Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    De var nok også villige til at sælge billigere ud af landet. Det er en typisk fck-pris. Manden har ikke vist en skid i fck. Godt nok var han god i efb og jeg er også sikker på at han ville gøre det fint hos os, men 1 mio euro er jo for vildt.
    Aaah, han spiller u21 ... var helt sikkert ikke god i FCK, men bare det at han spiller der og er aktuel for u21 er en del millioner værd, jeg vil mene at 5 er i den lave ende, men hvis det passer med de 20% giver det bedre mening og så var han sandsynligvis ikke røget for den pris til en suppeklub.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-til-lejesvend

      "Avis: OB har permanent aftale klar til lejesvend"

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Klokkeklart Se indlæg
        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-til-lejesvend

        "Avis: OB har permanent aftale klar til lejesvend"

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Klokkeklart Se indlæg
          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-til-lejesvend

          "Avis: OB har permanent aftale klar til lejesvend"
          Det handler nok om at vi var igang med at købe ham, men ikke kunne nå at få en aftale lavet færdig inden deadline. Så den hurtige løsning var en leje aftale.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlæg

            Det handler nok om at vi var igang med at købe ham, men ikke kunne nå at få en aftale lavet færdig inden deadline. Så den hurtige løsning var en leje aftale.
            Vel også den bedste deal for os? Vi kan komme af med ham hvis han er dårlig og har styr på de kontraktlige forhold hvis han er god.
            Det er da en genial JH handel

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Vel også den bedste deal for os? Vi kan komme af med ham hvis han er dårlig og har styr på de kontraktlige forhold hvis han er god.
              Det er da en genial JH handel
              Helt enig. Der er jo selvfølgelig altid faren for, at han gør det godt, og at der dermed melder sig en mere interessant klub på banen som Rosenborg f.eks. eller hvad ved jeg, men med tanke på, hvor skidt et rygte han kommer med fra USA, er det nu fornuftigt nok lige at se ham an om han passer ind og stadig har noget at tilbyde, for han er jo åbenlyst hentet ud fra præstationer der ligger 3-4 år tilbage.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                Helt enig. Der er jo selvfølgelig altid faren for, at han gør det godt, og at der dermed melder sig en mere interessant klub på banen som Rosenborg f.eks. eller hvad ved jeg, men med tanke på, hvor skidt et rygte han kommer med fra USA, er det nu fornuftigt nok lige at se ham an om han passer ind og stadig har noget at tilbyde, for han er jo åbenlyst hentet ud fra præstationer der ligger 3-4 år tilbage.
                Så må vi jo lave en Drexler deal

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                  Helt enig. Der er jo selvfølgelig altid faren for, at han gør det godt, og at der dermed melder sig en mere interessant klub på banen som Rosenborg f.eks. eller hvad ved jeg, men med tanke på, hvor skidt et rygte han kommer med fra USA, er det nu fornuftigt nok lige at se ham an om han passer ind og stadig har noget at tilbyde, for han er jo åbenlyst hentet ud fra præstationer der ligger 3-4 år tilbage.
                  Skidt rygte i USA? Hvad er det for noget?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg

                    Skidt rygte i USA? Hvad er det for noget?
                    De var ikke glade for præstationerne derovre, det tror jeg godt jeg kan sige uden at overdrive.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg

                      Skidt rygte i USA? Hvad er det for noget?
                      Det virker til, at der har været konsensus om, at han har været dårlig og meget overbetalt derovre. En stor gruppe Galaxy-fans har nærmest kampagneret for, at han skulle ud af klubben og fejrede nyheden om, at de kom af med ham.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                        Det virker til, at der har været konsensus om, at han har været dårlig og meget overbetalt derovre. En stor gruppe Galaxy-fans har nærmest kampagneret for, at han skulle ud af klubben og fejrede nyheden om, at de kom af med ham.
                        Lyder næsten som noget tilsvarende fra dette forum...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          Lyder næsten som noget tilsvarende fra dette forum...
                          Hvilken spiller tænker du på?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                            Hvilken spiller tænker du på?
                            øhæh, hvor mange spillere vil du have, som der har været glæde ved at slippe herinde? Der er lavet lange indlæg med 'flop-lister' osv. Sådan er det vel i alle klubber.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

                              øhæh, hvor mange spillere vil du have, som der har været glæde ved at slippe herinde? Der er lavet lange indlæg med 'flop-lister' osv. Sådan er det vel i alle klubber.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

                                øhæh, hvor mange spillere vil du have, som der har været glæde ved at slippe herinde? Der er lavet lange indlæg med 'flop-lister' osv. Sådan er det vel i alle klubber.
                                Ja selvfølgelig, men det kunne jo være, at der blev tænkt på en eller anden bestemt spiller i det her tilfælde, hvor han måske fandt det uretfærdigt. At alle fanbaser i alle klubber har spillere som man glæder sig over at komme af med, tager jeg som den største selvfølgelighed. Så at nævne det her forum i den sammenhæng er jo redundant.

                                Comment

                                Working...
                                X