Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg
Se indlæg
Jeg håber dog at vi kan finde en enkelt og gerne to. Synes det er oplagt at hente James i fcm. Han er ung, hurtig og fysisk stærk. Oplever heller ikke at han er faldet igennem de få gange fcm har givet ham chancen. Han får forhåbentligt løbepas nu her. Daniel Høegh skal man selvfølgelig gå efter i alle vinduer, fordi han vil være så kæmpe en gevinst for hele det her projekt. Vi har brug for en OB'er med format. Drachmann, tverskov og kadrii er gode, men de er ikke OB'ere på den måde, så det vil bare være så stort at få en spiller som ham tilknyttet. Jeg gætter dog på at han bliver aktuel tidligst til sommer.
Jeg har ikke styr på hvad der ellers er udenlandsk, så skal jeg i bedste OB-stil kigge hos vores konkurrenter, så bør vi notere os, at Okore har kontraktudløb til sommer. Jeg tror ikke på de sælger til os, men spiller han i Aab til udløb, så synes jeg også han kan være værd at gå efter. I JT vil han få en Bjelland light, som han havde da han var bedst i fcn. Det tror jeg ville gøre ham godt. Hans fysik og fart vil også passe godt, hvis vi fortsætter vores tremands forsvar. Jeg kunne sagtens se James og Okore som hurtige spillere på hver sin side af tverskov til at tage tæskene og give Tverskov overskud til at sætte spillet. Jeg håber det er den hylde vi kigger på, for tverskov er lige nu lysår bedre end sine kollegaer dernede, og det gør os virkelig skrøbelige.
Comment