Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    “Prøver at klare foråret” .... vil man i top6 eller ej ... ambitionsniveauet altså... andre klubber opruster .. OB vil klare sig ...
    Er helt med at det ville være skuffende og uambiøst og håber vi går efter to kvalites-cf'er. Måske det var ja kun et lille gætteri af Vøge og ikke noget han har ægte informationer om. Det håber til mindst.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Tror ikke Okore er usandsynlig. Han har godt nok drømt om tilbud fra udlandet, men de står næppe i kø sådan som han har spillet. Med den måde vi spiller på, kunne jeg godt se, at vi kan udnytte de bedste elementer af Okores spil og camouflere nogle af de udfordringer han helt klart også har.
      Kan også godt se at Okore passe fint ind i vore 3 back kæde, han har i hvertfald gjort det godt for AaB i efteråret.

      Comment


        Måske ca 2-2,5 mill på vej i OB` s kasse

        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...r-for-eriksen/
        Last edited by fmprOB; 03-01-2020, 16:49.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

          Kan også godt se at Okore passe fint ind i vore 3 back kæde, han har i hvertfald gjort det godt for AaB i efteråret.
          Ja, hvis han spiller på en af siderne af Tverskov, kan han måske få brugt sin fart lidt bedre, og samtidig er det nok heller ikke ligeså farligt at være så chancebetonet i sit spil, som han er, når man har to spillere på indersiden til at bakke op. Hans fysik i form af både styrke og fart er i hvert fald noget jeg synes vi savner defensivt, og han er et noget sikrere kort end James fra FCM f.eks. vil være. Ham kan jeg godt være bange for er for uskolet taktisk og dårlig på bolden, det er i hvert fald det historierne derovre fra går på. Og Okore er endda kun et år ældre end James, så det er ikke fordi at James har årene med sig at skulle udvikle sig på.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Måske ca 2-2,5 mill på vej i OB` s kasse

            https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...r-for-eriksen/
            Måske lidt mere er på vej .. Christian Eriksen rygtes kraftigt til Inter for 150-180 mill.


            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

              Ja, hvis han spiller på en af siderne af Tverskov, kan han måske få brugt sin fart lidt bedre, og samtidig er det nok heller ikke ligeså farligt at være så chancebetonet i sit spil, som han er, når man har to spillere på indersiden til at bakke op. Hans fysik i form af både styrke og fart er i hvert fald noget jeg synes vi savner defensivt, og han er et noget sikrere kort end James fra FCM f.eks. vil være. Ham kan jeg godt være bange for er for uskolet taktisk og dårlig på bolden, det er i hvert fald det historierne derovre fra går på. Og Okore er endda kun et år ældre end James, så det er ikke fordi at James har årene med sig at skulle udvikle sig på.
              Jeg fatter simpelthen ikke hvad folk ser i Okore. Syntes han er langsom og laver tåbelige fejl. Kæmpe nej tak herfra

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Måske lidt mere er på vej .. Christian Eriksen rygtes kraftigt til Inter for 150-180 mill.

                Men men. Det er jo også det jeg skriver og linker til manner. 150-180 mill * 0,013= 1,95-2,34 mill...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Men men. Det er jo også det jeg skriver og linker til manner. 150-180 mill * 0,013= 1,95-2,34 mill...
                  Fordømt .. beklager jeg var overbevist om at det var for Ramon

                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Fordømt .. beklager jeg var overbevist om at det var for Ramon
                    Du er hermed tilgivet. Officielt

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Måske ca 2-2,5 mill på vej i OB` s kasse

                      https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...r-for-eriksen/
                      Og for et halvt år siden kunne de få 3* så meget for ham ...
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Du er hermed tilgivet. Officielt
                        Pyha .. jeg var helt urolig

                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Det var satans flot salg af JH
                          Kender du prisen?
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Pyha .. jeg var helt urolig

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              Tak for kampen, Ramon. Han bliver savnet; men man vidste jo godt, at det nok senest var slut til sommer, så et fint salg i den situation
                              Så uden at kende erstatningen og prisen så syntes du det er et flot salg?
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Jeg fatter simpelthen ikke hvad folk ser i Okore. Syntes han er langsom og laver tåbelige fejl. Kæmpe nej tak herfra
                                Han er en af de fysisk stærkeste midterforsvarer i superligaen og har en god fart, og ved siden af Tverskov, tror jeg han ville passe fint ind.

                                Comment

                                Working...
                                X