Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    ifølge EB plus så har JM også opdaget, at kun JT er god nok: OB på intens forsvarsjagt

    Der står ét ord, centerforsvarer, med STORE bogstaver på cheftræner Jakob Michelsens ønskeseddel i OB før vinterens transfervindue.

    Allerede i sommer forsøgte fynboerne at hente Rasmus Thelander op mod deadline og en aftale med Manjrekar James blev forsøgt, men begge kiksede af forskellige årsager. I stedet endte klubben med at hente Alexander Juel Andersen som en nødløsning i Vendsyssel FF.

    Den lejeaftale udløber nu, og Jakob Michelsen har atter gentaget behovet for en centerforsvarer.

    Det ønske skal ses på baggrund af den facon, bredden i centerforsvaret er blevet udfordret dette efterår. Marco Lund så skidt ud på dødboldene i nedturen mod Lyngby og scorede det selvmål, der satte AC Horsens i gang i weekenden. Lund blev hentet fra Esbjerg for to år siden, og han var tiltænkt en reservetjans. Denne runde rykkede han op som den OB-centerforsvarer med flest minutter dette efterår.

    Samtidig har Ramon Leeuwin haft sine problemer i efterårets løb, og hans kiks i overtiden mod Lyngby har ikke givet plusser. Hollænderen har kontraktudløb til sommer.

    Det er årsagen til, at OB nu vil bruge vinteren på at sammensætte et centerforsvar, der matcher Jakob Michelsens idéer.
    Ja. Vi har jo set tidligere at EB havde ret mht. han ville skifte angriberne. Jeg håber godt nok også at JT får nogle kompetente makkere dernede. Leeuwin gar været fin dernede, men synes vi ser lidt tendenser til at han ikke kan spille 30 kampe på en sæson længere. Han skal skiftes til sommer. AJA skal maks have et halvt år mere pga. sin fleksibilitet og det faktum at det kan blive svært at hente kompetente erstatninger i vintervinduet. Ham kan vi ikke satse på, på den lange bane.
    Jeg håber dog at vi kan finde en enkelt og gerne to. Synes det er oplagt at hente James i fcm. Han er ung, hurtig og fysisk stærk. Oplever heller ikke at han er faldet igennem de få gange fcm har givet ham chancen. Han får forhåbentligt løbepas nu her. Daniel Høegh skal man selvfølgelig gå efter i alle vinduer, fordi han vil være så kæmpe en gevinst for hele det her projekt. Vi har brug for en OB'er med format. Drachmann, tverskov og kadrii er gode, men de er ikke OB'ere på den måde, så det vil bare være så stort at få en spiller som ham tilknyttet. Jeg gætter dog på at han bliver aktuel tidligst til sommer.
    Jeg har ikke styr på hvad der ellers er udenlandsk, så skal jeg i bedste OB-stil kigge hos vores konkurrenter, så bør vi notere os, at Okore har kontraktudløb til sommer. Jeg tror ikke på de sælger til os, men spiller han i Aab til udløb, så synes jeg også han kan være værd at gå efter. I JT vil han få en Bjelland light, som han havde da han var bedst i fcn. Det tror jeg ville gøre ham godt. Hans fysik og fart vil også passe godt, hvis vi fortsætter vores tremands forsvar. Jeg kunne sagtens se James og Okore som hurtige spillere på hver sin side af tverskov til at tage tæskene og give Tverskov overskud til at sætte spillet. Jeg håber det er den hylde vi kigger på, for tverskov er lige nu lysår bedre end sine kollegaer dernede, og det gør os virkelig skrøbelige.
    ​​​​​

