Oprindeligt indsendt af Plum
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020
Collapse
X
-
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægTror ikke Okore er usandsynlig. Han har godt nok drømt om tilbud fra udlandet, men de står næppe i kø sådan som han har spillet. Med den måde vi spiller på, kunne jeg godt se, at vi kan udnytte de bedste elementer af Okores spil og camouflere nogle af de udfordringer han helt klart også har.
Comment
-
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
Kan også godt se at Okore passe fint ind i vore 3 back kæde, han har i hvertfald gjort det godt for AaB i efteråret.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Ja, hvis han spiller på en af siderne af Tverskov, kan han måske få brugt sin fart lidt bedre, og samtidig er det nok heller ikke ligeså farligt at være så chancebetonet i sit spil, som han er, når man har to spillere på indersiden til at bakke op. Hans fysik i form af både styrke og fart er i hvert fald noget jeg synes vi savner defensivt, og han er et noget sikrere kort end James fra FCM f.eks. vil være. Ham kan jeg godt være bange for er for uskolet taktisk og dårlig på bolden, det er i hvert fald det historierne derovre fra går på. Og Okore er endda kun et år ældre end James, så det er ikke fordi at James har årene med sig at skulle udvikle sig på.
Comment
-
Men men. Det er jo også det jeg skriver og linker til manner. 150-180 mill * 0,013= 1,95-2,34 mill...
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Jeg fatter simpelthen ikke hvad folk ser i Okore. Syntes han er langsom og laver tåbelige fejl. Kæmpe nej tak herfra
Comment
Comment