Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

    Det værste ved de her krænkelsestider må være at alle tror man er krænket fordi man stiller et spørgsmål til en formulering eller sprogbrug. Man må være meget opsat på at se sig selv som krænker, hvis man kan tolke snart sagt enhver kommentar som om vedkommende der skriver den er krænket. Men du kan tage det helt roligt; jeg er ikke krænket fordi jeg stiller spørgsmål til dit brug af ordet "hærger", som ifølge ordbogen betyder "forrette omfattende eller ødelæggende skader især om brand, krig, sygdom eller naturkatastrofe". Med andre ord, synes jeg faktisk det er ret naturligt at tænke at du må have ment noget negativt med brugen af netop det ord.
    Fair nok det er jo lige det med det skrevne ord som lettere kan tolkes forkert i forhold til det sagte ord.

    Det er også vigtigt at huske at selvom man mener at en eller flere personer ikke er den/de rette for klubben så er det ikke ensbetydende med at man hader dem eller mener at de kun bringer død og ødelæggelse med

    Last edited by Magge; 12-11-2019, 15:49.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

      Det værste ved de her krænkelsestider må være at alle tror man er krænket fordi man stiller et spørgsmål til en formulering eller sprogbrug. Man må være meget opsat på at se sig selv som krænker, hvis man kan tolke snart sagt enhver kommentar som om vedkommende der skriver den er krænket. Men du kan tage det helt roligt; jeg er ikke krænket fordi jeg stiller spørgsmål til dit brug af ordet "hærger", som ifølge ordbogen betyder "forrette omfattende eller ødelæggende skader især om brand, krig, sygdom eller naturkatastrofe". Med andre ord, synes jeg faktisk det er ret naturligt at tænke at du må have ment noget negativt med brugen af netop det ord.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

        Har vi egentlig nogle som minder om ægte OB krigere med RMN ånden og hjertet i klubben?

        Er Daniel ikke det tætteste vi kan komne på en spiller i den retning med den rette klubånd?

        Det er da er problem at vores klub i udpræget grad er hærget af lejesvende både på banen, bænken, sportsdirektør og det sportslige udvalg.
        Det var jo nok det vi udstyrede AK med en kongekontrakt for at være. Ellers er det jo begrænset hvad vi har kunne producere af spillere til at have den slags spillere. Falk og Høegh var fine typer, men blomstrede op og blev for gode i forhold til det sted klubben var, da de slog igennem. Resten af dem vi selv opfostrede har bare været for ringe. Det er derfor en spiller som Høegh vi skal have ind, og jeg er ikke et sekund i tvivl om at vil han OB, så ender han her også. Han har hjertet og den internationale rutine vi har brug for. Det eneste vi kan frygte er at mætheden er ved at have indtruffet sig, så manglende kvalitet medfølger, men den chance er man nødt til at tage med en mand, som har vist så meget mandshjerte hos os, da han var her i første omgang.
        ​​​​

        Comment


          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

          Det værste ved de her krænkelsestider må være at alle tror man er krænket fordi man stiller et spørgsmål til en formulering eller sprogbrug. Man må være meget opsat på at se sig selv som krænker, hvis man kan tolke snart sagt enhver kommentar som om vedkommende der skriver den er krænket. Men du kan tage det helt roligt; jeg er ikke krænket fordi jeg stiller spørgsmål til dit brug af ordet "hærger", som ifølge ordbogen betyder "forrette omfattende eller ødelæggende skader især om brand, krig, sygdom eller naturkatastrofe". Med andre ord, synes jeg faktisk det er ret naturligt at tænke at du må have ment noget negativt med brugen af netop det ord.

