Han skal koste dyrt.. tænker 10-15 mill som jeg dog tænker en klub som Bologna ikke betaler for 15 årige
                Jeg frygter de bruger den efterhånden slidte prislap på 4 mill.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  Jeg frygter de bruger den efterhånden slidte prislap på 4 mill.
                  De brugte den ikke ved salget af MJ. Og man forsøger jo at få så meget som muligt altid. I det her hjælper det at flere har været eller stadig er interesseret
                  Forretningen bliver aldrig retabel hvis man ikke får væsentligt mere for de aller bedste spillere

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    De brugte den ikke ved salget af MJ. Og man forsøger jo at få så meget som muligt altid. I det her hjælper det at flere har været eller stadig er interesseret
                    Forretningen bliver aldrig retabel hvis man ikke får væsentligt mere for de aller bedste spillere
                    Men MJ nåede også at få nogle kampe for Superligaholdet og vise, at han også kunne gøre en forskel på seniorniveau i en meget ung alder. Det har bare enormt meget at sige for et prisskilt, det er bl.a. også derfor, at FCN kan få så meget for deres unge spillere.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                      Men MJ nåede også at få nogle kampe for Superligaholdet og vise, at han også kunne gøre en forskel på seniorniveau i en meget ung alder. Det har bare enormt meget at sige for et prisskilt, det er bl.a. også derfor, at FCN kan få så meget for deres unge spillere.
                      Mjaa. Tror nu ikke det ændrede meget i MJs tilfælde. Tit og ofte er det med at få dem solgt inden de får debut hvis man er i tvivl om deres reelle potentiale

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Mjaa. Tror nu ikke det ændrede meget i MJs tilfælde. Tit og ofte er det med at få dem solgt inden de får debut hvis man er i tvivl om deres reelle potentiale
                        Den køber jeg sgu ikke helt. Det er først de sidste par år, at vi er begyndt at se spillere der bliver solgt for et 2-cifret millionbeløb, før de får seniordebut, og vi snakker stadig kun nogle enkelte tilfælde. Det har altså stadig en ret stor indflydelse, at man har fået seniordebut, hvilket giver god mening, fordi at der selvfølgelig stadig er stor forskel på at kunne gøre en forskel på ungdomsniveau og på Superliganiveau.

                        Det er jo stadigvæk ikke spillere som Eriksen, AC, Højbjerg etc. som er de talenter der er blevet solgt for store beløb, selvom det var til Ajax, Chelsea og Bayern. Spillere som Emre Mor, Andreas Poulsen, Skov Olsen, Odgaard, Mæhle, MJ, osv. er blevet solgt for det samme eller væsentligt mere, og det er jo ikke fordi at de er større talenter eller har bevist sig i +50 Superligakampe før de blev skudt af, men at de lige har været oppe og bevise, at de kan præstere mod god modstand, og det tiltrækker altså nogle flere eyeballs, det er jeg ikke i tvivl om.

                        Men heldigvis ser det ud til, at vi trods alt er på vej hen imod, at man begynder også at få nogle gode priser for spillere der bliver solgt direkte ud af ungdomsafdelingen, vi mangler bare stadig at se det i OB synes jeg.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Han skal koste dyrt.. tænker 10-15 mill som jeg dog tænker en klub som Bologna ikke betaler for 15 årige
                          Jeg har set ham en del for u17 og han er meget dygtig med fødderne nærmest som en markspiller, kostede dog et mål på det da han ville afdrible en modstander, men med hænderne og ude i feltet har det ikke set skide godt ud.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Mjaa. Tror nu ikke det ændrede meget i MJs tilfælde. Tit og ofte er det med at få dem solgt inden de får debut hvis man er i tvivl om deres reelle potentiale
                            Aaah, hvis man er i tvivl om potentialet er det svært at sælge dem for noget særligt ... dem der sælges før superligadebut, er ofte fordi de er så gode at der ingen tvivl er :).
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Det sidste er jeg meget enig i. Vi er sgu aldrig first,second eller third movers på noget som helst i DK
                              Vores respons bliver nok den nye strategi for OSE og OB der skulle være på trapperne. Vi må se hvor revolutionerende det bliver

                              Men skal vi nu ikke glæde os over alle de gode ting der sker pt?

                              * Nyt superligahus klar indenfor få måneder
                              * Ny bane 1 med dræn klar til foråret
                              * Nyt træningsbaner klar på kløvermosevej til foråret hvor OB får det hele for sig selv
                              * Spiideo analyse på kunstbaner samt LED skærme i Ådalen
                              * Cafeteria i Ådalen renoveret mm som skulle medvirke til bedre atmosfære
                              * VI FÅR SNART EN NY SPORTSDIREKTØR!!!
                              Hører lidt på vandrørne at der snart godt kunne komme et punkt mere *
                              Det er en af de store der arbejdes ihærdigt på

                              Comment


                                Det lyder spændende! Lad os håbe, at du kan få endnu mere kød på rygtet i den kommende tid. :-)
                                Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                                Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                                Comment

                                Working...
                                X