Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Dengsen Se indlæg
    Okay havde bare ikke lige læst på nogle af de opslag jeg havde set at flere kilder bekræftede det :) Men har godt fulgt med herinde havde bare ikke noget klogt at tilføje hvilket jeg troede at jeg havde nu. Men bare glem det ;)
    God aften :)
    Lige over

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Nej. Det kan jeg ikke forestille mig kan lade sig gøre. Hobro har virkelig brug for ham og vi ønsker næppe at smide et par millioner som de vel kræver. Sportsligt har han stor værdi for dem i deres kamp mod nedrykning
      Det er virkelig kun under forudsætning af at der kommer et gigantbud på kadrii, hvor jeg så tænker at vi smider de penge der skal til, for at hente ham ind. Vi får jo nok svært ved at hente bedre ind og kadrii kan ikke erstattes med nogen supplementer i vores nuværende trup.
      derudover tror jeg ikke at det hverken er i OB's, hobros eller sabbis interesse at skifte nu. Der er økonomiske aspekter i spil i alle tre lejre, hvor det umiddelbart giver bedst mening at vente til sommer.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

        Det er virkelig kun under forudsætning af at der kommer et gigantbud på kadrii, hvor jeg så tænker at vi smider de penge der skal til, for at hente ham ind. Vi får jo nok svært ved at hente bedre ind og kadrii kan ikke erstattes med nogen supplementer i vores nuværende trup.
        derudover tror jeg ikke at det hverken er i OB's, hobros eller sabbis interesse at skifte nu. Der er økonomiske aspekter i spil i alle tre lejre, hvor det umiddelbart giver bedst mening at vente til sommer.
        Lige præcis. Hvis han altså skriver under. Det er jo ikke sket endnu og måske ender det med han får et bedre bud i morgen.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

          Lige præcis. Hvis han altså skriver under. Det er jo ikke sket endnu og måske ender det med han får et bedre bud i morgen.
          Rygterne går på, at kontrakten er klaret og at der kun mangler lægetjekket.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

            Rygterne går på, at kontrakten er klaret og at der kun mangler lægetjekket.
            Men fra hvornår. Det er kun hvis Bashim sælges nu, at der er behov for ham nu. Eller rettere, det ville være fint med begge, men næppe realistisk. Uden salg kan jeg lige komme i tanke om 7 SYV angribere. Seks lige nu. Det har andre skrevet om.
            Last edited by Tåhyler; 06-01-2020, 23:07.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

              Det er virkelig kun under forudsætning af at der kommer et gigantbud på kadrii, hvor jeg så tænker at vi smider de penge der skal til, for at hente ham ind. Vi får jo nok svært ved at hente bedre ind og kadrii kan ikke erstattes med nogen supplementer i vores nuværende trup.
              derudover tror jeg ikke at det hverken er i OB's, hobros eller sabbis interesse at skifte nu. Der er økonomiske aspekter i spil i alle tre lejre, hvor det umiddelbart giver bedst mening at vente til sommer.
              Præcis. Og jeg har svært ved at se Kadrii skifte allerede nu men man skal aldrig sige aldrig. Alle er til salg for den rette pris

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

                Men fra hvornår. Det er kun hvis Bashim sælges nu, at der er behov for ham nu. Eller rettere, det ville være fint med begge, men næppe realistisk. Uden salg kan jeg lige komme i tanke om 7 SYV angribere. Seks lige nu. Det har andre skrevet om.
                Dem der har breaket det siger jo fra sommer af og 3 årig kontrakt. Men gad altså godt se Sabbi og Kadrii på banen samtidig i en sæson

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Præcis. Og jeg har svært ved at se Kadrii skifte allerede nu men man skal aldrig sige aldrig. Alle er til salg for den rette pris
                  Jeg håber ikke det er Kadrii vi sælger, måske Jebali som en anden nævner.
                  Men hvad med Svendsen, er det muligt han savner Norge og gerne vil hjemad igen?
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                    Jeg håber ikke det er Kadrii vi sælger, måske Jebali som en anden nævner.
                    Men hvad med Svendsen, er det muligt han savner Norge og gerne vil hjemad igen?
                    Tvivler.
                    Mon ikke at vi er bare er ude i god tid denne gang fordi der var 2 gode angribere til rådighed uden transfer? Så kan vi evt starte op til sommer med 6-7 angribere, komme igang med sæsonen,se hvem JM helst vil bruge og afvente om Kadrii skal sælges. Så kan vi justere sidst i Aug hvis der stadig er for mange.
                    Det er jo sådan at tophold agerer. Fx Juventus(uden samligning dog) som er mestre til at snuppe en masse gode spillere transferfrit og sælge overskudsspillere videre med god profit

                    Comment


                      Sabbi bliver præsenteret til KMD-Cup
                      siden 1887

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                        Sabbi bliver præsenteret til KMD-Cup
                        Kilde?

                        Comment


                          og kontrakten gælder fra ???

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                            og kontrakten gælder fra ???
                            Mit gæt er 30/6-2020 til 30/6-2023

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                              Sabbi bliver præsenteret til KMD-Cup
                              Haha det er da at vifte en rød klud foran næsen på AGF og Brøndby fansene, som er de to klubber, der angiveligt også har været på banen. Jeg forudser en pibekoncert, der vil overdøve jublen, hvis han bliver præsenteret der. Kunne være rart snart at få noget officielt.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

                                Haha det er da at vifte en rød klud foran næsen på AGF og Brøndby fansene, som er de to klubber, der angiveligt også har været på banen. Jeg forudser en pibekoncert, der vil overdøve jublen, hvis han bliver præsenteret der. Kunne være rart snart at få noget officielt.
                                Det vil satme være fedt
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X