    Comment


      https://www.bt.dk/fodbold/baenket-ni...et-eller-andet
      Han ville pynte hos os. Hvis han får fast spilletid så er han en god størrelse. Super spiller i superligaen, men ikke god nok til at være i fokus i bedre ligaer.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
        https://www.bt.dk/fodbold/baenket-ni...et-eller-andet
        Han ville pynte hos os. Hvis han får fast spilletid så er han en god størrelse. Super spiller i superligaen, men ikke god nok til at være i fokus i bedre ligaer.
        Der kan sikkert sagtens være tophold i både Norge og Sverige, men herhjemme burde vi kunne konkurrere med øvrige bejlere. Aab er i problemer økonomisk og skal nok få solgt ud, hvis Thomsen skal tilknyttes. Tror han ville være en kæmpe gevinst for os. Han er fremragende til at tage de dybe løb ned bagved, som CN også kunne og så er han bedre venner med bolden end de øvrige 8'ere vi har. Så gerne det var den hylde vi kiggede på til vores 8'ere og så skilte os af med Greve og Julius, som nok aldrig rammer klassen til at rykke os.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
          https://www.bt.dk/fodbold/baenket-ni...et-eller-andet
          Han ville pynte hos os. Hvis han får fast spilletid så er han en god størrelse. Super spiller i superligaen, men ikke god nok til at være i fokus i bedre ligaer.
          Ja tak. Men. Man tror ikke rigtig på det vel?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
            https://www.bt.dk/fodbold/baenket-ni...et-eller-andet
            Han ville pynte hos os. Hvis han får fast spilletid så er han en god størrelse. Super spiller i superligaen, men ikke god nok til at være i fokus i bedre ligaer.
            Jeg tænkte også tanken - skadesfrekvensen er dog en anelse bekymrende.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

              Jeg tænkte også tanken - skadesfrekvensen er dog en anelse bekymrende.
              Tænker ikke at han har en højere skadesfrekvens end mange andre der er blevet hentet ind de seneste år

              Comment


                Jeg ved at Rasmus Nicolajsen overvejer situationen i FCM, han er ung forholdsvis stærk på låget .. han kunne måske være en mulighed hvis DH er helt uden for rækkevidde
                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Eskesen udeladt af truppen for tredje kamp i streg. Han har kun spillet 42 minutter i denne sæson. Kontraktudløb sommeren 2021. Der skal findes en løsning. Udlejning?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mitioghÞjer Se indlæg
                    Eskesen udeladt af truppen for tredje kamp i streg. Han har kun spillet 42 minutter i denne sæson. Kontraktudløb sommeren 2021. Der skal findes en løsning. Udlejning?
                    Der er ikke nødvendigvis en sammenhæng, men JM siger i dagens Fyens Stiftstidende, at Eskesen har været syg det meste af ugen.
                    Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                    Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg

                      Der er ikke nødvendigvis en sammenhæng, men JM siger i dagens Fyens Stiftstidende, at Eskesen har været syg det meste af ugen.
                      Men alligevel et godt bud at sende ham på græs. Det hjalp på Mabil, og Holse m.fl.

                      Comment


                        Hvis OBstruktion eller SFÅ læser med her kunne man så ikke snart høre JH(som er gået fuldstændig i hi efter sin opsigelse) om der skal ske noget i det kommende transfervindue? Ind,ud,udlejning osv.

                        Bliver der noget Thorborg interview i år SFÅ som der var tale om efter sidste års interviev?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Jeg ved at Rasmus Nicolajsen overvejer situationen i FCM, han er ung forholdsvis stærk på låget .. han kunne måske være en mulighed hvis DH er helt uden for rækkevidde
                          https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...ke-aergrer-sig

                          Han ville være en rigtigt god signing i min optik - men et FCM der på ingen måde mangler penge vil måske forlange lidt for meget for at slippe ham til en anden Dansk klub iforhold til hvad vi kan give? Jeg ser dog langt hellere en spillere som ham, eller Manjrekar James, i forhold til afdankede spillere som Thelander og Okore (som jeg er glad for at vi ikke har sprængt banken for at hente). DH vil dog naturligvis være at foretrække!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                            Men alligevel et godt bud at sende ham på græs. Det hjalp på Mabil, og Holse m.fl.
                            Enig - Jeg ville også gerne se ham få lidt luftforandring i et halvt års tid i en klub hvor han har en reel mulighed for spilletid. Når jeg ser har ligner han en spiller der har brug for at have det sjovt med en bold igen.

                            Comment


                              Meldinger om kontrakt til Hyllegaard efter nytår. Samt 3-1 sejr over Horsens i reserveligaen.
                              https://t.fyens.dk/artikel/hyllegaard-i-højt-gear

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                                Meldinger om kontrakt til Hyllegaard efter nytår. Samt 3-1 sejr over Horsens i reserveligaen.
                                https://t.fyens.dk/artikel/hyllegaard-i-højt-gear
                                Det hørte jeg også for 1,5-2 måneder siden. Glædeligt at han har slået til og blevet belønnet for sine præstationer. Forventer det bliver en fuldtidskontrakt og det er vel mere længden man forhandler om.

                                Spændende at se om man bruger ham til erstatning for AK eller man vil køre med 5 som man gjorde i perioden med Mathias Jørgensen

                                Comment

                                Working...
                                X