          https://en.wikipedia.org/wiki/Hyperbole

          MvH ChrisOB


          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            Mon ikke det er pga Daniel Høegh der ikke er forlænget med Leuwin? Jeg er sikker på Leuwin stopper hvis Høegh kommer, men bliver hvis det ikke sker.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
              Mon ikke det er pga Daniel Høegh der ikke er forlænget med Leuwin? Jeg er sikker på Leuwin stopper hvis Høegh kommer, men bliver hvis det ikke sker.
              For en tre-mand-kæde ville Leeuwin-Tverskov-Høegh være en drømmescenario. Hvis vi går tilbage til 4-4-2 Så ville vel ingen af de tre være reserve. Men der bliver ja også spørgsmålet hvad sker med Tverskov. Han skrev en længere kontrakt men vel sikker med klausuler. Nu er han aktuelt ikke i den form han viste sidste sæson men hvis han kommer igen i form og udlandet kalder...
              Tror ikke det går kun om "Høegh eller Leeuwin", der spiller mere faktorer ind.
              Lad ios bare hente Daniel Høegh hjemme, det ville i hvert fald være en kongeløsning for vores forsvar og hvert OB-hjerte.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                En anden slags penge ... https://ronaldo.com/dk/fodboldnyhede...ste-fem-aar/5/
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  Bare at kunne være på Malmø niveau ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                    Enig, men nu er Høegh jo heller ikke udlandsprof på +30 endnu. Både Silberbauer og Skoubo var 31 da vi hentede dem, og Høegh er trods alt kun 28 (bliver 29 i januar). Det er jo nærmere i hans bedste fodboldalder vi får ham hjem i så fald.

                    Man skal strække sig meget langt for at få Daniel Høegh hjem, men omvendt er der ingen tvivl om, at Høegh kender klubben så godt, at han selvf. også godt er klar over, hvordan lønningsniveauet ligger-ish.
                    Hans karriere og omstændigheder, synes jeg, afair, minder meget om AMC’s

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Ja så klinger det kun mere hult når Drachmann og Jack Jørgensen fortæller os at vi skal kigge mod Herning
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                        Hans karriere og omstændigheder, synes jeg, afair, minder meget om AMC’s
                        Ja, måske lige med undtagelse af, at Høegh jo er født OB'er, hvor AMC mere blev det hen ad vejen. Men AMC hentede vi også som 29 årig - det var dog ikke fra udlandet men fra Esbjerg.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                          Det var jo nok det vi udstyrede AK med en kongekontrakt for at være. Ellers er det jo begrænset hvad vi har kunne producere af spillere til at have den slags spillere. Falk og Høegh var fine typer, men blomstrede op og blev for gode i forhold til det sted klubben var, da de slog igennem. Resten af dem vi selv opfostrede har bare været for ringe. Det er derfor en spiller som Høegh vi skal have ind, og jeg er ikke et sekund i tvivl om at vil han OB, så ender han her også. Han har hjertet og den internationale rutine vi har brug for. Det eneste vi kan frygte er at mætheden er ved at have indtruffet sig, så manglende kvalitet medfølger, men den chance er man nødt til at tage med en mand, som har vist så meget mandshjerte hos os, da han var her i første omgang.
                          ​​​​
                          Aldeles enig.
                          Vil dog sige at jeg ikke anså AK som ham der skulle booste OB´s DNA og klubånd da han ankom, han har imo aldrig udstrålet at være en lederskikkelse som vil gå forrest.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Donyoh til salg i FCN, noget for os?

                            Comment


                              Spillere, der er uden kontrakt fra sommeren 2020 (danske, svenske og norske). Kan umuligt sige, hvad der er realistisk eller ej at gå efter, men i hvert fald nogle interessante navne i blandt :)

                              Danske:
                              Daniel Høegh - Heerenveen
                              Jens Jønsson - Konyaspor
                              Brian Hamalainen - Dynamo Dredsen
                              Mads Fenger - Hammarby
                              Emil Berggren - Twente

                              Norske:
                              Markus Henriksen - Hull City
                              Simen Julerød - Royal Antwerp
                              Torgeir Børven - Odds
                              Marius Lundemo - Rosenborg
                              Fredrik Knudsen - Haugesund

                              Svenske:
                              Gustav Engell - Mechelen
                              Alexander Milosevic - Nottingham Forest
                              Muamer Tankovic - Hammarby
                              Niclas Eliasson - Bristol City
                              Niklas Hult - AEK Athen
                              Mattias Johansson - Panathinaikos

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ErtuÄŸrul Se indlæg
                                Donyoh til salg i FCN, noget for os?
                                Total urealistisk så ingen grund til at diskutere ham

                                Comment

                                Working...
                                X